'@tdb Quote: "Ik denk eigenlijk dat transfer tegenwoordig pas laat worden bekend gemaakt om te voorkomen dat je van die verhalen krijgt dat renner X nu al werk voor Team A opknapt terwijl hij nog voor team B rijdt. Door pas laat bekend te maken hebben de renners en de ploegen dat gezeur niet aan hun hoofd."
Ja, dat ben ik met je eens, maar dan rijst de vraag, waarom spreken die team niet af, dat zij in een bepaalde periode transfers regelen. Bijv. maanden oktober en november.
Dan heb je geen last van dat gezeur. Nu krijg je dat Etixx al bijna zijn team 2016 rond heeft en TLJ is zich nog aan 't oriënteren is, want de renners, die zij op 't oog hadden, zijn inmiddels door andere teams gecontracteerd.
Denk je dat werkelijk? En welk 'gezeur' bedoel je precies?
Allemaal?
'@ Kelderfan,
Lijkt mij heel sterk dat alles wat er gebeurt in de media gemeld wordt? Ik neem aan dat jij net als ons niet meer weet dan wat er in de media speelt. het lijkt mij daarom heel onwaarschijnlijk dat ''alles'' wat ze voor ogen hebben al gecontracteerd is. Wij weten lang niet alles wat er zich afspeelt. Suggereren kan je als de beste alleen het slaat vaak helemaal nergens op. Verder dan bronnen als Cyclingfever en PCS kom je namelijk niet. En dat zijn geen bronnen die ''alles'' weten.
'@Kelderfan Maar dit zijn toch ook geen bronnen, dit zijn geruchten. Wij weten met z'n alleen niet half wat er achter de schermen gedaan wordt aan onderhandelingen, gesprekken met managers en weet ik wat al niet meer. Misschien hebben ze ondertussen al 3 mannen vastgelegd en hebben ze alleen nog afspraken gemaakt om dit nog niet bekend te maken. En de interesses worden natuurlijk al eerder duidelijk of kloppen soms gewoon niet en zijn het aannames. Ik bedoel dat TLJ interesse zou hebben in een renner als Sam Oomen ja dat kunnen we zelf al een tijdje wel invullen. Soms zijn het idd managers die graag hun renners willen plaatsen die al vroeg met geruchten beginnen. Maar blijf je niet zo ophangen aan geruchten op diverse sites.
'@Stelvio-fan ik begrijp hem best wel, net zoals velen hier zijn we erg nieuwsgierig hoe de ploeg er voor volgend jaar uit gaat zien. Alleen dan moet je wel heel voorzichtig zijn om bronnen met bepaalde geruchten niet voor waar aan te zien en uitkijken dat je geen verkeerde conclusies trekt uit bepaalde opmerkingen die je leest. We zullen met z'n allen even het geduld moeten hebben en wachten op nieuws. En of dit nu deze week komt of pas na het WK ... ja dat is niet te voorspellen.
Ik bedoel bij Giant gaan ze blijkbaar nu eens denken over versterking voor hun klassementsmannen, in dat opzicht lopen ze al een paar bladzijden achter op dit topic ;)
PSV hier, maar dat geheel ter zijde. LTJ is niet mijn "clubje", maar wel het team dat ik het liefst zie winnen inderdaad. Komt ook door de tijden met Menchov en Rasmussen (ik weet het, dopers), dat vond ik echt geweldig om te kijken toen, die deden echt mee in de grote rondes voor eindwinst. Ook renners als Freire kan ik van genieten. Sindsdien altijd het team blijven volgen en ik vind het ongelooflijk zonde hoe het afgebrokkeld is. Het is te hopen dat ze zich versterken.
nou het is wel mijn clubje. Zie niets liever dan een tlj man in de aanval (dan gaat mn hart toch al harder kloppen door de spanning) en als ze winnen ga ik helemaal los. afgelopen tour op de coolsingel gestaan om ze vooruit te schreeuwen, werd door sommige mensen gek aangekeken omdat ik blijkbaar iets te hard riep ofso xd
'@timocycling
Sinds Rabo eruit is gestapt is er een soort uitgesteld einde van die ploeg, tenminste dat is het gevoel dat ik erbij heb. Het wordt eigenlijk elk jaar minder.
En zo gebeurt er hetzelfde als in het voetbal: wel een paar Nederlanders bij topploegen, maar geen Nederlandse topploeg meer ;)
Een leuke Quote: Stef Clement, "Best lastig focussen @TourofBritain als het @lavuelta zó spannend is 😉! Bijzondere momenten voor iedereen met een oranje wielerhart!" Wat jammer dat hij er niet bij was voor TLJ.
Via @Plugge kom je bij het verhaal van Dennis Van Winden. Dan denk je ja, die heeft ook een contractverlenging verdiend.
Rahimns wordt er naar jou en andere contacten vanuit de fans (je bent toch een 'klankbord') geen signaal gegeven of er al concreet renners zijn gecontracteerd waarvan de transfer pas later bekend gemaakt mag worden?
Je knipoogt zo netjes bij 'dat het zelfde je niet zou verbazen bij TLJ' over het bekend maken van Clarke, Oomen en een sterke Amerikaan... Weet dat je al hebt aangegeven geen inside info te hebben waar het transfers betreft maar ben super nieuwsgierig hahahah
Ik heb hetzelfde als Timo; eeuwig zonde dat het Rabobolwerk van Freire, Boogerd etc.. is afgebrokkeld tot een team dat zich tevreden moet stellen met de kruimels. Waarbij ik er wel vanuit ga dat het volgend jaar beter wordt, omdat een boel renners simpelweg beter kunnen dan dat ze dit jaar hebben laten zien.
'@DCF nope, ik weet echt helemaal niets over het transferbeleid. In die zin alleen naar wat voor type renners men zoekt en waar deze vandaan kunnen komen. Maar daar zitten geen verrassingen meer tussen dat is hier al uitvoerig besproken. Steun voor de klassementsmannen, wensen vanuit Bianchi (Amerikaan en/of Italiaan), talentvolle buitenlandse renners en talenten uit Nederland. En dan kan je zoeken in de combinatie van al deze bovengenoemde.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.