Sprengers heb je helemaal niks aan, Tolhoek zou nog een betere transfer zijn. Wat heeft Sprengers al laten zien, dat hij thuishoort in de World Tour?
Persoonlijk zie ik veel liever een helper voor Vanmarcke komen, dan iemand voor de heuvelklassiekers. Keukeleire heeft vandaag verlengd bij Orica, wat zou dat een goede transfer geweest zijn. Vanmarcke kan zo'n knecht echt gebruiken, terwijl er in de heuvelklassiekers toch anders gekoerst wordt.
Edit: Ik weet dat Tolhoek bij Roompot heeft getekend, maar als je Sprengers pakt, dan kon je evengoed bv. een Tolhoek nemen.
Ik hoop echt dat Battaglin nog wat stappen kan maken, hij is nog redelijk jong. Want naast zijn 2 Giro overwinningen is het toch mager. Een tijdrijder is het al zeker niet en ik moet nog zien in hoeverre hij een aanwinst blijkt te zijn. Maar ook hieruit blijkt maar weer hoe het zit met het budget. Voorlopig geef ik het de voordeel van de twijfel. Kijk nou... ik ben zowaar kritisch ;)
'@rahimns
Vreemd dat je uitgerekend hier kritisch bent, want van de drie nieuwe aanwinsten is dit (op papier tenminste) met afstand de beste. Wat maakt het nou uit dat hij niet kan tijdrijden, daar wordt hij toch niet voor gehaald?
@sagan=hulk
Man, die ploeg zit al vol met kasseiknechten. Vanmarcke moet trouwens eerst zelf maar weer eens bewijzen dat hij het waard is om voor te knechten.
@landa1901
Please just use English (if you're able, of course) because this Google translated Dutch doesn't make any sense.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.