Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 5 ... 182 183
kelderfan

'@tendam
Eens.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Toch als je met Nico spreekt (hij is trouwens een prettige gesprekspartner) dan merk je echt dat daar wel wielerkennis zit hoor.

kelderfan

'@vlek
Bedankt voor de info over 't interview.
Ik had dat interview nog niet gezien en ik heb daarom ook niet gereageerd in dat interview.
@rahimns
Bedankt voor de link en ik ben ook benieuwd naar Kelderman en Hofland in deze editie van Parijs-Nice.

kelderfan

'@rahimns
Quote: kan je nu aub ophouden over de selectie… het is gewoon puur een geldkwestie. En dan moet je roeien met de riemen die je hebt. En start je dus met minder, en daar pas je dan weer je tactiek op aan.

Zoals je weet heeft deze ploeg nu ook een schaatsafdeling. De schaatsploeg denkt na over versterking van 't lange baangroepje rond Sven Kramer. Naast zijn 2 makkers komt nu ook ene Vos in beeld om als 4e. rijder de ploeg te versterken. Dus hoe zit dat nu met geen budget meer voor de wielrenners? Is het niet zo, dat de ploeg gewoon geld opzij heeft gezet om eventuele problemen met de renners te kunnen tackelen. En dan bedoel ik niet, dat zij voor Goos nu nog versterking moeten halen.

achtpuntzes

Rahimns:
kan je nu aub ophouden over de selectie… het is gewoon puur een geldkwestie. En dan moet je roeien met de riemen die je hebt. En start je dus met minder, en daar pas je dan weer je tactiek op aan.
Kelderfan:
nee, dat kan ik niet.
;)

kelderfan

'@8.6
Hi, hi, Geef mij maar een Sagannetje;)

S. Morgenstern

En dan bedoel ik niet, dat zij voor Goos nu nog versterking moeten halen.

Wat bedoel je dan wel? Kun je een andere reden bedenken om midden in het seizoen een wielrennende equivalent van 'ene Vos' aan te trekken?

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Jij weet toch wel wat ik bedoel. Er wordt door jou en @rahimns herhaaldelijk herhaald, dat 't budget op is!
Nu lees ik dat bij de schaatsers van LottoNL gedacht wordt aan Vos om als 4e. man {dus 1 extra} voor de lange baan voor het komend seizoen. M.a.w. het is lulkoek en niet gebaseerd op kennis, dat het budget op is.
Met Goos geef ik, dat het mij niet meer gaat om onmiddellijke versterking. Want die discussie hebben wij afgesloten toch.

S. Morgenstern

Ik weet niet wat je bedoelt, anders stel ik die vraag niet. Ik heb ook nooit gezegd dat het geld op is, alleen dat het duidelijk is dat ze er qua budget behoorlijk op achteruit zijn gegaan. Het aantrekken van Bulgac gaf toch voldoende aan wat nu de beperkingen op dat gebied zijn?
Ik zou dus niet weten waarom mijn verhaal opeens lulboek zou zijn nu ze 'ene Vos' hebben aangetrokken. Ik zou überhaupt niet weten wat de relevantie is van het aantrekken van 'ene Vos' voor de wielrenners.

Laatst gewijzigd
xistnc

de schaatsers van LottoNL

voor het komend seizoen

@Kelderfan
Welk deel van je eigen post begrijp je niet?

achtpuntzes

'@ Kelderfan:
misschien moeten ze er een schaatser uittrappen, om zo een goeie renner binnen te halen? het schijnt dat ene Kramer nogal zwaar op de begroting drukt, maar daar kunnen we volgens mij zelfs Sagan niet van halen. en bovendien is Sagan al op zijn retour, als je een aantal gerespecteerde flitsers mag geloven. ;)

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek Volgens mij 1+1=2 of niet?
Als LottoNL wel een schaatser extra kan aantrekken, dan is het toch wel duidelijk en ook voor jou, dat LottoNL wel degelijk geld op de plank hebben liggen. Natuurlijk geeft 't aantrekken van Bulgac aan dat zij niet het geld hebben om bijv. Mollema vast te houden.
Daarvoor hebben zij jonge talenten van RDT aangetrokken.

gardeyn

'@kelderfan: wie heeft het over extra? Er staat in Telegraaf alleen maar dat Olde Heuvel en De Vries een contract krijgen voor volgend jaar en dat ze Jos de Vos erbij willen hebben. Zou er ruimte in het budget kunnen ontstaan door het vertrek van een van de tien andere schaatsers van Lotto-Jumbo?
Zonder dat het hier nu schaatsflits wordt, maar Gerritsen, Valkenburg, Van Hemert, Van Riesen, Jorritsma en Groothuis lijken mij niet echt in aanmerking te komen voor contractverlenging..... Het "extra" ging alleen over het allroundgedeelte van de ploeg.

