'@sagan=hulk
Tsja, er zijn de afgelopen jaren een hoop renners met een zak geld weggehaald bij die ploeg, Matthews is er daar een van... maar als LottoNL zou ik eerder het vertrek van bv. Slagter betreuren.
Over Groenewegen: op zich mooi dat hij komt, maar duurde het bij Wippert ook niet een jaar om te herstellen van een gebroken knieschijf?
'@wielerfan1987
Alleen al bij Tour of Californië vind je King terug op 3:40 van de leider GC en Mannion op 17:59; nu zegt dat niet alles, maar Mannion heeft stage gelopen bij Garmin Sharp en die hebben, dat niet omgezet in een contract. Dan zie ik liever een Robin Carpenter, die is 23 jr. en was 2e. in stage in de Tour of Utah. Die is nog jong en hoeft ook niet de hoofdprijs te kosten. En in dezelfde ploeg reed Dion Smith 22 jr. en ook aanvaller, die ook in de Tour of Utah een 2e. pl. scoorde, maar die heeft nu een contract bij One Pro Cycling en die had ook niet misstaan bij TLJ.
Sky, IAM hebben hun team inmiddels rond; dus nu is het wachten op Plugge. Wat hij uit de hoge hoed tovert.
N.B. zelf denk ik, dat King gewoon bij zijn team blijft.
'@Kelderfan het is echt weer apart hoe jij met cijfers en uitslagen goochelt. Ten eerste denk ik niet dat Mannion de hoofprijs kost en ook hij is pas 24. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de etappe richting Mount Baldy eindigt Mannion voor King. Hij verliest vooral veel tijd in de etappe naar San Jose. Ik kan niet zo snel meer achterhalen wat daar de oorzaak van is. Verder rijdt hij prima uitslagen in de Pro Challenge (waar hij 4e werd) en ook in Gila waar hij zelfs op het podium eindigt voor mannen als Woods, Horner, Brajkovic en talent Tao Geoghegan Hart. En die 2e plek van Carpenter was ook weer niet in de meest lastige etappe. Ik zou King op zich ook een prima aanwinst vinden. Maar het feit dat Mannion niet door Garmin een contract kreeg aangeboden zegt natuurlijk helemaal niets. Vooral door het feit dat die ploeg ging fuseren met Cannondale en die al vol zat door nog doorlopende contracten van beide ploegen.
'@tdb
Dat van Emden met een duidelijke opdracht tijdens het WK na gedane arbeid afstapt begrijp ik en jij ook wel; dat heeft toch niets te maken met renners, zoals Flens dan, die heel vaak afstappen, terwijl een Castelijns, die nog aan 't WT-gebeuren moet wennen gewoon in de meeste gevallen het einde haalt. En zoals ik zie, wordt een renner er niet beter van als hij na 100/150 km afstapt. Ik zie een Tjallingii of Tankink toch ook niet elke wedstrijd de strijd staken.
'@rahimns
Carpenter op basis van die ene 2e. plek in de tour of Utah?? Zie onderstaande info, die jij ook kan bekijken.
stage USA Pro Challenge ('14); 5th GC Tour De L' Abitibi ('10);
2nd stage The Larry H.Miller Tour of Utah ('15); 2nd stage Tour De L' Abitibi ('10);
3x leader The Larry H.Miller Tour of Utah ('15, '14);
2nd stage Tour Cycliste International de la Guadeloupe ('12);
4x leader The Larry H.Miller Tour of Utah ('14);
leader Amgen Tour of California ('15)!
En onderstaand het verhaal van Gavin Mannion.
4th GC USA Pro Challenge ('15); 3rd GC Silver City's Tour of the Gila ('15);
16th GC Trofeo Karlsberg ('09); 4th stage Coupe des Nations Ville Saguenay ('10);
4th stage USA Pro Cycling Challenge ('12); 17th GC USA Pro Cycling Challenge ('12)!
Dus zeg jij 't maar. Wie heeft de beste resultaten. En dan te bedenken, dat Carpenter 1 jaar jonger is.
Laten we gewoon hopen dat Bianchi voor nu, gezien het kwalitatief beperkte Amerikaanse aanbod aan renners, akkoord gaat met een 2e Italiaan ipv een Amerikaan :-). Ik zie namelijk veel meer in de komst van Daniel Oss of Davide Formolo dan een beperkte Amerikaanse renner.
Gezien het aantal renners wat inmiddels al vast is gelegd door andere ploegen en het feit dat Moreno waarschijnlijk naar Lampre vertrekt hoop ik toch op verlenging van Ten Dam. Daarnaast Tjallingi en Flens verlengen, Groenewegen vastleggen en gas geven in 2016!
'@dutch cycling fan, ik hoop toch ook dat van winden bij kan tekenen. Die jongen is van ver teruggekomen en heeft toch de vuelta redelijk goed uitgereden en daarvoor ook een paar goede lead outs gedaan. Gun die jongen dat contract nog wel en hij zal niet heel veel drukken op het budget, zal toch zonde zijn als hij weer naar zo'n ploeg als baku cycling gaat ofso.
'@rahimns
Na stage 2 of Tour of Californie stond Robin Carpenter op plaats in het jeugdklassement voor Danny van Poppel.
@jerteg
Jij zegt, dat ik mijzelf tegenspreek, maar waar het omgaat is, dat een renner niet beter wordt van afstappen na 100/150 km.
Bij Van Emden is dat in het tactische plan opgenomen. Team Oranje wilde de koers hard maken om de sprinters het moeilijk te maken.
Dat is een duidelijke strategiesche oplossing en daar wordt/werd hij door zijn metgezellen voor bedankt.
'@DCF
Als Benjamin King ook al geen optie meer is, dan lijkt 't mij ook beter om voor een sterke Italiaan als Formolo te gaan {is die haalbaar of lezen wij morgen, dat hij zijn contract heeft verlengd} of voor een sterke Australiër, want dat zijn jongens, die willen aanvallen en ook het tijdrijden goed beheersen en dan denk ik aan bijv. Nathan Haas {nog steeds zonder contract?} of Cameron Meyer.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.