Sprengers, Warbasse en Groenewegen zijn m.i. dan de laatste aanwinsten voor het nieuwe seizoen.
Met dan nog 3 extensies Tjallingii 1jr.; Ten Dam 1jr.; Flens e/o Van Winden moeten dan het team compleet maken.
Met Sprengers, Battaglin, Campenaerts heb je drie jongens voor 't heuvelwerk erbij;
Met Warbasse heb je nog extra man voor de Grote Rondes;
Met Groenewegen {als hij weer ok is/wordt} heb je dan een sterke renner, maar ook een betere sprinter dan Markus.
Met Castelijns heb je een prima knecht voor Vanmarcke en met Lammertink een goede tijdrijder, die het mag laten zien.
'@Jero10
Pate is 36 jaar; dan heb ik toch liever Tjallingii.
Sutton is 31 jr. en heeft niet echt veel laten zien dit jaar; dan lijkt mij die hardrijder van Orica Cameron Meyer {27jr.} een betere optie, want dan heb je een man, die de TDU kan rijden en o.a. goed is in Oman/TA/TdS/Giro/ Vuelta en ook een winnaar is. Maar hij is "helaas" geen Amerikaan.
@Jessevdalen
Benjamin King is 26 jr. en een prima tijdrijder. Hij lijkt mij een prima renner voor de Giro/Vuelta/Californie/Utah/P-N/Cr.Int en als knecht voor Kruijswijk en Kelderman. Dus hij valt in 't plaatje van TLJ.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.