Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 3 4 ... 182 183
S. Morgenstern

Fair enough.

kelderfan

'@Vlek
Je neemt nu alleen mijn info over Flens {ik ben geen fan} mee.
Maar ik geef toch duidelijk genoeg aan, dat Flens onvoldoende rendeert. Je kan door ziekte/val of 1e wegwedstrijd {in geval Teunissen} op achterstand binnen komen of door de jury uit de wedstrijd worden gehaald bij te grote achterstand.
Maar als je meeste wedstrijden niet uitrijdt dan is er toch wat mis. {zie van Winden en Bol}

S. Morgenstern

De rest leek me de uitleg waarom je geen fan bent. Binnen de ploeg zullen ze zich minder druk maken over de bus waarin Flens binnen komt en of hij überhaupt zelf een uitslag rijdt. Zijn waarde ligt op vlakken die niet in uitslagen worden uitgedrukt. Die waarde zal hij in de Tirreno bijvoorbeeld hebben in de ploegentijdrit en in al die kilometers die hij in die week met zijn snufferd in de wind aan het rijden is zodat Gesink achter zijn rug uit de wind kan zitten. Daarom wordt hij opgesteld in zo'n koers.

Dat heeft echter allemaal niets te maken met mogelijke plekken die opgevuld moeten worden met geschuif van renners.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Gelukkig nu op WF/LNJ dat Kevin de Weert gewoon van start kan gaan in TA.
Ben ik heel blij mee, want met zo'n kleine ploeg kun je dit niet hebben.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik vind Rick Flens echt een fantastische renner. Eentje waar je juist enorm waardering voor moet hebben. Kan echt kilometers met zijn neus vol in de wind op kop van een peloton sleuren. Is binnen de ploeg een zeer gewaardeerde knecht. Maar veel van zijn werk gebeurt buiten de camera's.

kelderfan

'@rahimns
Ok. Als volger op de TV zie je natuurlijk de 1e. 100 km niet!

achtpuntzes

'@ kelderfan:
het is geen publiek geheim dat Flens een zeer gewaardeerde hardwerkende kracht is binnen het TLJ collectief. dat zou juist jij als fan zijnde toch moeten weten. daarnaast heeft hij een uitstekende proloog en een goede tijdrit in huis, maar vaak is het beter om daar te sparen, zodat hij de volgende dag weer fris aan kop van het peloton kan sleuren indien nodig, en de kleppers van de nodige bidonnen te kunnen voorzien.

kelderfan

Over 2 dagen gaat Driedaagse van West-Vlaanderen van start met Keizer e/o Lindeman voor 't klassement, die de 1e. dag al wordt gemaakt met een tijdrit. Ik hoop en denk, dat Teunissen dit werk ook goed aankan. Hopelijk kan Van Asbroeck hier zijn 1e ritzege boeken, want dat kan het team wel gebruiken, na malheur en dopingperikelen.

kelderfan

Wat al een beetje duidelijk was, dat Gesink de TA niet gaat rijden. Het is goed voor Tom Van Asbroeck, dat hij in de TA kan laten zien, wat hij kan. Maar wat ik vreemd vind, is dat Keizer en v.d. Lijke buiten de selecties voor P-N en TA zijn gehouden. Je ziet nu dat door de te kleine selectie de Strade Bianche maar met 5 renners wordt gedaan. Ik ben wel benieuwd hoever de mogelijkheden van Sep Vanmarcke rijken.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan kan je nu aub ophouden over de selectie... het is gewoon puur een geldkwestie. En dan moet je roeien met de riemen die je hebt. En start je dus met minder, en daar pas je dan weer je tactiek op aan.

ti-raleigh

En bovendien zijn er volgende week 2 wedstrijden in Drenthe, daar hebben ze ook jongens nodig.

S. Morgenstern

Het was met deze selectie voor iedereen toch al duidelijk dat een driedubbel programma niet vaak gereden ging worden? En ook dat als ze het wel deden, dat de kans dan groot was, dat er een koers bij zou zitten waar ze met een man of zes zouden moeten gaan rijden.

mollemarijden

Tirreno start pas woensdag dan kun je toch wel tenminste 2 renners sturen naar Strade Biancha.

