Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 44 ... 182 183
tendam

'@ti-raleigh
Wat zeiden ze precies dan? Beiden zijn in het verleden kritisch genoeg geweest op die ploeg, heb je Nelissen wel eens bij Tour du Jour gezien? Dat hij nu voor die ploeg werkt vind ik zelfs verrassend, maar goed, dat geldt ook voor je idool Plugge die in z'n columns ook regelmatig gehakt maakte van Rabo.

Nelissen is volgens mij ook geen journalist meer, dus die mag steunen wie hij wil. En als hij dan Kerckhoffs even fijntjes meedeelt dat het wel een tandje minder kan, heeft ook hij gewoon gelijk.

Matti

'@Bulcke Renners die niet het rabo traject hebben doorlopen blijken vaak taktisch beter onderlegd en hebben sowieso meer koershardheid dan renners die in het veilige rabo/lotto team zitten. Kijk maar naar renners als terpstra/slagter/dumoulin etc. Slagter is ook veel beter gaan rijden sinds hij weg is bij Rabo. De manier van werken laat gewoon zien dat het als renner beter is om elders je stappen als prof te zetten.

ti-raleigh

'@ tendam
Voor de uitzending van AGR vroeg Dione hoe het kwam dat TLJ het zo slecht deed. Danny en Thijs wilden daar niets van weten en bedekten alles met de mantel der liefde. Onder meer door de ploeg te vergelijken met de beginperiode van Rabo.
Ik weet niet in hoeverre beiden in het verleden kritisch zijn geweest. Tour du Jour heb ik niet zo vaak gezien, ik was meer van de Avondetappe. En in het verleden wel kritiek hebben op Belkin en nu niet op TLJ klinkt dan ook niet erg logisch. Ik moet er trouwens wel eerlijk bij zeggen dat ik Nelissen verder best o.k. vind/vond, want hij beargumenteerde zijn meningen altijd wel en riep nooit zo maar iets in het wilde weg. Of je het met hem eens was of niet.
En wat Plugge betreft, zijn columns heb ik nooit gelezen. Zijn die nog ergens terug te vinden ? Voor welk medium schreef hij eigenlijk ?

horsm

'@Matti, huh? Slagter en Dumoulin hebben toch ook het Rabotraject doorlopen? En van de talloze grote Nederlandse continentale talenten die niet doorgestroomd zijn naar Rablabello, zijn er meer mislukt dan gelukt. Michel Kreder, Maaskant, recentelijk nog Daan Olivier. Dus wat mij betreft is dat echt een fabel.

tendam

'@matti
Waarschijnlijk heb je niet zo op Slagter gelet tijdens z'n Raboperiode, want die is echt niet beter geworden. In z'n 1e jaar bij Garmin wel een beetje, maar ja, die stap had hij ook wel bij Belkin gemaakt. Dumoulin heeft ook gewoon een jaar bij Rabo Conti gereden. Je 'argument' snijdt dus totaal geen hout, al hoor je dit fabeltje wel vaker van elkaar napratende wielerfans.

@ti-raleigh
Nou ja zeg, je leest je toch wel 'n beetje in over je aartsvijand? ;) Hij was hoofdredacteur van Nusport... misschien zijn z'n columns met wat Googlen nog te vinden.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@ti-Raleigh
Je hebt gelijk, dat wij de Tour moeten afwachten wat Ten Dam betreft.
Met zo'n smalle bezetting is het vervelend als een renner alleen maar voor TdF kan worden ingezet. Dat beseft hij zelf ook.

ti-raleigh

'@ tendam: 'Nou ja zeg, je leest je toch wel ‘n beetje in over je aartsvijand?"
Haha, die is raak, 1-0 voor jou.
Maar nee dus, ik had geen idee wat Plugge hiervoor precies had gedaan. Wist alleen dat hij uit het journalistenvak kwam. En mijn antipathie jegens Plugge was en is vooral gebaseerd op zijn optredens vorig jaar. Bedankt, ik zal eens gaan googlen.

Rahim Vlasblom
admin

Ik kan de tweets van Kerckhoffs niet eens lezen, hij heeft mij geblokkeerd. Blijkbaar iets wat ik ooit gezegd heb?? De Telegraaf (lees Kerckhoffs) is regelmatig zeer negatief over TLJ. Zelfs tijdens de Giro en de prestaties van Kruijswijk kregen ze het nog voor elkaar om het negatief te benaderen. Plugge zijn columns ken ik eerlijk gezegd niet. En of hij nu goed of slecht voor de ploeg is moet een ieder maar voor zichzelf beoordelen. Mijn respect heeft hij gezien hij de ploeg toch 2x van de ondergang heeft weten te redden. En ik ben wel van mening dat je TLJ weer als een ploeg in opbouw moet zien. Ze hebben flink wat aan budget moeten inleveren en moeten het vooral hebben van jonge talenten. Het voorseizoen was natuurlijk door diverse omstandigheden dramatisch en het uitvallen van Robert heeft ook niet geholpen. Maar ik denk dat de ploeg zeker toekomst heeft en er zeker nog groei in zit. Wel hoop ik op een sterke TDF waarin de ploeg al een beetje kan laten zien wat voor mogelijkheden het heeft.

