Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 168 ... 182 183
Spruch

Met Bouwman en Sprengers zouden ze op 27 uitkomen. Dat lijkt me een mooie selectie. Uit het bericht van rahimns mbt selectie Rabo Development Team maak ik op dat Tusveld iig niet komt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

TLJ gaat zo weer een nieuwe aanwinst bekend maken... Het zal niet een hele grote verrassing zijn

mich

Ik ken hem niet via de foto allesinds

Roelien

Koen Bouwman...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Inderdaad Koen en gezien de vraag die ik kreeg op Whatsapp, komt er nog meer aan

Borsje

Haga?

kelderfan

'@rahimns
Dat vind ik goed nieuws. Koen Bouwman was natuurlijk geen grote verrassing. Maar 't is toch leuk, dat hij een contract krijgt.
@spruch
Ik hoop ook, dat Sprengers gaat komen.
@tdb
Hopelijk zien wij Goos eerder terug in 't deelnemersveld.

Hakkie2

Koen is natuurlijk een mooie renner om aan je te binden. Zoveel klimmende Nederlanders zijn er niet en dan is dit iemand die je inderdaad niet moet laten lopen. Niet vanwege het aantal renners, maar gewoon omdat hij in de komende jaren heel belangrijk kan worden voor het team als kopman of knecht.

Borsje

Als je de interviews met Koen leest klinkt de passie door. Mooi ook wat zijn oorspronkelijke beroep is: fietsenmaker! Altijd ook al op die manier bezig geweest met de sport.

kelderfan

'@Borsje
Heb je nog een link over Haga?

Yeez

Wat was de vraag op whatsapp dan @rahimns ;) erg nieuwsgierig nu

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Er werd mij gevraagd wie ik nog meer verwachtte en nadat ik daarop antwoord had gegeven, ik nog even geduld moest hebben, maar dat er binnenkort meer nieuws zou volgen. Dus denk ik dat je wel mag concluderen dat ze nog niet klaar zijn

Scotty

'@rahmins wat was jouw antwoord dan :)

tdb

Ik neem aan dat ze bij de laatste renner ook zullen zeggen dat daarmee het team compleet is of iets in die trant...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Scotty Laat ik dat verder maar niet zeggen hier, voor je het weet denken ze weer dat ik inside information heb of zo ;)

Yeez

Doe maar wel @rahimns haha, zou het wel willen weten

Timocycling

Jij verwachtte Sprengers ofzo. Waarom zouden ze dat aan jou vragen eigenlijk?

Utrecht19

'@Rahimns, Ik hoor dat de Staatsloterij en De Lotto waarschijnlijk mogen gaan fuseren. weet jij of dat veranderingen met zich mee gaat brengen voor de ploeg?

Dutch Cycling Fan

Ach Rahimns alles wat je nu al mee kunt geven vanuit jouw connectie met TLJ is gewoon erg leuk om te lezen! Bouwman is geen verrassing. Sommige zijn er nu al van overtuigd dat hij als klimmer veel toe gaat voegen. Ik vind het een leuke renner maar heb twijfels of hij het gaat redden. Ik hoop uiteraard voor TLJ en Coen van wel!

Hakkie2

Dat die fusie waarschijnlijk wel goedgekeurd ging worden door het kabinet was al bekend toen ze met sponsoren begonnen. De ACM heeft nog niks gezegd (en ook de kamers niet, maar als de ACM akkoord gaat zal dat ook geen probleem zijn normaal gesproken). Ik denk eerder dat het gevolgen heeft als de fusie niet door gaat dan dat het gevolgen heeft als de fusie wel door gaat.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Timocycling omdat ik reageerde op de foto die ze plaatste, verder niet om een bepaalde reden of zo.

@Jessevdalen Op dit moment zijn Sprengers en Haga wel de 2 renners waar je nog aan zou kunnen denken, maar verder is het giswerk. Misschien komen ze wel met een naam die niemand verwacht had, maar er komt in ieder geval nog zeker 1 renner bij.

Yeez

Ik hoop sprengers maar denk haga...

Timocycling

Ik hoop Sprengers EN Haga.

kelderfan

'@DCF
Of hij veel gaat toevoegen, dat moeten wij afwachten. Maar dat hij kan klimmen heeft hij toch wel laten zien om samen met Tusveld in de Tour de L'Avenir Sam Oomen weer terug in de race te brengen; dat was een soort koppeltijdrit {Campenaerts en Jelle Wallays} maar dan tegen de bergop.
Dus ik verwacht na het overgangsjaar wel, dat hij zijn rol in de Grote Rondes kan spelen.
Maar hopelijk kunnen zij nog Sprengers halen, want die gaat o.a. Giro dell'Emilia (1.HC) rijden. Dan heb je een renner, die al in Giro kan starten om hopelijk met Goos de kopmannen bij te staan.

Hakkie2

Goos in de Giro? Dat kun je vergeten. Als die volgend jaar een grote ronde kan rijden zal het de Vuelta zijn.

1 2 ... 168 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.