Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 130 ... 182 183
jvh93

'@rahimns die twijfel heb ik nooit gehad ;)

Weet iemand hoeveel world Tour punten ze hier verdiend hebben met de 6e plek?

Dutch Cycling Fan

Volgens mij kregen alleen de eerste 5 teams punten (ik meen 10 punten voor nr.5)...

xistnc
Laatst gewijzigd
hofsje

alleen de 1ste 5 kregen punten ja (helaas )

Dutch Cycling Fan

Xistnc?

xistnc

'@DCF
Wat, moet ik de uitslag hier ook bij zetten? Dat kun je zelf toch wel uitrekenen?

Nou vooruit, dan hoef je niet te klikken. Ranking voor renners en landen blijft ongewijzigd, de TTT telt alleen voor de ploegenranking.

1. BMC Racing Team (BMC) 200
2. Etixx - Quick Step (EQS) 170
3. Movistar Team (MOV) 150
4. Orica - GreenEDGE (OGE) 130
5. Team Giant - Alpecin (TGA) 120
6. Team LottoNL - Jumbo (TLJ) 110
7. Lotto - Soudal (LTS) 100
8. Astana Pro Team (AST) 90
9. Team Sky (SKY) 80
10. Trek Factory Racing (TFR) 70

1. Movistar (MOV) 1569
2. Katusha (KAT) 1526
3. Team Sky (SKY) 1334
4. Etixx-QuickStep (EQS) 1158
5. BMC Team (BMC) 1010
6. Astana (AST) 1006
7. Tinkoff - Saxo (TCS) 929
8. Orica-GreenEdge (OGE) 825
9. Lotto - Soudal (LTS) 802
10. Giant - Alpecin (TGA) 769
11. Ag2r La Mondial (ALM) 587
12. Lampre - Merida (LAM) 566
13. Trek Factory (TFR) 529
14. LottoNL - Jumbo (TLJ) 485
15. FDJ (FDJ) 369
16. Cannondale-Garmin (TCG) 340
17. IAM Cycling (IAM) 189

aan deze info kunnen geen rechten worden ontleend

Laatst gewijzigd
Yeez

De puntentelling van xistnc klopt, 110 punten voor tlj

Wheely

Riante puntenverdeling hoor.

Laatst gewijzigd
Wheely

TLJ heeft de afgelopen periode nog wel een kleine inhaalslag gemaakt, er heerste op een gegeven moment toch de angst dat ze onderaan de ranking zouden gaan bungelen.

Dutch Cycling Fan

Bedankt Xistnc! Ik kon deze telling nergens vinden en vroeg mij eigenlijk alleen af waar je die vandaan had 😀. Maar in ieder geval erg bedankt voor
je volledigheid 👍🏻

Laatst gewijzigd
Dutch Cycling Fan

Volgens Telegraaf (der Raymond) is Giant nagenoeg rond met Sam Oomen.

Laatst gewijzigd
jvh93

was enigszins te verwachten door de overgang van van dongen. toch jammer dat tlj naast zo'n groot talent gaat grijpen.

Yeez

Achja, teunissen was ook "het" talent. Je kan nu eenmaal niet iedereen van rdt krijgen, en als van dongen naar giant gaat wordt het idd moeilijk ja.

ti-raleigh

Etixx kan meer dan tevreden zijn met 2e plek, maar Terpstra baalt. TLJ kan meer dan tevreden zijn met 6e plek, en is dat ook....

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Als je 6e wordt nadat je motor Van Emden al naar 7km kwijt raakt en een Robert die wat beurten moet overslaan omdat hij er daarna niet meer lekker bij zat... dan doe je het zeker niet verkeerd.

wolfje

'@ti-raleigh
Etixx ging voor goud en haalt het niet. Alsnog een goede prestatie, maar dan baal je toch eerst even flink. TLJ heeft geen enkele reden om te balen, dus doen ze dat ook lekker niet. Giant, Movistar en Lotto Soudal zullen ook tevreden zijn met hun prestatie.

wolfje

'@Rahimns
Moest robert echt beurten overslaan? Hij moest even een gaatje dichtrijden, maar kon volgens mij daarna gewoon weer meedoen

lotto-jumbo fan

Hij zegt het dat bij nos

slice

Lekker ongefundeerd zeuren op de maandagochtend!

Stelvio-fan

'@slice: volgens mij was het vandaag ook zeurdag. Dat had ik iig ergens gelezen. Het kan ook aanstaande woensdag zijn, maar wolfje neemt er alvast een voorschot op.

Overigens wel belachelijk om een zeurdag te organiseren :(

tendam

'@ti-raleigh
Ik krijg bij dat interview met Gesink nou niet de indruk dat hij erg tevreden is. Maar goed, als je eenmaal een vooroordeel hebt is dat moeilijk weg te krijgen...

xistnc

Bij een TTT is het algemeen toch zo, dat als je na afloop het idee hebt dat je super was, dat je niet hard genoeg hebt gereden?

ti-raleigh

'@ tendam
Interview Gesink heb ik niet gezien. Ik reageerde op de nieuwsberichten op dit forum. Je mag het vooroordelen vinden, maar als coach zou ik enorm ( x 10) balen van die lekke band en dat ook zo naar buiten brengen. Dat die 6e plek best knap is, dat ze met tijdrijden veel progressie hebben gemaakt, dat ik goeie hoop heb op volgend seizoen etc..etc.., dat alles doet niet ter zake. Er had meer ingezeten als Van Emden erbij was gebleven. Maar voor de 300e keer zijn ze weer tevreden. Dat woord moeten ze schrappen bij TLJ.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@ti-raleigh Natuurlijk wil je niet dat iemand pech krijgt, maar als dat gebeurt dan moet je dat accepteren en doorgaan. Wat hadden ze dan achteraf moeten zeggen: Waar haalt die Jos het lef vandaan om een lekke band te krijgen, dit accepteren wij niet en hij kan een fikse reprimande tegemoet zien ??? .. Natuurlijk had er meer ingezeten als Van Emden geen pech had gehad, dat begrijpt iedereen wel..

tendam

'@ti-raleigh
Ze zijn tevreden gezien de omstandigheden. Was elke ploeg geweest met die renners en de pech die ze hadden met Van Emden. Maar waarom moet er bij LottoNL dan weer over worden gezeurd?

1 2 ... 130 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.