Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 155 ... 182 183
tendam

'@wielerfan
Volgens mij zijn Matthews en Hofland ongeveer precies even groot, qua lengte en gewicht. Greipel is vergeleken met beiden een reus, al lijkt Hofland er in z'n gezicht wel wat op. Van Poppel is een wat ranker gebouwde sprinter, ook minder een machtssprinter dan die drie.

Yeez

Nog 3 koersen voor tlj: binche(woensdag) parijs-tours(zondag) en de sluitingsprijs(dinsdag na pt). Er zullen op de korte termijn (misschien al vd week) nieuwe renner(s) bekend gemaakt gaan worden denk ik. Maar welke blijft gissen.

Borsje

Toch wel bijzonder (en beetje zorgwekkend) dat de geel-zwarten totaal vandaag totaal niet in het stuk van finale Eurometropole voorkwamen. Met zo´n prachtige aankomstlocatie.......

Yeez

'@borsje euhh, ze zaten er constant bij, alleen de sprint niet. Er was een groep
Weg van 20 met keizer van asbroeck en teunissen erbij, heel de dag van voren dus!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Wielerfan1987 Moreno is wel echt een sprinter hoor... zeker geen Degenkolb. Hij kan in goede doen een heuvel over maar kan zeker niet zolang mee als een Degenkolb en al helemaal niet als Matthews. Verder Kan hij goed aankomen als het wat omhoog loopt.

Borsje

Klopt, was blij met continu geel/zwart vooraan maar mij ging het om de finale...

Jero10

World tour races zijn over. TLJ op een 15e plaats in het teamklassement. In mijn ogen een plaats waar ze horen te staan. Kijkend naar budget, renners en overwinningen doen de ploegen rond TLJ heen het niet heel veel beter. Benieuwd wat ze op transfergebied nog gaan doen, als je dat vergelijkt met Cannondale-Garmin(16e) lopen ze wel wat achter. Je kan dit natuurlijk ook zien als echte paniekaankopen binnen dat team.

Yeez

Ben ook benieuwd wie er binnengehaald
Gaan worden. Misschien een aankondiging van de week?

kelderfan

'@jero10
Quote:"Je kan dit natuurlijk ook zien als echte paniekaankopen binnen dat team."
Grappig dat je Craddock, die in de belangstelling stond van TLJ, nu bestempelt als paniekaankoop.

S. Morgenstern

Craddock is alles behalve een paniekaankoop. Mocht je ze willen vinden, dan kom je eerder uit bij Rolland en Uran. Dat zijn op zijn minst a-typische aankopen voor Garmin. Daar zal dan ook wel op gedoeld worden denk je niet?

xistnc

Daar kun je wat mij betreft Breschel bijzetten. Drie toch 'bijzondere' aankopen van Vaughters. Van Wippert en die Canadese Edwin Evers ben ik overigens ook niet echt overtuigd.

Jero10

'@ vlek, Kelderdan, xistnc

Ik doel inderdaad op Uran, Rolland en Breschel. Cannondale-Garmin staat toch bekend als talentenfabriek dan zijn dit toch op z'n minst aparte aankopen te noemen. Craddock daarentegen is geen paniekaankoop, vind het ook erg grappig dat jij uit mijn inbreng opmaakt dat alleen Craddock een paniekaankoop is Kelderfan.

Jero10

'@Kelderfan *

kelderfan

'@vlek
Je kunt Rolland en Uran atypische aankopen vinden, maar die jongens hadden bij TLJ niet misstaan.
Het zou voor TLJ goed zijn om ook zo'n atypische renner te contracteren.

S. Morgenstern

Misschien dan eerst Kelderman of Gesink even laten gaan.

Laatst gewijzigd
Jero10

'@ Kelderfan,

Die transfers hebben ze kunnen doen omdat Hesjedal en Martin daar vertrokken zijn. Bij TlJ vertrekt qua grootverdieners(denk ik) Ten Dam.

Budget is hoger bij C-G omdat zij het salaris van de vertrokken renners(kopmannen) hieraan kunnen spenderen. Jij weet net zo goed als ik dat er bij TLJ echt geen grote namen gaan bijkomen.

tendam

Er moet nu toch wat geld beschikbaar zijn, zou je zeggen. Ten Dam zal toch wel goed zijn geweest voor een tonnetje of 4-5. Wat er bij is gekomen is minder duur dan wat er weggaat.

Anders wint TLJ echt de prijs voor de grootste budgetvermindering in 3 jaar, als ze die al niet hebben gewonnen.

S. Morgenstern

Wat er straks uiteindelijk bij is gekomen misschien even afwachten..

Yeez

Groenwegen, sprengers & ?

Di_Rossi

Wat mij betreft investeren met het vrijgekomen budget van ten Dam voor extra man in de breedte dus naar 28 man, i.p.v. 25. Hierdoor kunnen ze renners een evenwichtiger programma geven en branden ze niet te vroeg op.
Als je naar dit jaar kijkt zijn er veel renners geweest die talloze koersen moesten rijden. ( komt natuurlijk ook door de vele blessures). Er zijn verscheidende renners die aangaven begin augustus al moe te zijn. Hierdoor blijft de ondersteuning voor de kopmannen achter etc..

Aantrekken van van Winden was een noodgreep die goed uitpakte gelukkig.

Bovenstaande, gecombineerd met het doorgroeien van Moreno en Kelderman moet een beter seizoen op gaan leveren.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Di_Rossi
Ik ben 't helemaal met je eens. Met 24/25 renners kom je weer in de problemen.

Janjanssen98765

Hoeveel zou zo'n jonge prof eigenlijk verdienen bij TLJ?

Yeez

'@janjanssen98765 kan me uit de documentaire van argos uit de tour van 2013 herinneren dat craddock als nieuwkomer (ook neoprof) 50.000 euro netto per jaar kreeg (4166,67 per maand). Dit zei Iwan Spekenbrink toen.

Laatst gewijzigd
Yeez

Ik begin nu echt te hopen dat ze sprengers binnenhalen! Die jongen rijdt het hele seizoen al goed met de laatste 2/3 maanden als uitschieters zeg! Vandaag weer een 3e plaats tussen niet de minste renners.

Kilco Welderman

Ik moet zeggen dat als ik na vandaag op iemand hooo dat dat toch wel moreno is ;) al is sprengers natuurlijk een stuk realistischer.

1 2 ... 155 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.