Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 45 ... 182 183
Stelvio-fan

TLJ moet het vooral gaan hebben van collectief goed presteren denk ik. Omdat ze vier ijzersterke renners bergop hebben moeten ze, zoals de ploegleider ook al zei, de eerste anderhalve week niet speciaal voor één of twee man gaan werken. Vlieg er open in!

iLLan

Traksel ziet het ook wel zitten met de Nederlanders.

Er kunnen zomaar vier Nederlanders de top tien halen, maar er kan zo verschrikkelijk veel gebeuren in de Tour.

En uiteraard:

Robert Gesink blijft één van de grootste talenten die we hebben

John hiatt

'@poeksel heeft niks met haat te maken, puur realisme. Kijk naar de uitslagen van dit jaar. Alleen Kruijwijk heeft het goed gedaan, de rest niet. Dan zou het wel heel apart zijn als TLJ nu met een paar man in de top van het klassement gaat rijden.

Wielerfan1987

Steven Lammertink naar LottoNL zou ik zeker toejuichen, goed tijdrijder maar kan ook zeker meer dan tijdrijden alleen.

Daarnaast hoop ik nog altijd dat LottoNL van Baarle over de streep kan trekken.

Overigens ben ik wel positief over deze Tour gestemd voor LottoNL.

Gesink zou inderdaad door relatieve frisheid nog kunnen groeien (hoewel het gebrek aan wedstrijdkilometers hem ook zomaar op zou kunnen breken)

Ten Dam zal er net als voorgaande jaren wel weer gewoon staan.

Kelderman heeft een minder voorjaar gehad maar na rust en hoogtestage zou het nu voor hem zomaar anders kunnen zijn.

Daarnaast zegt mijn gevoel dat Kruijswijk vriend en vijand gaat verrassen.
Na de Giro niks van gezien behalve ontspannen tweets en foto's van goed trainingsgebied.
Hij is op hoogtestage geweest in Andorra meen ik en heeft zich gewoon ontspannen maar doelgericht toegewerkt naar de Tour.

kelderfan

Jammer Van Baarle lijkt een groot vraagteken. Hij zou een goede versterking zijn geweest om naast Vanmarcke het Vlaamse werk te doen.
Misschien dan toch maar Jelle Wallays proberen te halen. Die is wel minder all-round.

daveb83

Goedenavond, na enkele jaren trouwe volger te zijn geweest van deze site heb ik toch maar eens besloten om een profiel aan te maken. Ik heb enkele vragen mbt Tom Leezer:
Deze beste man is al enkele jaren een vast gezicht in de Tour selectie van Belkin/ TLJ als een soort 2e wegkapitein achter de Tank. Behalve een redelijke sprint en dienende kwaliteiten kan ik hem niet betrappen op een uitgesproken talent. Zo ook afgelopen zondag waar hij niet in staat is om na een lange, slaapverwekkende koers het peloton bij elkaar te houden door tempo te rijden voor Hofland. Is het niet handiger om iemand met meer kwaliteiten in het kasseienwerk & tijdrijden (ploegentijdrit) zoals Tjallingii (Wynants in iets mindere mate gezien zijn vormpijl of Flens) mee te nemen? Of zie ik gewoon iets over het hoofd?

Netraam

'@daveb83
Leezer schijnt goeie kwaliteiten te hebben mbt plaatsing in het peloton, en daarbij is hij geen slechte schakel in de ploegentijdrit. Ook lijkt het mij een ideale knecht, anders had er echt wel iemand vanbinnen de ploeg erover geklaagd.

Pingdo

http://i.imgur.com/nSwIPnP.jpg
Ze hebben er zin in!

Laatst gewijzigd
ti-raleigh

'@ pingdo
Oei, als ze straks zo ook op de fiets zitten ;-)

xistnc

Tuurlijk, aanmoedigen mag.

Maar, eh, nee toch zeker? Nee, niet aan denken.

