Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 144 ... 182 183
wolfje

Vanmiddag de proloog van franco-belge. Onze geel-zwarten hebben met Teunissen, Castelijns, Keizer en Campenaerts (ok, nu nog Topsport) wel een paar leuke outsiders. Grootste concurrenten lijken mij Le Bon, Boaro, Tossato, De gendt, Gretsch, Brandle en Ludvigsson.

Laatst gewijzigd
wolfje

'@Kelderfan
Maes lijkt op Poels?

S. Morgenstern

Maes lijkt qua uiterlijk op Poels? Grappig.
Qua houding op de fiets zag ik vorig jaar volgens mij Serry af en toe aan voor Poels.

Mocht een ploeg Maes halen dan zal dat zijn om zijn grote brede gestalte te gebruiken om te knechten voor een kopman. Bij voorkeur een goede sprinter. Kittel bijvoorbeeld...

Yeez

'@kelderfan sorry maar dit neem ik niet serieus. Waar moet ik Bouwman noemen dan? Voor de selectie voor volgend jaar? Lijkt me dat hij daar nog niet klaar voor is. Ik kan er verder ook niks aan doen dat jij helemaal weg van hem bent!

wolfje

Ah, qua uiterlijk. Ik dacht aan rennerstype (al snap ik dan nog niet waarom Kelderfan Maes een optie vindt voor de grote ronden).

Yeez

Vindt Maes meer iets voor het voorjaar maar goed...

S. Morgenstern

Keizer werd nadrukkelijk naar voren geschoven voor die proloog van vanmiddag. Ik betwijfel echter of hij momenteel nog fris genoeg is. Zijn zware programma van de eerste seizoenshelft leek hem in de Vuelta behoorlijk op te breken. Teunissen verwacht ik zelf eerder voor een goede proloog.

Yeez

Weet iemand de startijden toevallig?

Yeez

Starttijden bedoel ik natuurlijk.

xistnc
Olifanto

Keizer heeft er iig zin in, getuige z'n inzet. Hij reed een degelijke tijdrit in de laatste Vuelta week, tot hij viel.

Olifanto

Opvallend dat keizer en co 'vroeg' starten, max half 3 en andere kleppers pas rond 4. Verwachten ze regen/wind later in de middag?

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Toen TLJ via hun site de selectie voor Franco Belge-Eurométropole was dit nog voor bekend werd dat Steven ziek was geworden, dus dat hij hier nu niet start is logisch. En heeft in dit geval niets te maken met verkeerd gegeven info, hij stond gewoon in de planning.

kelderfan

'@rahimns
Als hij nog steeds niet ok is, dan geen probleem hoor. Dan kan hij Tankink vervangen in de Sparkassen Munsterland Giro.
@wolfje
Maes reed nog niet zo lang geleden in de Vuelta met een 4e. + 7e. plaats. Dat is toch niet slecht te noemen; maar misschien is nog gewoon in onderhandeling met Etixx.
@Jessevdalen
Waar haal jij vandaan, dat ik fan ben van Bouwman. Bouwman heeft in de Tour de L'Avenir Sam Oomen {die zie ik wel zitten} samen met Tusveld geholpen om terug te komen in de wedstrijd. En ook in de Tour of Britain heeft hij met Tankink onze Kruijswijk goed ondersteund. En de ploegleiding was goed over hem te spreken. Dus laten wij even Torino afwachten voor wij gaan uitmaken, wie er wordt verlengd of een contract krijgt.

Yeez

'@kelderfan leuk dat zoiets uit jou mond komt, degene die het hele jaar al aan het speculeren is over contracten en verlengingen!!

S. Morgenstern

Het zal misschien als een schok komen voor sommige, maar het schijnt dat wij helemaal niet uit gaan maken wie er een contract krijgt. Belachelijk natuurlijk.

Yeez

'@vlek dat meen je niet? ;)

kelderfan

Ik heb met je te doen vlek. Het zou zo maar kunnen dat TLJ nog met een verrassing komt. Volgens info bij EMT komt Maurits Lammertink ook naar TLJ.
Dat wordt leuke boel. Dan krijgt jessevdalen het helemaal benauwd, omdat zijn plaatje niet meer klopt.

Yeez

Nogmaals @kelderfan ik heb geen plaatje voor me, ik hoop dat er gewoon goede renners komen, verder heb ik echt geen zin meer in dit kinderachtige gedoe
Van jou!

Rahim Vlasblom
admin

Wat is EMT ??

Yeez

Ik denk eurometropole, ook daar haalt kelderfan nieuws uit @rahimns. Misschien dat de commentator zei dat lammertink naar tlj ;)

Rahim Vlasblom
admin

'@Jessevandalen, daar kan ik niet tegenop.. zoveel bronnen bijhouden ... ik vind het knap ;)

Wielerfan1987

'@kelderfan,

Je hebt het nu al de hele tijd over het plaatje van jessevandalen,....

maar was jij niet degene die de afgelopen maanden jouw 'plaatje' tot vervelend aan toe aan ons opdrong?

half Rabo development en half belgie zijn al uit jouw toetsenbord gerold en al maanden lang zijn het dezelfde namen.

Janjanssen98765

'@kelderfan

Aangezien jij zo goed bent met cijfertjes kunnen wij jou ook raadplegen voor de jaarlijkse belastingsopgave?

Laatst gewijzigd
Landa1901

davide formolo ???

1 2 ... 144 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.