Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 147 ... 182 183
Laatste man

Arme Markus, opgave vandaag in Frankrijk.

Hakkie2

Markus was ooit zeer talentvol. In 2010 en 2011 won hij vanalles in de sprint. 2012 en 2013 reed hij voor Vacansoleil (niet de beste omgeving om je te ontwikkelen) en haalde hij nog 7 podiumplaatsen, waaronder de Scheldeprijs.

In 2014 gaat hij naar Belkin/TLJ. Daar krijgt hij minder kansen voor zichzelf (2014 reed Theo Bos nog voor dat team). Maar in bijvoorbeeld de wedstrijd Rund un Küln weet hij nog naar een tweede plaats te sprinten. Op dat moment is hij nog maar 22. Dat toont wat mij betreft wel aan dat hij talent heeft. Meer dan Bol en zeker meer dan Wagner of Martens in een vlakke sprint.

Ik zou helemaal niet verbaasd zijn dat hij, als hij eenmaal een keer weet te winnen, helemaal los kan komen. Hij is nog jong. Ik kan me voorstellen dat hij weg gaat als Groenewegen komt, maar ik zou het heel jammer en ook onbegrijpelijk vinden als Markus wordt gedumpt terwijl er geen vervanger voor komt. En de enige betere optie is volgens mij Groenewegen.

Olifanto

Die Duijn (?) van Roompot, is hij nog een optie? Of nog te jong?

Hakkie2

Huub Duyn is al 31... Of bedoel je Looij? Die lijkt me te jong voor de WT.

Spartacus

Sam Oomen dus definitief naar Giant Alpecin

Netraam

'@Hakkie2
Bij de jeugd van Rabo Development werd toentertijd gezegd dat hij zijn top al had bereikt, en zijn ereplaatsen haalde hij meestal in het wiel van bijvoorbeeld Cavendish.
De vraag is, gaan ze rijden voor mogelijke podiumplaatsen van Markus, binnen het team een vervanger zoeken of buiten het team een vervanger zoeken?
Hij heeft buiten de Vuelta van 2013 ook nog geen grote rondes gereden, dus misschien dat LottoNL mijn mening deelt of dat hij als hij wel een ronde uitrijd nog wel een grote stap maakt, maar op dit moment lijkt hij niet echt een zegekoning te gaan worden.

b88

Opvallende naam die niet verlengd heeft bij optum is phil gaimon, wil daar zelf weg is een uitgesproken anti-doping renner en kan zeker van waarde zijn. Ben benieuwd waar hij heen zal gaan...

Snap dat door deze post het speculeren weer gaat beginnen maar wilde deze naam jullie toch niet onthouden.

tendam

Ik heb Phil Gaimon hier al eerder genoemd, misschien heeft de ploegleiding meegelezen ;) Prima renner, althans tussen wat er nog beschikbaar is.

S. Morgenstern

Werd hij niet genoemd als iemand die weer terug zou keren bij Vaughters? Vorig jaar viel hij volgens mij tegen de zin van Vaughters buiten de boot door de fusie met Cannondale.

Netraam

Gaimon werd door Vaughters op twitter al 'zo goed als' bevestigd.

Olifanto

Ja sorry. Looij, die nog jongere sprinter

Hakkie2

Looij had het nu soms al moeilijk, is ook nog maar 20. Juist voor zulke renners is Roompot ideaal om te groeien, laat hem daar komend jaar vooral blijven.

Olifanto

Ik word een beetje moe van t gespeculeer.

Yeez

Dnf markus en hofland 2na laatste in het peleton, pfff

ti-raleigh

Wat is dr toch aan de hand met Hofland. Als die man zo vreselijk uit vorm is, geef hem een schop onder z'n..... of stuur hem naar huis en laat hem een paar maanden met rust. Dan uithuilen en een winter lang goed trainen en volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen. Wat hij nu aan het doen is, slaat nergens op.

S. Morgenstern

Hij is toch aan het terugkomen van een rugblessure? Waarschijnlijk gaat het dit jaar niets meer worden, maar je kunt ook iets doen voor je ploeggenoten neem ik aan. Of moeten kopmannen zich daar te goed voor voelen?

Olifanto

Van Asbroeck de eerste, op de 18de plek

Timocycling

Van Winden tekent bij voor volgend jaar.

IljoKeisseFan

Officieel: Van Winden heeft zijn contract verlengd. Bulgac, Markus, Ten Dam en Flens zullen vertrekken,

Crocmaz

We didn’t extend the contracts of Laurens ten Dam, Rick Flens, Barry Markus and Brian Bulgac on the other hand.

Ook in persbericht.

kelderfan

Van Winden heeft kennelijk hard gewerkt en op kop van 't peloton gereden met een keurige DNF achter zijn naam.
Ik heb 't niet gevolgd, dus ik kan 't mis hebben.
Ook mijn favoriet Wilco heeft zijn val in de TdF nog niet verwerkt. Heeft hij nog steeds last van zijn rugblessure!

Timocycling

Ten Dam weg dus! Mooi, Flens, Markus en Bulgac ook weg, prima zaak lijkt me. Mits ze nog wat erbij krijgen.

Verweggistan

Vreemd dat Flens niet blijft, al is het maar voor de kwantiteit van de selectie, anders krijg je volgend jaar net zo'n probleem als dit jaar en moet je hem in april alsnog opvissen. En ik zou niet weten welke renners ze moeten nog kunnen halen die nou zo veel beter zijn.

Laatst gewijzigd
Dutch Cycling Fan

Lekker dan. Ik had viel liever een contractverlenging van Ten Dam en Flens gezien. Zijn nu 23 renners met Tjallingi mogelijk 24. Mogelijk zal daar Groenewegen bij komen maar dan verwacht ik er nog wel 2. Hopelijk een goede klimmer...

Dutch Cycling Fan

Hoop dat Ten Dam dan naar Giant gaat en Flens ook. Zou voor beiden toch een mooie ploeg zijn.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 147 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.