John hiatt

Verrassend sterk optreden van TLJ. Ik vraag me dan wel af wat ze de rest van het jaar hebben gedaan. Hopelijk is dit de voorbode van een mooie Tour.

pirazzi

Vandenbroeck naar LottoNL-Jumbo, waarom niet?

Roberto

'@xistnc
LOL, je zou het gaan denken.

Zit te wachten nu op een reactie van 'kelderfan'. ;)

Sagan=hulk

'@pirazzi
Ik heb het ook gehoord. Als supporter van lotto-soudal zeg ik, succes met den VDB. Wat ben ik blij dat hij weggaat.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het is inderdaad een heel aparte tweet van JvdB... maar of we hier al te veel achter moeten zoeken. Misschien is hij gewoon fan van LottoNL-Jumbo ;)

edit: Jurgen heeft de tweet verwijderd ;)

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

Ik zie Jurgen liever niet naar Lotto Jumbo komen.

Met alle respect voor hem overigens hoor, want qua fysiek zou hij zeker de mogelijkheden moeten hebben die bijvoorbeeld Robert Gesink en naar mijn idee Wout Poels hebben.

Naar mijn idee mist Jurgen echter de mentaliteit, wat hem te kwetsbaar maakt.

Bovendien ziet hij zichzelf nog steeds als kopman, terwijl hij veel meer uit zijn carriere zou kunnen halen als hij zich zoals Poels zou schikken in een andere rol bij een van de vier grote machtsblokken.

Met zijn mentaliteit is Jurgen niet wat Lotto Junbo nodig heeft.

Jumbo heeft juist behoefte aan mannen die de ploeg kunnen dragen

kelderfan

'@Wielerfan1987
Welke renners komen in aanmerking, als 't gaat om dragende renners met de juiste mentaliteit voor team Lotto-Jumbo?

kelderfan

'@Roberto
Lol.
Jurgen is een prima renner, maar zal wel te duur zijn, denk je niet.

Roberto

'@kelderfan
Dat weet je niet. Hij zal een hap van zijn salaris dan in moeten leveren. Maar je weet niet of er voor volgend jaar mss wat budget bij is gekomen en of er misschien renners vertrekken.
We zullen het afwachten..

koosr46

Ze mogen blij zijn dat er überhaupt nog iemand bij deze "wielerploeg" wil rijden.
Een ploeg zonder begeleiding
Een ploeg zonder visie
Een ploeg met TWEE overwinningetjes in nietszeggende koersjes
Een ploeg om gauw te vergeten

iLLan

Dankjewel @koosr46 voor je bijdrage, het wordt zeer op prijs gesteld. Ga je nu weer lekker buiten spelen en daar de bal afpakken van andere kinderen?

Poeksel

Kudos voor iLLan :)

Di_Rossi

Nou dit klinkt dan wel weer heel negatief Koos ;)
Veel zal afhangen van het beschikbare budget en de wil om ook niet nederlandse renners aan te trekken. Blijven ze op de nederlandse tour dan zal het komende jaren een rol onderin de middenmoot worden, en het is dan goed voor de volgers om daar je verwachtingspatroon op in te stellen.

Wat mij betreft investeren ze in 1 á 2 jongens die een wedstrijd kunnen afmaken en samen een wedstrijd of 3/4 winnen per jaar . Dit zorgt voor rust en goede sfeer in het team waardoor de druk niet allemaal op de schouders van jonge talenten komt te liggen (Kelderman/Hofland).
Ik denk dan aan een type renner zoals Albassini / Pirazzi / de Marchi. Jongens die niet de top verdienen (niet realistisch) maar wel kunnen winnen. TLJ heeft gewoon veel te weinig afmakers in de ploeg.

Ruimte scheppen in het salarishuis en afscheid nemen van mannen die dus nooit winnen maar wel een redelijk salaris opstrijken. Een ten Dam, de Weert, Wynants, Wagner.

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

'@koosr46,

misschien komt je bericht beter over als je correct Nederlands gebruikt ...

achtpuntzes

'@ DiRossi:
het zal je ontgaan zijn, maar de Weert heeft zelf al afscheid genomen.

1 2 ... 45 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.