Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 163 ... 182 183
Chrys

SEG Racing kondigt aan weer een renner af te leveren aan een WT-ploeg. Persoonlijk denk ik dat het om Bouwman naar TLJ gaat, veel meer hebben ze daar niet meer rondrijden. Wat betreft de Bianchi-Amerikaan denk ik dat Chad Haga nog een optie is. Hij geeft op zijn site aan dat hij een ploeg heeft voor volgend jaar, maar dat hij die nog niet bekend kan maken. Als het Giant was geweest denk ik dat ze dat wel al hadden gedaan.

Hakkie2

'@tendam: tja, ik heb dan een andere Tour gezien. Een Tour waar Gesink ontzettend sterk was. Zo sterk dat achter de toppers hij maar op kop bleef rijden, omdat niemand over kon nemen. Mollema wilde bijvoorbeeld wel, maar kon niet.

Rahim Vlasblom
admin

'@Hakkie2 en trek dan nog die minuut verlies in die bergetappe door pech er vanaf dan was hij nog dichter bij de top 5 gekomen.

kelderfan

'@Rahimns
Het is ook geen verwijt aan TLJ; het is alleen jammer dat Ten Dam in zijn laatste jaar nog naar een ander team moet gaan.
Hopelijk komt TLJ nog met een vervanger; al zal dat een toontje lager zijn.

@Chrys
Dat zou mooi zijn voor Bouwman, die toch lekker enthousiast overkomt en in de Tour of Britain keurig zijn taak heeft volbracht.
Tusveld en Hofstede hebben 't nog beter gedaan in de piccolo giro di Lombardia. Je zou dan denken, dat een van die jongens ook de overstap zou kunnen maken.

Rahim Vlasblom
admin

De kans is groot dat het om Bouwman gaat en het zou meer dan verdiend zijn, maar ook is het een mogelijkheid dat het om Jasper Bovenhuis gaat.

Spruch

'@kelderfan
Het is een treetje lager ipv een toontje lager. Een toontje lager zeg je in combinatie met zingen, de uitdrukking is dan 'een toontje lager zingen', maar die uitdrukking past niet in de context van jouw verhaal.

tendam

'@hakkie2
Hij begon zeker goed, ik dacht in de eerste bergetappe zelfs even de 'oude' Gesink terug te zien. Maar in de laatste week was het niet echt bijzonder meer, dan vond ik Kruijswijk in de Giro (na ook al de halve Giro in de aanval te zijn geweest) toch wat indrukwekkender.

kelderfan

'@spruch
Goed jij je zin. Hij doet een stap terug.

@Rahimns
Dat zou heel apart zijn, als zij met Bovenhuis komen. Die loopt toch stage bij Cannodale - Garmin.

Verweggistan

'@kelderfan: SEG kondigt aan dat een renner van hen naar de WT gaat; dat zou ook om Bovenhuis kunnen gaan die naar Cannondale gaat. Althans ik neem aan dat Rahimns dat bedoelt.

Hakkie2

'@tendam: dat zou natuurlijk ook met de aparte voorbereiding te maken kunnen hebben. Hij heeft zeker geen ideale winter en voorjaar gehad. Maar nog is het zo dat in etappe 14 iedereen in zijn wiel bleef hangen. En in de laatste drie zware bergetappes verloor Gesink alleen tijd op Froome, Valverde, Quintana en Nibali. De laatste 3 dagen, dus. Dan kun je toch niet van zwakke dagen spreken (en zulk niveau heeft Kruijswijk nog nooit laten zien).

wolfje

Als ze bouwman aantrekken hebben ze de selectie wel zo'n beetje rond. Gaat rustig worden op dit forum.

Ik ben wel heel benieuwd hoe Bouwman het echte klimwerk in de WT oppakt. Gaat het een Poels of een Ruijgh worden?

tendam

'@hakkie2
Zulk niveau heeft Kruijswijk nog nooit laten zien? Gesink zat nota bene in z'n wiel in die etappes :) En hij was niet eens in topvorm.

@wolfje
Een Poels wordt het niet, zo'n talent is het niet. Bouwman is vooral handig in de markt gezet door SEG, waarschijnlijk zijn een paar van die klimmertjes bij Rabo Development net zo goed.

