Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 178 ... 182 183
Chrys

Was een voor mij onbekende renner en heeft ook niet echt aansprekende resultaten neergezet. Ben benieuwd wat hij gaat laten zien.

kelderfan

Dus toch een Amerikaan. Deze zag ik ook niet aankomen.
Ik ben benieuwd, maar de Giro Ciclistico della Valle d'Aosta Mont Blanc is wel belangrijk geworden voor TLJ.
@xistnc
Ik ben 't in deze helemaal met je eens, dat Haga 't gelukkig niet is geworden.

Laatst gewijzigd
xistnc

Komend weekend komt Vermeulen met zijn vriendin naar Nederland, o.a. voor de fandag. Dan zal ook gesproken worden over het programma voor volgend jaar. Er moet een knoop worden doorgehakt: ofwel de Ronde van het Baskenland, ofwel de Ronde van Groot-Brittanië.

Kelderman Rules

Leuke renners erbij, met veel potentie voor de toekomst! Ik neem aan dat dit toch de laatste aanwinst voor komend seizoen zal zijn?!
Heb nu al zin in het volgende seizoen :-)

Wielerfan1987

Chrys, niet echt aansprekende resultaten zeg je??

Als er perse een buitenlander ( in dit geval Amerikaan) moet komen in plaats van een Nederlandse renner, dan zie ik persoonlijk veel liever een jongen als Vermeulen komen die welliswaar nog erg jong is maar alles in zich heeft om vriend en vijand te verrassen, dan dat ik zo'n kleurloze mid of eind twintiger als een type Haga zie rijden.

En Vermeulen doet het echt niet slecht hoor, het kunnen natuurlijk niet allemaal Sam Oomens, Keldermannetjes, Powers, Quintana's of dergelijke zijn.

S. Morgenstern

Hopen dat de keuze tussen Utah en Wallonië geen knelpunt gaat worden.

kelderfan

'@xistnc
Ik denk, dat Vermeulen eerst de rondjes in Engeland, Frankrijk en misschien een rondje in Zwitserland zal gaan doen. De Ronde van het Baskenland lijkt mij meer iets voor Bouwman;)

jvh93

Het mooiste aan deze aanwinst vindt ik wel dat hij nog jong is en als toekomstig gc-rider gezien wordt. ben benieuwd hoe hij zich ontwikkeld. daarnaast wordt nergens gezegd dat het team nu compleet is, dus laat sprengers ook nog maar komen als t aan mij ligt :)

S. Morgenstern

Sprengers zit nu inderdaad wel al erg lang op de gang zijn plas in te houden. Morgen zijn beurt? Dan richting zaterdag nog een verlenging van een kopman tot 2017 en dan kan er helemaal een strik omheen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik kijk naar de ploeg als een team in opbouw wat inzet om met jong talent de komende jaren te gaan groeien. Gezien de financiële mogelijkheden is dit een slim beleid en kan best goed uitpakken. Natuurlijk zal niet elk talent wat nu komt even goed uitpakken, maar de kans dat er hier 1 of 2 groei briljantjes tussen zitten is best wel groot. Ik kijk enorm uit naar volgend jaar en ik denk dat de ploeg er absoluut op vooruit is gegaan,

jvh93

volledig mee eens rahim, ploeg ziet dr op papier een stuk sterker uit dan dit jaar ook met veel potentieel

Kelderman Rules

'@rahims helemaal mee eens!!!

Chrys

'@wielerfan
Eh ja? Hij fietst niet bepaald de stenen uit de straat. Heeft nog nooit gewonnen in een UCI-koers en zijn laatste écht goede resultaten heeft hij behaald bij de junioren. Maar hij zal best wel talent hebben, anders wordt hij toch niet opgepikt door een WT-team

tendam

'@chrys
Hij is beter dan Koen Bouwman, en die halen ze ook. Vermeulen is de beste klimmer onder de Amerikaanse beloften, en in die zin wel een grote vangst t.o.v. de BMC's en Garmins van deze wereld.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De ploeg gaat kijken of hij in Girona kan gaan wonen, zodat hij kan meetrainen met Robert en Steven. Ik denk dat hij een prima leerschool gaat krijgen.

xistnc

Dat zal mede en misschien wel vooral te maken hebben met de aanzienlijke Amerikaanse enclave in Girona. Robert heeft een gezin, Steven woont samen, beide verblijven ook vaak in NL en zullen een ander programma hebben - zowel op als naast de fiets.

tendam

'@xistnc
En die Amerikanen hebben allemaal de hele dag niks te doen? Natuurlijk gaat het met name om het feit dat Gesink, Kruijswijk en Van Winden daar wonen. Goos volgens mij ook (of niet meer).

jvh93

'@rahimns heb jij vanuit de ploeg nog signalen gehoord of dit de laatste versterking is of niet?

Trouwens, sterke sprint van van asbroek in de Sluitingsprijs. Ben benieuwd of hij volgend seizoen dese vorm door kan trekken.

xistnc

'@tendam
Er zijn meer Amerikanen in Girona dan Gesinks en Kruijswijks. En een plaatsvervangend thuisgevoel vind je makkelijker bij landgenoten dan bij Nederlanders, ook al zijn het ploegmaats.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@jvh93 Ik zou een signaal krijgen als de ploeg compleet is, en dat heb ik ook nu nog niet gehad... dus sta niet verbaasd te kijken als er nog een renner wordt toegevoegd ;)

Chrys

'@tendam
De resultaten van Bouwman waren inderdaad ook niet erg denderend, op die ene alpenrit waar hij won na. Maar Vermeulen heeft inderdaad wel betere klassementen gereden al. Maar dat zeg ik, als je hem niet kent dan zijn resultaten het enige waar ik iets uit kan aflezen. Als jullie zeggen dat het een groot talent is, moet ik dat maar geloven dan he ;)

tendam

'@xistnc
Natuurlijk, maar of dat de beweegreden van de ploeg is weet ik niet. Sinds het debacle-Thomas Dekker willen ze die renners zoveel mogelijk bij elkaar in de buurt hebben, geloof ik. Er zit een enclave in Lanaken (daar werd Matthews ook geparkeerd) en eentje in Girona.

jvh93

'@rahimns dat zal echt geweldig zijn, hoop vurig op sprengers. Transferperiode is nu al geslaagd, maar met hem erbij helemaal.

xistnc

'@tendam
Je kunt wel iemand ergens parkeren, maar dat biedt geen garanties. Matthews had het in Amersfoort beter naar zijn zin, voornamelijk vanwege de afstand tot Amsterdam.

Ik denk niet dat het om 'de beweegreden' gaat, in enkelvoud. Het is handig dat Gesink en Kruijswijk er wonen als medeklimmers uit dezelfde ploeg. En in dit stadium komt dat van pas in het PR-plaatje naar de renner toe en naar de buitenwereld. Maar als je wilt dat zo'n jongen aard en het Europese seizoen overleeft, dan gaat het om het totaalplaatje. Er is immers een overschot aan jonge Amerikaanse voorbeelden die het niet hebben gered.

@rahimns
Maar het zou mij ook weer niks verbazen als ze per ongeluk even vergeten om jou onmiddellijk dat signaaltje te geven ;)

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@xistnc toch zegt de ploeg zelf dat er wel degelijk dat het een bewuste keuze is om hem te laten trainen met Robert en Steven. En de programma's zijn nog niet vast gesteld, dus waarom kan een deel van het programma niet gelijk lopen. Laten we dat verder maar gewoon afwachten.

Ik heb het er vandaag toevallig nog over gehad, maar het zou zomaar kunnen ;)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 178 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.