Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 100 ... 182 183
S. Morgenstern

Flens zou ik opstellen op het WK ploegentijdrit, inderdaad omdat hij een hele goede tijdrijder is. Mede daarom zal hij mee zijn met die groep naar Canada. Verder is Flens een renner die je nooit als eerste noteert voor koersen; in die Belgische koersen kun je daarom een hele rits andere renners inzetten zonder te denken dat Flens daar beter had kunnen rijden.

jvh93

ook van der lijke eruit in de tob na een valpartij. blijft weinig over zo

kelderfan

'@rahimns
Waarom denk jij dat Markus meegaat naar Montreal en Quebec?
Hij zou ook mee hebben gedaan in de Brussel Cycling Classic toch.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
De ploegentijdrit lijkt mij de echte reden, dat Flens meegaat naar Quebec en Montreal.
Nick v.d. Lijke is ook afgestapt na een valpartij, maar hij is kennelijk niet ernstig geblesseerd. Misschien kan hij de oversteek maken voor de laatste plek.

tendam

'@kelderfan
Die Flens is een tank waar je als kopman 150 km lang achter kunt schuilen. Ik snap niet hoe je dat niet kunt inzien, en maar blijft zeuren over z'n DNFs. Wat maakt dat nou uit voor een knecht?

nafnikleb

Bovendien heeft hij dit jaar de TdU, Tirreno-Adriatico, Romandië, de Giro, Ster ZLM en de ronde van Polen gewoon uitgereden. Bij de eneco tour een DNF in de laatste etappe. Dus in het kader van een knecht heeft hij volgens mij niet één keer verzaakt dit seizoen.

EDE#

Trouwens, die Keizer (prima knecht) rijdt wel heel erg veel kilometers dit jaar. Volgens mij wordt hij op deze wijze een beetje opgeblazen door de leiding van TLJ. Wat vinden jullie daarvan?

Chrys

Op de voorlopige startlijst voor Canada (bron PCS):
Gesink, Kelderman, Leezer, Martens, Van Emden, Vanmarcke, Wagner en Bulgac

Timocycling

Mooi team, top 10 is toch een MUST lijkt me.

Roberto

Wagner is uitgesloten, die heeft al een punt achter zijn seizoen gezet wegens een operatie aan zijn lies.
PCS is niet altijd betrouwbaar.

jerteg

Flens in plaats van Wagner.

Borsje

En wie in plaats van Bulgac?

kelderfan

Bulgac klopt denk ik ook niet, want die krijgt nog medische check volgens Verhoeven. Het blijkt nu v.d. Lijke te zijn, die erg geblesseerd is geraakt door een val. Bouwman heeft 't goed gedaan. Kijken hoe hij 't verder gaat doen in deze Tour of Britain.
Bennett heeft een prima rit afgeleverd met een mooie 4e. stek in rit 16 van vandaag. Ook de jongerenclub met Roosen, Van Asbroeck en Teunissen zijn gelukkig op tijd binnengekomen en doen 't tot nu toe redelijk en eigenlijk volgens verwachting.

Laatst gewijzigd
tendam

'@timocycling
Top-10 een must? Gesink is de enige die dat op voorhand in zich heeft, als hij niet goed is dan wordt het al moeilijk. Een must lijkt me dus wat overdreven.

S. Morgenstern

Volgens mij reed Vanmarcke daar vorig jaar ook bij de eerste tien.

tendam

Toen beleefde Vanmarcke wel een wat beter seizoen dan nu. Maar ja, hij zou het ook kunnen, Kelderman ook, Martens ook met 'n beetje geluk... maar allemaal geen renners die je op voorhand in de top-10 zet.

S. Morgenstern

Vanmarcke geeft volgens mij nu geen mindere indruk, dan hij vorig jaar in deze periode gaf. Ze gaan daar dan dus inderdaad met meerdere renners van start die een toptien in zich hebben. Niet dat dan direct van een must gesproken dient te worden uiteraard.

xistnc

Vanmarcke lijkt vooral met het WK in zijn hoofd te zitten. Dat zou zomaar kunnen betekenen dat hij in de Canadese koersen in topvorm is.

Chrys

'@ Roberto
Daarom staat er ook 'voorlopige startlijst'. Don't shoot the messenger...

Bulgac en Wagner lijken me ook geen zekerheidjes. De enige andere opties zijn Markus en Flens.

Vanmarcke reed vorig jaar naar de 7e en 16e plek dus kan hier zeker wat uitrichten. Top 10 is toch zeker een haalbare doelstelling voor dit team.

Olifanto

En mss kan Martens iets moois laten zien?

jvh93

martens heeft zijn jaarlijkse overwinning nog niet. mooie kans om die in Canada te behalen😜

Timocycling

Martens, kelderman, gesink en een goede vanmarcke moet toch gewoon een top 10 opleveren in een dergelijk matig deelnemersveld? Mits pech moet dit toch minimaal te doen zijn.

Spruch

Nathan Haas volgt op twitter naast Jos van Emden, ook Sven Kramer...

tendam

Sven Kramer is ook huge in Australia hoor ;)

Nee, dat Haas naar LottoNL komt lijkt me wel duidelijk.

Laatste man

Handig dat Twitter :D

1 2 ... 100 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.