Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 101 ... 182 183
jvh93

weer een nieuwe rustdag en dus nieuwe hoop op nieuws. Hoop dat ze vandaag iets bekend zullen maken

nafnikleb

Van de Lijke is behoorlijk geblesseerd zelfs:
"Nick broke his left collarbone and his right shoulder got dislocated," sport director Nico Verhoeven said of the team's day to forget. "Furthermore, he has deep wounds on his chin, forehead, elbow and shoulder. He'll probably need some stitches. Brian's arm is pretty banged up. He still needs to be checked, but it doesn't appear fractured."

Chrys

Einde seizoen dus voor Van der Lijke.. Het is te hopen voor hem dat ze zijn contract nog verlengen.

ti-raleigh

'@ chrys
Ga ik wel van uit. Ik zou het iig behoorlijk ongeloofwaarig vinden van TLJ als hij geen verlenging krijgt, gezien het beleid om NL-talenten beter te maken.

jvh93

Castelijns maakt in ieder geval deze week bekend of hij volgend jaar voor tlj rijd of voor roompot. Ik ben benieuwd

kelderfan

Castelijns is in ieder geval verzekerd van een plaatsje bij Roompot en nu met de Abu Dhabi Tour/ Velon lijkt 't mij tijd voor een babbel van Plugge.

jvh93

vraag me af of er ook een sportief aspect zit aan de deal en niet alleen een financieel aspect voor de ploegen aangesloten bij velon. dat er veel geld zit in landen als abu Dhabi dat is zeker, het is te hopen dat de ploegen niet alleen aan het geld hebben gedacht inzake deze deal.

jvh93

daarnaast lijkt het mij voor castelijns een enorm grote stap om van de amateurs gelijk de overstap te maken naar de World tour. zeker op zijn leeftijd. vraag me af of het wel zo verstandig is.

gardeyn

'@jvh93: z'n uitslagen bij TLJ zijn toch wel redelijk tot goed te noemen: 18e Prudential Ride London, 37e Tour de l'Ain en 19e Poitou Charantes (op 2 min, terwijl bijvoorbeeld Bos op 42 minuten eindigt)
Niet dat ik verwacht dat het een veelwinnaar of grote renner zal worden, maar lijkt me toch nuttig/aardig om erbij te hebben in de ploeg van TLJ.

Laatst gewijzigd
jvh93

'@gardeyn: daar heb je inderdaad gelijk in maar ik denk toch dat het niet meer dan een knecht zal gaan worden. De topcompetitie is toch echt andere koek dan de world Tour. Maar als hij een contract tekent hoop ik dat hij mijn ongelijk kan bewijzen. Veel slechter dan Brian bulgac zal t toch niet worden.

kelderfan

'@jvh93: Flens is toch ook een prima knecht en ik denk, dat Castelijns het zelfs beter gaat doen. Want Castelijns heeft toch een klimtijdrit gewonnen voor Oomen en Hofstede.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Matti Breschel zoekt ook weer een nieuwe uitdaging en heeft de nodige sprintervaring.

Jos97

Castelijns is misschien wel de super knecht die Lotto-Jumbo op dit moment mist in zwaardere (etappe) koersen

jvh93

ik hoop dat jullie gelijk hebben en dat mijn twijfels verkeerd zijn. Denk dat we niet meer kunnen doen dan afwachten en hopen op het beste voor tlj

Laatst gewijzigd
Olifanto

Pompompom

tendam

'@jvh93
Ik weet niet hoe lang die jongen al serieus fietst, maar hij heeft dit jaar volgens mij wel een grote stap gemaakt, dus misschien was hij voorheen niet echt bezig met een carriere als wielrenner?

Castelijns is natuurlijk niet de renner die LottoNL terug gaat brengen naar de wereldtop, maar de realiteit is dat dit waarschijnlijk ook niet meer gaat gebeuren, dus zijn ze aangewezen op dit soort B-renners. Soit, het is dit, of helemaal geen Nederlandse ploeg in de WT.

ti-raleigh

Giro volgend jaar heeft veel tijdritkilometers. Lijkt me interessant voor Kelderman.

Timocycling

Wie gebruikt tegenwoordig het woordje "soit" nog?

Laatste man

Aangezien de Giro in Nederland start lijkt het me sowieso interessant voor Lotto. Ik hoop op Kruijswijk + Gesink of Kelderman. Wellicht een utopie, maar hopen mag altijd ;)

jvh93

laten we niet vergeten dat kruiswijk een enorm sterke tijdrit heeft neergezet in de afgelopen giro. Denk sowieso dat de giro heel interessant is voor ltj in verband met de sponsoren van het team.

S. Morgenstern

Ik begreep dat die tijdrit van 40 kilometer over een redelijk zwaar parcours ging? Kruijswijk is op basis van dit seizoen dan niet veel minder in te schatten dan Kelderman. De eerste tijdrit zal wel duidelijk in het voordeel zijn van Kelderman, maar daar zijn geen doorslaggevende verschillen te verwachten. Een klimtijdrit is dan weer iets waar Kelderman vreemd genoeg minder voor de dag komt dan je zou verwachten. Het lijkt me daarom geen uitgemaakte zaak dat Kelderman überhaupt tijd zou pakken op Kruijswijk in de tijdritten, laat staan in de standaard laatste week van de Giro. Uiteraard even afwachten wat de rest van het parcours gaat worden, maar zelfs alleen op basis deze informatie zou ik Kelderman niet nu al naar voren schuiven.

Laatst gewijzigd
ti-raleigh

Giro is maar 3 dagen aandacht. Tour is 3 weken. Een van de drie zal kopman worden. Ik verwacht niet dat ze met 2 of meer kopmannen starten. Of de selectie moet aanzienlijk versterkt worden...

tdb

Voor bianchi is de Giro natuurlijk meer dan 3 dagen aandacht...

lotto-jumbo fan

Lotto-jumbo gaat dumulin helpen in Vuelta

slice

'@lotto-jumbo fan, is dit jouw verwachting/hoop of heb je hier een bron voor?

1 2 ... 101 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.