Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 136 ... 182 183
richardm

'@xistnc:
Ja, en in de etappe die hij won in de Giro eindigt die voor Gesink, Kruiswijk en Kelderman..!

Doe niet zo kortzichtig joh..

xistnc

'@richardm
Talentje dus! ;)

elrio

Maar hij gaat Nederlands leren, dus ze willen een Nederlands sprekende ploeg blijven.

Stelvio-fan

Ze lijken toch niet echt een risico met Battaglin te willen nemen door hem slechts een éénjarig contract aan te bieden, ipv 2 zoals bij Campenaerts en Lammertink

Spruch

Volgende aanwinst wordt Thomas Sprengers. Is ook Lotto-Jumbo gaan volgen op Twitter.

kelderfan

In ieder geval is de Italiaan binnen en ik ben blij met deze versterking voor het heuvelwerk, nu v.d. Lijke het nuttig vond om een stap terug te doen.
Ik ben benieuwd naar de Amerikaan, maar wat dat betreft vind je geen Rumours by cyclingfever or news. Hopelijk wordt het toch Warbasse.

tendam

'@stelvio-fan
Volgens mij hebben ze ook alleen nog volgend jaar een contract met Bianchi als fietssponsor, dus dat lijkt me logisch.

Yeez

Mochten sprengers en warbasse komen en de verleningen van flens, van winden (en eventueel tjallingi) doorgaan dan gaan ze er qua selectie wel op vooruit. Ik tel 26 namen (met tjallingi 27) en voor markus bulgac vd lijke en ten dam komen betere namen (misschien op ten dam na).

Spruch

Ten Dam zou ook zomaar kunnen verlengen.

petoi

Lammertink en Castelijns moeten een 2 jarig contract krijgen als Neo-Prof, dat zijn gewoon de regels.

Yeez

Ten dam is in onderhandeling met giant-alpecin @spruch

kelderfan

'@Thomas Sprengers is ook een renner voor 't heuvelwerk en 3e. op de Citadelle van Namen achter Gilbert. Wat mij betreft een welkome versterking voor TLJ.

kelderfan

'@jessevdalen
Je vergeet Bouwman, dus kom je nu al uit op 28 renners.

Olifanto

Sprengers ipv Bouwman, Kelderfan? Vind t opvallend hoe vaak TLJ nu gebruik van hem maakt en ze tevreden over hem lijken te zijn.

Sagan=hulk

Sprengers heb je helemaal niks aan, Tolhoek zou nog een betere transfer zijn. Wat heeft Sprengers al laten zien, dat hij thuishoort in de World Tour?

Persoonlijk zie ik veel liever een helper voor Vanmarcke komen, dan iemand voor de heuvelklassiekers. Keukeleire heeft vandaag verlengd bij Orica, wat zou dat een goede transfer geweest zijn. Vanmarcke kan zo'n knecht echt gebruiken, terwijl er in de heuvelklassiekers toch anders gekoerst wordt.

Edit: Ik weet dat Tolhoek bij Roompot heeft getekend, maar als je Sprengers pakt, dan kon je evengoed bv. een Tolhoek nemen.

Laatst gewijzigd
Olifanto

Tolhoek heeft bij Roompot getekend

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Sagan=hulk
Is Coppel een betere optie. Is ook een prima tijdrijder en is roomie van Warbasse.:)

S. Morgenstern

Kwartet spelen met Tolhoek, Sprengers, Coppel en Keukeleire... Alleen in het Team LottoNL-Jumbo 2015 topic!!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik hoop echt dat Battaglin nog wat stappen kan maken, hij is nog redelijk jong. Want naast zijn 2 Giro overwinningen is het toch mager. Een tijdrijder is het al zeker niet en ik moet nog zien in hoeverre hij een aanwinst blijkt te zijn. Maar ook hieruit blijkt maar weer hoe het zit met het budget. Voorlopig geef ik het de voordeel van de twijfel. Kijk nou... ik ben zowaar kritisch ;)

xistnc

Voor dat kwartetten worden nu zelfs échte nieuwsberichten geschreven. Tjonge.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@xistnc het is komkommertijd ;)

Landa1901

zal in 2016 in de Gesink, Kelderman, Kruiswijk, Vanmarcke en Hofland team ??

xistnc

'@Josu
Que si, que non.

Yeez

'@rahimns jij kent battaglin niet goed genoeg zo te lezen, deze jongen eindigt heel vaak kort in heuvelop aankomsten. Ik weet dat je hem niet goed kent en daarom denkt dat het een matige renner is maar hij doet niks onder voor een Paul Martens, en ja dat durf ik te zeggen

tendam

'@rahimns
Vreemd dat je uitgerekend hier kritisch bent, want van de drie nieuwe aanwinsten is dit (op papier tenminste) met afstand de beste. Wat maakt het nou uit dat hij niet kan tijdrijden, daar wordt hij toch niet voor gehaald?

@sagan=hulk
Man, die ploeg zit al vol met kasseiknechten. Vanmarcke moet trouwens eerst zelf maar weer eens bewijzen dat hij het waard is om voor te knechten.

@landa1901
Please just use English (if you're able, of course) because this Google translated Dutch doesn't make any sense.

1 2 ... 136 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.