Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 138 ... 182 183
Netraam

'@wielerfan1987
Ja, die bedoel ik. Tip voor de kijkers thuis: probeer niet met een kater een stomme grap te maken zonder hem te laten lezen door iemand die helderder is.

Spruch

Nathan Haas naar MTN-Qhubeka.

tendam

Misschien past Battaglin in hetzelfde profiel als Haas?

kelderfan

Ik weet niet of TLJ in de race was om Haas te halen, maar Nathan Haas was een prima renner geweest voor 't heuvelwerk.
Nu maar hopen op Warbasse als Amerikaan.

gesink3101

Dani moreno???

xistnc

No.

Spruch

'@Landa1901/Gesink3101
Moreno ya ha elegido Lampre, entonces el no va a venir a TLJ.

Dutch Cycling Fan

'@ spruch waar haal jij vandaan dat de keuze voor Lampre door Moreno al gemaakt is? Er zijn wel signalen die richting op maar zou het wel erg jammer vinden...

Laatst gewijzigd
Spruch

Als ze Sprengers aantrekken en Van Winden, Tjalingii en Flens verlengen, zitten ze op 26 renners. Met eventueel Ten Dam erbij 27. Dan zouden ze ervoor kunnen kiezen om een jaar te wachten met een Amerikaan gezien het aanbod.
Mij lijkt Jesse Sergent wel een interessante renner nu hij bij Trek niet kan verlengen.

kelderfan

Met Koen Bouwman heeft de ploeg nog een verrassing in petto met een 10Bouwman.;)

tendam

Bouwman... tsja, hij is beter dan Bulgac. Maar een echt talent is het niet. Hebben ze niet nog een fatsoenlijke klimmer bij Topsport, kelderfan?

kelderfan

'@Tendam
Volgens mij waren de smaakmakers Campenaerts, Wallays {Jelle}, Naesen en Theuns. Sprengers is dit jaar goed bezig en is een jongen, die in de heuvels goed mee kan doen. Maar verder is 't wel duidelijk dat Koen Bouwman een talent is en het is altijd afwachten hoe hij zich verder ontwikkelt. In ieder geval zijn de teamleiders van TLJ positief over Bouwman.
Van Sam Oomen had ik ook meer verwacht bij de WK in Richmond.

Kilco Welderman

Oomen zat goed maar zat achter die vallende belg (van hooydonck?). Moest op dat klimmetje zelfs de voet aan de grond zetten. Dat was niet meee te herstellen.

kelderfan

'@Kilco Welderman
Je hebt gelijk. Oomen en Hofstede werden door de valpartij min of meer uitgeschakeld. Je zag 2 Nederlandse jongens proberen het gat te dichten, maar zij kwamen helaas krachten te kort. Je kon ook beter met de voorste renners mee omhoog gaan, want tijdens dit Kampioenschap zag je meer valpartijen op dat punt.

kelderfan

Quote: CO, "De enige mogelijkheid dat er nog meer ruimte ontstaat, is dat er renners vertrekken bij de ploeg. Dan komt er weer een plek vrij." Met name Dylan Groenewegen zou in de belangstelling staan van WorldTour-teams na zijn zeges in de Arnhem Veenendaal Classic en de Brussels Classic."
Staat Dylan Groenewegen nog in de belangstelling van TLJ?

Dutch Cycling Fan

Bianchi Benelux volgt hem (Dylan Groenewegen) wel sinds gisteren op twitter ;-). Dat gebeurde onlangs ook met Battaglin en Campenaerts en eerder al met Catelijns en Lammertink (steven). Zegt niet alles uiteraard aangezien ze eerder ook Craddock en Haas volgden maar lijkt wel te duiden op renners waar interesse in is.

Laatst gewijzigd
Olifanto

Gelukkig maar! Want Groenewegen zou qua samenstelling uitstekend in de nieuwe groep 2016 passen.

Timocycling

Groenewegen is hard nodig, sprinters zijn zeer dun gezaaid bij LTJ. Eigenlijk alleen Hofland...

Olifanto

Precies. Temeer nu het er met Van Asbroeck (nog) niet uitkomt.

Met Lammertink en Campenaerts als tijdrijders, Castelijns als allrounder, en Battaglin als heuvelrenner trekken ze iig wel gericht aan.

Sergent zou fantastisch zijn, alleen heeft TLJ mi echt nog een klimmer nodig om de 3 musketiers in een grote ronde te ondersteunen. Met Bennet en mss Goos houdt t nu wel op. Warbasse waarschijnlijk. Dan zal X of Bennet denk ik de TDF rijden. Net als Lindeman wanneer Vanmarcke past.

S. Morgenstern

Elkaar ondersteunen is dan de meest voor de hand liggende mogelijkheid. Kruijswijk heeft met Bennett en Battaglin in aanvulling op Lindeman genoeg ondersteuning tot het moment waarop het tussen de kopmannen uitgevochten moet worden. Ik denk niet dat ze iemand kunnen aantrekken die er dan nog bij zit. In de Tour heb je verder meer aan Keizer, Martens en Tankink, dan aan renners die in de Vuelta net bij de beste twintig klimmers zitten. De echte ondersteuning in de bergen zal daar van elkaar moeten komen.

Olifanto

Zou t niet zo zijn dat kopmannen het fijn vinden om nog iemand bij zich te hebben voor t losgaat, de laatste berg....? Effe nog wat eten/drinken halen voor Gesink en Kruijswijk (in t geval Kelderman de Giro rijdt), ze naar voren rijden met een Alpenreus in aantocht...

Weet iemand trouwens iets over vervangingen bij TLJ binnen de ploegleiders, of hoe ze daar ook genoemd worden? Kan me herinneren dat dit jaar naar buiten kwam dat er onvrede zou zijn over bepaalde mensen.

S. Morgenstern

Ja, juist daarom het belang van mannen als Keizer, Martens en Tankink.

Olifanto

Die lijken mij minder bergop dan een Bennet en co

S. Morgenstern

Klopt, maar hebben daarentegen dan weer een grotere motor. Klimmers afzetten op een belangrijk punt in een bergrit zou ik liever aan dat soort mannen overlaten, dan aan 'net niet' klimmers.

Olifanto

Ja, maar het is de vraag of ze er dan nog bij zitten. Gesink wilde toch niet voor niks afgelopen TDF De Weert er graag bij hebben?

1 2 ... 138 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.