S. Morgenstern

Ze rijden Strade Bianche toch juist met de selectie van Tirreno? Alleen de van een ziekte herstellende Ten Dam en Leezer en de vandaag nog in West-Vlaanderen koersende Van Asbroeck zijn er nog niet bij.

achtpuntzes

in ieder geval reed Vanmarcke vandaag weer ijzersterk in de Strade Bianchi. met maar 5 man starten maakte volgens mij niets uit, dus die discussie zijn we ook meteen klaar mee.

ik schrijf Vanmarcke voor Parijs-Roubaix op als de grootste favoriet. ja, hij lijkt soms iets te veel met zijn krachten te smijten, maar daarom ben je toch ook fan. :)

kelderfan

'@8.6 Ik heb 't niet gevolgd, maar ik ben 't met je eens, dat Vanmarcke weer heel goed bezig.
Ik denk ook, dat Vanmarcke een van de favorieten voor de RVV en Roubaix is en dat hij ook ingezet kan worden in de AGR.
Dat heeft hij vandaag toch wel bewezen.
@rahimns
Waarom moet ik ophouden over de selectie. Of kan Vanmarcke en Kelderman 't wel alleen af.;)

kelderfan

'@vlek
Dit team kan zeker niet op 3 fronten tegelijk strijden, dat is ook mij wel duidelijk. Ik heb niet gekeken vandaag, maar ik ben blij, dat Vanmarcke toch de Strade Bianche heeft gereden. Hij wordt hier alleen maar sterker door. Dat belooft wat voor het voorjaar.

achtpuntzes

'@ Kelderfan:
zo lang Vanmarcke geen pech krijgt, kan hij het inderdaad alleen af ja. ik heb nog niemand gezien dit jaar die op het platte zo veel vermogen kan leveren als Vanmarcke. en als het over de kasseien gaat, wordt het verschil in snelheid met de rest alleen maar groter. een beer van 76 kilo, waar deze winter nog eens 3 kilogram spiermassa is bijgekomen. ik heb er zin in!
LTJ kon met dit budget niet zowel Boom als Vanmarcke behouden, maar ze hebben de beste keus gemaakt. overigens was de veel lichtere Boom, die dit werk toch zou moeten aankunnen, vandaag nergens.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@8.6
Ja, ik ben 't met je eens en ik weet niet wat ik van Boom moet vinden, maar hij heeft van die uitschieters. Dus ik geef 't nog niet op met hem.
Naast van Vanmarcke heeft de ploeg met Van Asbroeck ook een prima renner binnengehaald. Misschien kan Van Asbroeck morgen het team aan een zege helpen. Want hij zal t.o.v. Lampaert toch nog iets willen laten zien.
TSV doet 't nog steeds goed ook zonder deze jongens. Ik hoop dat Roompot ook deze weg in kan slaan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan omdat het nu toch wel duidelijk moet zijn dat het geld op is en er gewoon geen mogelijkheden zijn om op dit moment versterkingen te halen...

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Je bent fan en dat waardeer ik heel erg. Maar je kunt toch niet op de stoel van Plugge gaan zitten. Het geld is op? Het lijkt wel op wie is de mol!
Tom van Asbroeck is gevallen en voor een check-up naar 't ziekenhuis. Dat is toch niet leuk voor een ploeg waar de klappen vallen.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

En het is stil om Goos en Gesink?

Nee, de eerste had hier net nog een weekendinterview (waar je volgens mij zelf ook gewoon op gereageerd hebt). De tweede heeft deze week aangegeven dat zijn zoontje net weer uit het ziekenhuis is. Ik ben er vrij zeker van dat beide gegevens je niet ontgaan zijn, dus begrijp ik niets van je vraag.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan Als er ruimte was geweest om nog een renner te halen, dan hadden ze dat ondertussen wel gedaan, denk je niet. Zo stil rondom Goos en Gesink is het niet hoor... onlangs beide nog geinterviewd ... Goos zelfs op deze site. (wat Vlek zegt)

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin
tendam

Die Verhoeven kan zich beter onthouden van interviews, erg snugger komt hij doorgaans niet over.

1 2 3 4 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.