Hakkie2

Kruijswijk zat niet aan het eind van een zware ronde, die had een aantal snipperdagen genomen. En geen stress in de vlakke etappes.

Laatst gewijzigd
tendam

'@hakkie2
Ja kom op zeg, je komt steeds met iets anders aan. Kruijswijk had al de Giro gereden, zo ken ik er nog wel een paar.

Ik vond de Tour van Gesink ook sterk, begrijp me niet verkeerd. Maar ik denk dat Kruijswijk dat ook wel had gekund.

Rahim Vlasblom
admin

'@Verweggistan dat bedoelde ik, ging ervan uit dat dit wel begrepen werd. Mijn fout ;)

Hakkie2

'@tendam: prima dat jij dat denkt (en ik hoop ook dat Kruijswijk ooit het niveau haalt van top 6 in de Tour), maar voorlopig heeft hij dat nog niet bewezen. Dat kun je toch moeilijk ontkennen.

Dutch Cycling Fan

'@Hakkie: ik heb niet gezegd dat ik Moreno alleen als kopman zie voor de Vuelta maar ook vooral als echte uitgesproken kopman voor de heuvel klassiekers. Daarnaast kun je met een extra kopman het eventueel wegvallen van een andere kopman makkelijker opvangen.

Maar goed zoals ik al eerder heb gezegd zal dat budgetair gezien niet haalbaar zijn.

Vwb Bouwman erg leuk voor hem als dat de renner is waar het seg het over heeft. Vraag mij idd af of hij zich goed door kan ontwikkelen bergop

Hakkie2

'@DCF: ze hebben voor de heuvelklassiekers natuurlijk Gesink, Kelderman, Battaglin, Martens en Kruijswijk (al heeft Kruijswijk nog nooit echt goed gereden in de heuvelklassiekers volgens mij).

Rahim Vlasblom
admin

'@Hakkie2 Nee je kan veel zeggen van Steven, maar een echte klassieke renner is hij niet.

S. Morgenstern

De vraag bij Kruijswijk is vooral hoeveel tijd hij had verloren in de eerste helft van de Tour. De grootste moeilijkheid van de Tour in vergelijking met de andere twee is meteen de grootste zwakte van Kruijswijk.

Dutch Cycling Fan

Steven is geen renner voor eendag wedstrijden. Battaglin heb ik goede hoop op maar is afwachten, Martens zie ik niet of nauwelijks top 10 rijden in heuvelwedstrijden met een sterk deelnemersveld. Kelderman heeft dit jaar voor het eerst aangetoond dit werk te kunnen ondanks overall een minder sterk seizoen gereden te hebben. Ik zie daar zeker potentie. Gesink is gewoon prima in die wedstrijden.

Hakkie2

Ik zie nu inderdaad dat Kruijswijk nog nooit een uitslag reed in zo'n wedstrijd. Al sloeg hij ze natuurlijk ook wel over richting de Giro, het is inderdaad helemaal geen wringer die goed vooraan blijft. Maar Gesink, Kelderman, Battaglin en als meesterknecht Martens lijkt me vrij sterk voor de heuvelklassiekers.

Als ik nog wat zou halen als Lotto-Jumbo zou het wat mij betreft echt een toekomstinvestering moeten zijn. Iemand die je beter kan maken en die daardoor het team kan laten groeien. Bouwman zou dat misschien kunnen, Sprengers ook. Moreno is natuurlijk helemaal geen toekomstinvestering.

Rahim Vlasblom
admin

Dani Moreno lijkt me ook echt geen optie, volgens mij is die echt te duur.

Borsje

Wat betreft Bouwman: ken de omstandigheden niet maar hij bereikte afgelopen weekend RvL u 23 een 19e plek. Tusveld (3), Hofstede (4), Maas (19 jaar pas! 6) en Meijers (7), allen van Rabo Development Team, scoorden die dag beter.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Omstandigheden: Bouwman reed de dagen ervoor (de dag ervoor in absoluut noodweer) twee degelijke koersen tussen de profs. Niet dat hij verder per definitie een betere renner is voor zo'n belofte koers dan die andere jongens overigens.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 163 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.