Van de Lijke is behoorlijk geblesseerd zelfs:
"Nick broke his left collarbone and his right shoulder got dislocated," sport director Nico Verhoeven said of the team's day to forget. "Furthermore, he has deep wounds on his chin, forehead, elbow and shoulder. He'll probably need some stitches. Brian's arm is pretty banged up. He still needs to be checked, but it doesn't appear fractured."
'@jvh93: z'n uitslagen bij TLJ zijn toch wel redelijk tot goed te noemen: 18e Prudential Ride London, 37e Tour de l'Ain en 19e Poitou Charantes (op 2 min, terwijl bijvoorbeeld Bos op 42 minuten eindigt)
Niet dat ik verwacht dat het een veelwinnaar of grote renner zal worden, maar lijkt me toch nuttig/aardig om erbij te hebben in de ploeg van TLJ.
'@gardeyn: daar heb je inderdaad gelijk in maar ik denk toch dat het niet meer dan een knecht zal gaan worden. De topcompetitie is toch echt andere koek dan de world Tour. Maar als hij een contract tekent hoop ik dat hij mijn ongelijk kan bewijzen. Veel slechter dan Brian bulgac zal t toch niet worden.
'@jvh93
Ik weet niet hoe lang die jongen al serieus fietst, maar hij heeft dit jaar volgens mij wel een grote stap gemaakt, dus misschien was hij voorheen niet echt bezig met een carriere als wielrenner?
Castelijns is natuurlijk niet de renner die LottoNL terug gaat brengen naar de wereldtop, maar de realiteit is dat dit waarschijnlijk ook niet meer gaat gebeuren, dus zijn ze aangewezen op dit soort B-renners. Soit, het is dit, of helemaal geen Nederlandse ploeg in de WT.
Ik begreep dat die tijdrit van 40 kilometer over een redelijk zwaar parcours ging? Kruijswijk is op basis van dit seizoen dan niet veel minder in te schatten dan Kelderman. De eerste tijdrit zal wel duidelijk in het voordeel zijn van Kelderman, maar daar zijn geen doorslaggevende verschillen te verwachten. Een klimtijdrit is dan weer iets waar Kelderman vreemd genoeg minder voor de dag komt dan je zou verwachten. Het lijkt me daarom geen uitgemaakte zaak dat Kelderman überhaupt tijd zou pakken op Kruijswijk in de tijdritten, laat staan in de standaard laatste week van de Giro. Uiteraard even afwachten wat de rest van het parcours gaat worden, maar zelfs alleen op basis deze informatie zou ik Kelderman niet nu al naar voren schuiven.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.