Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 56 ... 182 183
kelderfan

Goos is volgens mij nog steeds niet ok. En mijn selectie zou kunnen zijn: Ten Dam, Bennett, Lindeman, Keizer, Teunissen, Van Asbroeck, v.d. Lijke, Van Winden {lead-out} en Bulgac. Dan kunnen Van Winden en Bulgac zich nog eens laten zien, wat ik betwijfel.

kelderfan

'@Tutu888
In het kleinere werk is TLJ juist goed. Al 2 zeges in de laatste week. Tjallingii en Teunissen. Je moet ergens beginnen.
Misschien heeft Plugge gedacht, als wij tijdens de TdF scoren, dan hebben veel publiciteit en onderhandelingsgeld, omdat je met 24 renners overal achteraan loopt. 3 renners meer maakt m.i. al een groot verschil.

Laatste man

v. Asbroeck gaat naar de Vuelta (mits vormpeil). LTD, Lindeman en waarschijnlijk v. Winden ook.

Persoonlijk denk ik Wynants, Martens, Keizer, Bennett, Tjallingi en Wagner er ook bij. Ik hoop op Hofland en wellicht toch Kelderman (al gaat dat niet gebeuren).

Laatst gewijzigd
Tutu888

'@kelderfan
Dat is wel het hele kleine werk waarin is gescoord de laatste week...
Voor de selectie van de Vuelta merk je weer de smalle basis van de ploeg. Haal je de renners weg die (nog) tekort komen, al veel koersdagen in hun benen hebben of geblesseerd zijn dan blijft er maar een magere selectie over.
Ten Dam, Bennett en Teunissen zullen wel zekerheidjes zijn.

Jacco van Stierop

'@Tutu888

Misschien heb je gelijk wat betreft Katusha; ik ga er nog altijd van uit dat ze beschikken over een enorme bak met geld en de door jou genoemde prijzen is dan wel het minste wat je van hen mag verwachten. Lotto-Jumbo heeft in ieder geval een veel kleiner budget en het is daarom niet onlogisch dat hun prestaties navenant zijn.

xistnc

Voor de Vuelta denk ik in eerste instantie aan de 4 buitenlanders Van Asbroeck, Wynants, Bennett, Wagner. Met Ten Dam als klassementsrenner moeten dan nog 4 plekken ingevuld worden.

Martens zal na zijn eerste Tour niet ook nog de Vuelta doen. Hofland en vd Lijke hebben de Giro uitgereden, dat lijkt me als eerste volledige grote ronde ook wel genoeg voor 2015.

Wat oudere renners die eventueel in aanmerking komen voor de dubbel Giro/Vuelta: Lindeman, Keizer, Tjallingii, Flens. Lindeman zie ik bij PCS al staan, maar ik kan geen achterliggende bron vinden.

Renners van wie je bij voorbaat weet dat ze toch niet zullen uitrijden: Markus, Bulgac. Van Winden lijkt me wél een optie.

Ik ben benieuwd of Teunissen en Roosen in hun eerste profjaar al een grote ronde mogen/kunnen rijden. Teunissen heeft Californië en Zwitserland uitgereden, Roosen deed hetzelfde in Catalonië en Baskenland. Dan lijkt Teunissen me een reële optie, Roosen niet.

Dan kom ik op Ten Dam, Van Asbroeck, Wynants, Wagner, Bennett, Teunissen, Van Winden plus 2 G/V-dubbelaars uit het rijtje Keizer, Tjallingii, Flens, Lindeman.

west

Ten Dam
Bennett
Keizer
Tjallingi
Teunissen
Van Winden
Wagner
Asbroeck
Hofland/Wynants?

kelderfan

'@Tutu888
Je hebt helemaal gelijk. Gelukkig hebben zij nu wel 1, 5 stagiares toegevoegd. Maar Lindeman, Keizer en Van Asbroeck rijden ook Polen en ik denk in voorbereiding op de Vuelta.

Jacco van Stierop

'@Hermannmg

Ten Dam en Benett, voor de rest ploeg bouwen rondom Hofland die dan op jacht kan gaan naar een ritzege zonder hem te verplichten de ronde uit te rijden. Mocht hij eerder naar huis gaan, kunnen ze een beetje gaan vrijbuiten, ook wel eens gezond voor de ploeg.

west

LottoNL heeft trouwens voor 1800euries aan boetes binnengeharkt deze tour. 300 Euro meer dan de nummer 2.

nafnikleb

Viel me nog alles mee dat AG2R nog derde staat in het boeteklassement. Zal met het Sepulveda incident te maken hebben oid. Had alle Franse ploegen stijf onderaan verwacht.

