Flens zou ik opstellen op het WK ploegentijdrit, inderdaad omdat hij een hele goede tijdrijder is. Mede daarom zal hij mee zijn met die groep naar Canada. Verder is Flens een renner die je nooit als eerste noteert voor koersen; in die Belgische koersen kun je daarom een hele rits andere renners inzetten zonder te denken dat Flens daar beter had kunnen rijden.
Bulgac klopt denk ik ook niet, want die krijgt nog medische check volgens Verhoeven. Het blijkt nu v.d. Lijke te zijn, die erg geblesseerd is geraakt door een val. Bouwman heeft 't goed gedaan. Kijken hoe hij 't verder gaat doen in deze Tour of Britain.
Bennett heeft een prima rit afgeleverd met een mooie 4e. stek in rit 16 van vandaag. Ook de jongerenclub met Roosen, Van Asbroeck en Teunissen zijn gelukkig op tijd binnengekomen en doen 't tot nu toe redelijk en eigenlijk volgens verwachting.
'@ Roberto
Daarom staat er ook 'voorlopige startlijst'. Don't shoot the messenger...
Bulgac en Wagner lijken me ook geen zekerheidjes. De enige andere opties zijn Markus en Flens.
Vanmarcke reed vorig jaar naar de 7e en 16e plek dus kan hier zeker wat uitrichten. Top 10 is toch zeker een haalbare doelstelling voor dit team.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.