En misschien had de schaatsafdeling haar deel van het budget nog niet helemaal ingevuld afgelopen jaar. En heeft de schaatsafdeling dus inderdaad nog ruimte om iets "extra's" aan te trekken.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan wat ik heb begrepen zal Stefan Groothuis waarschijnlijk vertrekken...

S. Morgenstern

Volgens mij 1+1=2 of niet?

De reactie van gardeyn toont toch iets meer nuance, dan dit simpele rekensommetje doet voorkomen. Ik zou echter nog steeds niet begrijpen welke lulkoek je me verwijt, zou Jos de Vos (briljante naam trouwens) werkelijk een 'extra' schaatser zijn. Aangezien we helemaal niet weten hoe het budget er exact uit ziet, heb ik nooit gesteld te weten dat het onmogelijk zou zijn om een 'extra' Bulgac aan te trekken wanneer dat echt zou moeten. Ik heb wel gesteld dat het aantrekken van nog een renner niet 'moet' en daar is niets aan veranderd door de interesse in Jos de Vos.

Laatst gewijzigd
hiddenz

-

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@gardeyn
Ik heb ook niet gezegd, dat er onmiddellijk een schaatser bijkomt, maar dat de ploeg erover nadenkt. Volgens mij heeft Sven om versterking gevraagd.

In de rondes van Drenthe kan de ploeg maar 6 man opstellen. Lindeman, Bulgac, v.d. Lijke, Roosen, Teunissen en sprinter Markus.
Dan moeten zij op de manier van RDT gaan rijden. {die rijden doorgaans ook met 6 man}.

gardeyn

'@kelderfan: ik snap niet waarom je zo dramatisch huilie huilie doet over "een extra schaatser" en "geld dat op de plank ligt" als het vrij duidelijk is dat het over de invulling van de schaatsploeg voor het volgende seizoen gaat. (je weet hopelijk dat het schaatsseizoen niet van januari tot december loopt....) Het "extra" heeft betrekking op het allroundgedeelte van de ploeg, dus zal er door het vertrek van een sprinter of vrouw, of door het verlagen van bestaande contracten, budgettaire ruimte ontstaan voor een extra allrounder in de persoon van JdV. Of misschien heeft de schaatsploeg inderdaad geld op de plank liggen omdat in het huidige seizoen niet het hele schaatsbudget was ingevuld.

Als Kelderman volgend jaar een "extra" klimknecht wil, betekent dat niet automatisch dat er geld op de plank ligt voor een extra renner, maar dat er ruimte ontstaat door het vertrek van een andere renner die blijkbaar geen klimknecht is.

Maar als je al angstzweet op je voorhoofd krijgt vanwege het feit dat ze in de o zo belangrijke ronde van Drenthe niet met een voltallige ploeg starten lijkt mij een bezoekje aan de dokter niet verkeerd.

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

Kelderman vandaag een off-day. Gesink loopt achter door prive problemen, er zijn blessures waaronder van Asbroeck en Hofland komt ook niet verder dan een 7e plek. ze mogen in hun handjes knijpen met Vanmarcke, maar als die even lek rijdt op een slecht moment hebben ze straks helemaal niets.
was getekend, een verontruste fan.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@8.6 Hofland vandaag een off-day {virus}. Voorlopig zijn alleen Vanmarcke en Martens met een keurige 7e. plaats in goede doen. Trouwens het is een leuke koers die TA en Flens met een dappere poging.

kelderfan

Jammer dat Lindeman het team de 1e. zege niet kon brengen, maar Edward Theuns van TSV is ook geen verkeerde winnaar.

haai van messina

Nu Parijs-Nice en de Tireno erop zitten kunnen we concluderen dat TLJ een zeer matig begin van het seizoen heeft op Sep na!
Het team is gewoon niet goed genoeg in de breete helaas.

kelderfan

En Mollema nu 2e. in de TA is zout op de wonde. Ik denk, dat 't ook komt, doordat de ploeg TLJ wat later met het seizoen is begonnen. Met trainen alleen kom je te kort in mijn ogen.

achtpuntzes

Vanmarcke pakt straks gewoon 2 klassiekers, en dan praten we nergens meer over. ;)

kelderfan

'@8.6 Dat zou een mooie opsteker zijn voor de ploeg. TJL en volgers zitten er echt op te wachten. Maar eerst kijken hoe Nokere gaat uitpakken met Hofland, die nog wat heeft goed te maken. Volgend jaar die Edward Theuns ophalen, want die zat er ook weer netjes bij in de finale {4e.plek}.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 5 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.