Koen is natuurlijk een mooie renner om aan je te binden. Zoveel klimmende Nederlanders zijn er niet en dan is dit iemand die je inderdaad niet moet laten lopen. Niet vanwege het aantal renners, maar gewoon omdat hij in de komende jaren heel belangrijk kan worden voor het team als kopman of knecht.
Ach Rahimns alles wat je nu al mee kunt geven vanuit jouw connectie met TLJ is gewoon erg leuk om te lezen! Bouwman is geen verrassing. Sommige zijn er nu al van overtuigd dat hij als klimmer veel toe gaat voegen. Ik vind het een leuke renner maar heb twijfels of hij het gaat redden. Ik hoop uiteraard voor TLJ en Coen van wel!
Dat die fusie waarschijnlijk wel goedgekeurd ging worden door het kabinet was al bekend toen ze met sponsoren begonnen. De ACM heeft nog niks gezegd (en ook de kamers niet, maar als de ACM akkoord gaat zal dat ook geen probleem zijn normaal gesproken). Ik denk eerder dat het gevolgen heeft als de fusie niet door gaat dan dat het gevolgen heeft als de fusie wel door gaat.
'@Timocycling omdat ik reageerde op de foto die ze plaatste, verder niet om een bepaalde reden of zo.
@Jessevdalen Op dit moment zijn Sprengers en Haga wel de 2 renners waar je nog aan zou kunnen denken, maar verder is het giswerk. Misschien komen ze wel met een naam die niemand verwacht had, maar er komt in ieder geval nog zeker 1 renner bij.
'@DCF
Of hij veel gaat toevoegen, dat moeten wij afwachten. Maar dat hij kan klimmen heeft hij toch wel laten zien om samen met Tusveld in de Tour de L'Avenir Sam Oomen weer terug in de race te brengen; dat was een soort koppeltijdrit {Campenaerts en Jelle Wallays} maar dan tegen de bergop.
Dus ik verwacht na het overgangsjaar wel, dat hij zijn rol in de Grote Rondes kan spelen.
Maar hopelijk kunnen zij nog Sprengers halen, want die gaat o.a. Giro dell'Emilia (1.HC) rijden. Dan heb je een renner, die al in Giro kan starten om hopelijk met Goos de kopmannen bij te staan.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.