Chrys, niet echt aansprekende resultaten zeg je??
Als er perse een buitenlander ( in dit geval Amerikaan) moet komen in plaats van een Nederlandse renner, dan zie ik persoonlijk veel liever een jongen als Vermeulen komen die welliswaar nog erg jong is maar alles in zich heeft om vriend en vijand te verrassen, dan dat ik zo'n kleurloze mid of eind twintiger als een type Haga zie rijden.
En Vermeulen doet het echt niet slecht hoor, het kunnen natuurlijk niet allemaal Sam Oomens, Keldermannetjes, Powers, Quintana's of dergelijke zijn.
Ik kijk naar de ploeg als een team in opbouw wat inzet om met jong talent de komende jaren te gaan groeien. Gezien de financiële mogelijkheden is dit een slim beleid en kan best goed uitpakken. Natuurlijk zal niet elk talent wat nu komt even goed uitpakken, maar de kans dat er hier 1 of 2 groei briljantjes tussen zitten is best wel groot. Ik kijk enorm uit naar volgend jaar en ik denk dat de ploeg er absoluut op vooruit is gegaan,
'@tendam
De resultaten van Bouwman waren inderdaad ook niet erg denderend, op die ene alpenrit waar hij won na. Maar Vermeulen heeft inderdaad wel betere klassementen gereden al. Maar dat zeg ik, als je hem niet kent dan zijn resultaten het enige waar ik iets uit kan aflezen. Als jullie zeggen dat het een groot talent is, moet ik dat maar geloven dan he ;)
'@tendam
Je kunt wel iemand ergens parkeren, maar dat biedt geen garanties. Matthews had het in Amersfoort beter naar zijn zin, voornamelijk vanwege de afstand tot Amsterdam.
Ik denk niet dat het om 'de beweegreden' gaat, in enkelvoud. Het is handig dat Gesink en Kruijswijk er wonen als medeklimmers uit dezelfde ploeg. En in dit stadium komt dat van pas in het PR-plaatje naar de renner toe en naar de buitenwereld. Maar als je wilt dat zo'n jongen aard en het Europese seizoen overleeft, dan gaat het om het totaalplaatje. Er is immers een overschot aan jonge Amerikaanse voorbeelden die het niet hebben gered.
@rahimns
Maar het zou mij ook weer niks verbazen als ze per ongeluk even vergeten om jou onmiddellijk dat signaaltje te geven ;)
'@xistnc toch zegt de ploeg zelf dat er wel degelijk dat het een bewuste keuze is om hem te laten trainen met Robert en Steven. En de programma's zijn nog niet vast gesteld, dus waarom kan een deel van het programma niet gelijk lopen. Laten we dat verder maar gewoon afwachten.
Ik heb het er vandaag toevallig nog over gehad, maar het zou zomaar kunnen ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.