Poeksel

Jumbo-reclame bij Upcoming: http://www.upcoming.nl/jumbo/11492/15-redenen-waarom-nederland-eindelijk-weer-eens-recht-heeft-op-een-gele-trui

Jammer van het woord 'eigenhandig' bij 8.

kelderfan

Hofland zal wel erg balen van zijn collega's. Tot de laatste ronde nog veel geel bij de eerste 10; maar je sprinter afzetten in de finale is dan weer te veel van 't goede. Het is toch heel opvallend, dat de tijdrijders gezellig met elkaar over de streep kwamen.

Rahim Vlasblom
admin

Blijkbaar is Dennis van de Winden op 5 km van de finish gevallen met Moreno in het wiel. Die moest toen zelf het gat naar de kop van de wedstrijd dicht rijden en zat daardoor ook niet in de juiste positie. Tevens kostte hem dat veel van zijn krachten.

xistnc

'@Rahimns
Ja en nee. Van Winden miste de bocht en Hofland reed daar achter, maar niet letterlijk 'in het wiel'. Daardoor zat hij inderdaad op een gat van de eersten, waardoor hij feitelijk twee sprints moest rijden. Maar hij had van de val an sich geen last. En los daarvan, TLJ mag op zo'n moment niet afhankelijk zijn van alleen Dennis van Winden.

Rahim Vlasblom
admin

'@xistnc dat is wat ik volgens mij ook zeg en wat ik in ieder geval bedoelde. Ik heb ook nergens gezegd dat hij last had van de val, wel dat hij daar door het gat naar de voorste moest dichtrijden.

diegodon

steven lammertink staat in de belangstelling van lotto jumbo
goede tijdrijder!!!! als ze maurits er ook meteen bijnemen !!

Rahim Vlasblom
admin

'@diegodon heb je daarvoor een bron?? Ik heb idd gelezen dat er een WT-ploeg interesse in hem had maar daar werd geen ploeg bij vermeld.

diegodon

twitter van cyclingnieuws stond het vandaag !!!

Laatst gewijzigd
iLLan

'@diegodon, je !-knop blijft hangen

xistnc

'@diegodon
Familie? Of buurjongens?

ti-raleigh

Wie zal er in Parijs het hoogste staan in het AK van TLJ ? Ik heb lang gedacht dat Ten Dam dat zou worden. Gesink gun ik een groot succes, maar ik denk niet dat hij zijn topvorm zal halen. Bij Kruiswijk zal de tank, na een spetterende Giro ook wel leeg raken. En van Kelderman verwacht ik simpelweg niet dat hij in zijn eerste Tour hoge ogen gaat gooien, maar na zijn supertijdrit op het NK........ Ik denk dat Wilco misschien wel in staat is om vriend en vijand te verrassen met een top 10-klassering. Ik hou het dus op Wilco.

Poeksel

Ik heb 20 euro ingezet dat hij boven Rolland eindigt (44 euro bij succes), dus ik hoop het!

kelderfan

Ik zie Kelderman ook als beste TLJ rijder en ik hoop op een top-tien-klassering.

Rahim Vlasblom
admin

Ik vind dit heel lastig in te schatten. Wilco zou inderdaad kunnen, maar gezien de opbouw van de Tour en omdat de bergritten in het 2e deel zitten, zou het best kunnen zijn dat Robert door zijn frisheid en opgedane wedstrijdritme wel eens heel goed zou kunnen worden. Ik durf er in ieder geval geen geld op te zetten.

iLLan

Ik verwacht Ten Dam absoluut niet als hoogste TLJ-renner. Ik verwacht één van de andere drie renners.
Ik hoop enorm dat het Gesink is dit jaar en zoals rahimns zegt, deze rustige voorbereiding zou weleens uit kunnen betalen (in de derde week). Daarnaast verwacht ik hem gewoon top-7 als hem niks overkomt, op basis van zijn resultaten in eerdere jaren. Zonder tegenslag komt die kerel zo hoog te eindigen.

John hiatt

Een top 15 voor een renner van TLJ lijkt mij uitgesloten. Denk dat twee van de vier na maandag en dinsdag al kansloos zijn op een goede klassering. Dan valt er nog iemand en de andere zal niet goed genoeg blijken te zijn. Als ze bij de ploegentijdrit nog 7 man in koers hebben, gaat het goed.

Poeksel

Cause the players gonna play, play, play, play, play
And John hiatt gonna hate, hate, hate, hate, hate
Baby, I'm just gonna shake, shake, shake, shake, shake
I shake it off, I shake it off

1 2 ... 44 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.