Timocycling

Hopelijk dat Hofland mee gaat naar Spanje, dat is de enige kans op ritzeges.

Tutu888

'@nafnikleb
Sepulveda rijdt voor Bretagne en niet voor AG2R. De grootste boete had natuurlijk uit moeten gaan naar het Franse publiek!

kelderfan

Volgens de twitter van Keizer gaat hij met Lindeman de Tour de Pologne en Vuelta rijden. Van Asbroeck rijdt ook de TdP met Tankink. Teunissen zou 1 van de grote rondes rijden. Teunissen, Roosen en Tjallingii zijn volgens mij goed bezig.
Dus zeker zijn Ten Dam, Bennett, Lindeman, Keizer, Teunissen en Van Asbroeck. Daarnaast lijkt mij Tjallingii, Roosen en Van Winden.
Hofland rijdt de Eneco Tour en om daarna nog de Vuelta te rijden, lijkt mij niet logisch.

Klootje Kriekeljon

Tutu, maar het was de ploegwagen van AG2R die de lift aan Sepulveda gaf.

kelderfan

Wie rijden de ENECO Tour voor TLJ?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

In ieder geval Hofland en Kelderman... verder is er nog veel onduidelijk wie de komende wedstrijden waar gaat rijden.

Jacco van Stierop

'@ tendam

Jij noemt de 4e plek van Gesink in de etappe-uitslag indrukwekkend, dat is je goed recht maar ik noem dat keurig. Jij stelt dat er terecht wordt gejubeld bij die plaats net buiten het podium. Wat zouden we hebben gedaan als hij onverhoopt de etappe wel had gewonnen? Hadden we de beste man 5 dagen lang op een rondvaartboot door alle grachten van Nederland laten varen?

Berichtgeving van het boete- en geldklassement verschijnt ieder jaar, heeft m.i. niets te maken met “het terugbrengen tot juiste proporties”.

Laatst gewijzigd
Tutu888

'@klootje
Dank voor de correctie, dat is het nadeel van de Tour moeten volgen op een vakantieadres :-(

nafnikleb

Brian Bulgac, Jos van Emden, Wilco Kelderman, Steven Kruijswijk, Tom Leezer, Nick van der Lijke, Maarten Tjallingii en Maarten Wynants

Opstelling san sebastian. Kruiswijk zou daar weleens een goed resultaat neer kunnen zetten in zijn huidige vorm!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@jacco van stierop wie ben jij dan wel om te bepalen wat de juiste proporties zijn, dat moet iedereen toch voor zich zelf weten. Ben jij hier de standaard?? Komt nogal arrogant over, sorry dat ik het zeg. Maar als iemand nou vind dat de prestatie van Robert in die etappe (mede gezien het deelnemersveld wat op voorhand als een van de sterkste in jaren werd geacht) 4e wordt dan kan ik me voorstellen dat er mensen zijn dit dat indrukwekkend vinden, ook nog op de manier waarop hij dat deed. Ik laat me in ieder geval niet door jou bepalen wat ik wel of niet indrukwekkend mag vinden, en ik vond die prestatie (en zijn hele prestatie in de tour) anders aardig indrukwekkend.

Jacco van Stierop

'@rahimns

Goed lezen is schijnbaar moeilijk; ik bepaal helemaal niets, heb toch heel duidelijk erbij gezet dat het zijn recht is om dat indrukwekkend te vinden, net zo goed als ik het recht heb om dat niet meer dan keurig te vinden, vrijheid van denken, weet je wel. Ik vind het alleen overdreven om te jubelen om een 4e plaats, maar dat zal wel voortkomen uit mijn bescheidenheid.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@JaccovanStierop dat valt best wel mee hoor, zo bescheiden kom je niet over ;) En in een van je eerste posts hier, zei je wel degelijk dat je het ging wagen om het tot de juiste proporties te brengen... nu die poging is dus volledig mislukt, aangezien je nu aangeeft dat iedereen het voor zichzelf mag bepalen...

Laatst gewijzigd
tendam

'@jacco van stierop
Tsja, zonder gevoel voor de context, de manier waarop, het deelnemersveld, geschiedenis, prestige van de wedstrijd en belang van die etappe zou je het als 'keurig' kunnen omschrijven. Dat is inderdaad je goed recht.

De uiteindelijke Tour van Gesink was misschien niet echt spectaculair, maar op die ene dag steeg hij boven zichzelf uit. Ik vind het persoonlijk mooier dan een eventuele zege uit een ontsnapping die hij misschien ook had kunnen halen. Ik vind strijd tegen de wereldtop nu eenmaal indrukwekkender.

Kingstown

Welke vierde plek wordt hier trouwens bediscusseerd?

1 2 ... 56 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.