Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 139 ... 182 183
S. Morgenstern

In een ideale wereld zou je inderdaad een Monfort (of De Weert van voor zijn val) erbij hebben. Ik zou jongens als Bennett daar echter niet mee willen vergelijken. Die heeft zijn waarde in de Giro en de Vuelta, maar lijkt me voor de Tour minder toevoegen dan eerder genoemde renners.

Olifanto

Dan had een Bussche niet misstaan in die ideale wereld.

Ben benieuwd naar de mogelijkheden volgend seizoen. Volgende week zullen de laatste namen wel bekend worden gemaakt. De Giro is wel erg aantrekkelijk voor sommigen met NL als startland en 3 tijdritten.

S. Morgenstern

Busche van Trek? Ik denk niet dat Monfort heel blij is met deze vergelijking.

Olifanto

Shit happens.

tendam

'@olifanto
Een goede Tankink kan best lang mee hoor. Bennett is nou ook niet direct een zekerheidje (vind hem zelfs nogal tegenvallen, schijnt ook vaak last te hebben van steek).

jvh93

Sprengers heeft in de route de gevaudan maar weer wens aangetoond dat hij wel degelijk een goede aanwinst kan zijn voor tlj. Vandaag 3e in de etappe en 10e in het eindklassement geworden waar een pinot wint.

kelderfan

Sprengers, Warbasse en Groenewegen zijn m.i. dan de laatste aanwinsten voor het nieuwe seizoen.
Met dan nog 3 extensies Tjallingii 1jr.; Ten Dam 1jr.; Flens e/o Van Winden moeten dan het team compleet maken.
Met Sprengers, Battaglin, Campenaerts heb je drie jongens voor 't heuvelwerk erbij;
Met Warbasse heb je nog extra man voor de Grote Rondes;
Met Groenewegen {als hij weer ok is/wordt} heb je dan een sterke renner, maar ook een betere sprinter dan Markus.
Met Castelijns heb je een prima knecht voor Vanmarcke en met Lammertink een goede tijdrijder, die het mag laten zien.

Dutch Cycling Fan

Volgens pro cycling Stats heeft IAM inmiddels 27 renners voor 2016 waaronder Stef Clement en Larry Warbasse. Deze hebben beide hun contract verlengd. Weer een (redelijke) Amerikaanse optie minder voor TLJ...

Dutch Cycling Fan

Jammer van de optie Warbasse maar zoals jij aangeeft zou het geen gekke transferperiode zijn mits ze, wat mij betreft, Tjallingi, Flens en vooral TD kunnen verlengen.

Misschien is Serge Pauwels nog een optie als extra klimmer? Geen idee wat zijn contract status is...

jvh93

Echt enorm genoten van de renners van tlj en Nederland vandaag bij t wk. van Emden deed beulswerk, gesink reed geweldig. Paul martens en vanmarcke reden geweldig voor hun ploeg (beide nog op kop gereden). heerlijke koers gezien

Yeez

Warbasse heeft verlengt. Iam heeft 27 renners voor 2016 (volgens pcs), dit bericht is door hun zelf geretweet.

Dutch Cycling Fan

Overigens volgt Dylan Groenewegen nu ook Merijn zeeman en andersom. Dat samen met het volgen van Groenewegen door Bianchi Benelux zou het mij niet verbazen als Dylan de overstap nog zal maken.

Sagan=hulk

Wat als de Nederlanders ook zo koersen bij LTJ als ze vandaag hebben gereden. En wat als Michael Matthews nog bij LTJ zat, vraag ik me al enkele maanden af.

kelderfan

Dat wordt nog wat om een redelijke Amerikaan te contracteren voor TLJ. Ik weet niet of Benjamin King nog een optie is.

Laatst gewijzigd
Jero10

'@ Kelderfan

Misschien valt er in de ''vertrekkers-vijver'' van team Sky nog wat te vissen? Is toch een aardig lijstje met o.a. Porte, Pate en Sutton.

Jero10

Foutje: Porte is natuurlijk al naar BMC ;)

Yeez

'@kelderfan king is beschikbaar maar wat zijn kwaliteiten zijn? Ziet er uit als een zeer middelmatige heuvelrenner aan zijn resultaten te zien.

kelderfan

'@Jero10
Pate is 36 jaar; dan heb ik toch liever Tjallingii.
Sutton is 31 jr. en heeft niet echt veel laten zien dit jaar; dan lijkt mij die hardrijder van Orica Cameron Meyer {27jr.} een betere optie, want dan heb je een man, die de TDU kan rijden en o.a. goed is in Oman/TA/TdS/Giro/ Vuelta en ook een winnaar is. Maar hij is "helaas" geen Amerikaan.
@Jessevdalen
Benjamin King is 26 jr. en een prima tijdrijder. Hij lijkt mij een prima renner voor de Giro/Vuelta/Californie/Utah/P-N/Cr.Int en als knecht voor Kruijswijk en Kelderman. Dus hij valt in 't plaatje van TLJ.

kelderfan

Bij PCS staat nu ook DUO NORMAND 1.1. 27/9 gewonnen door Campenaerts en Jelle Wallays bij TLJ als wedstrijd opgenomen.
Heeft 't team toch nog een prijs erbij.

Wielerfan1987

'@kelderfan, als er dan toch een Amerikaan moet komen zie ik liever Gavin Mannion.
Groenewegen zou ik zeker wel blij van worden overigens.

Als je het plaatje al met al zo bekijkt komt er toch weer een hoop nieuwe gezichten de ploeg binnen komend jaar.

Wielerfan1987

Was het trouwens niet zo dat Warbasse ergens had gezegd dat hij IAM zou verlaten maar wel naar een WT ploeg over zou stappen??

Yeez

'@wielerfan1987 nee, hij zij dat hij wel wist waar hij reed in 2016, en dat 'kon' zomaar bij een andere ploeg zijn. Het kon dus ook niet zoals nu blijkt.

Overigens hoop ik ook dat groenewegen komt ondanks zijn blessure van nu.

Olifanto

King, Schwarzkopf...komaan Plugge!

Ja, verheugd dat Groenewegen lijkt te komen!

Dutch Cycling Fan

Neem aan dat je Joey rosskopf bedoelt olifanto?

Olifanto

Ja idd Dutch Cycling Fan :)

Ga effe me haar wassen

1 2 ... 139 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.