Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 71 ... 182 183
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan dat verwacht ik in ieder geval niet. Denk trouwens dat Martin een stuk duurder is dan LtD

Di_Rossi

Zou qua prestaties een goede ruil zijn. Denk dat Martin ook goed bij de ploeg past.

Zie ten Dam toch ook nog wel graag blijven, hij hoort bij het meubilair van de ploeg.

kelderfan

'@rahimns
Ik denk ook dat Martin te duur is voor TLJ. Maar het team heeft wel versterking nodig en juist voor de bergritten, waar Ten Dam zich juist thuis voelt.
Voor Ten Dam lijkt mij een overgang naar Cannondale-Garmin een goede zaak. Hij rijdt graag in de USA.
Ik hoop wel, dat zij snel met v.d. Lijke, Martens, Tjallingii en Flens overeenstemming bereiken.

N.B. Je dag bij TLJ was zeker een leuke ervaring met de tijdritoverwinning van Van Emden.

Timocycling

Ik vind het goed dat Ten Dam vertrekt. (waarschijnlijk) Het enige resultaat dat hij per jaar rijdt is in de Tour en dan rond de 10e stek. Veel heb je er als ploeg niet aan. Publicitair is het goed, maar hij vreet budget weg en je kunt beter een andere keuze maken dan hem een nieuw contract geven.

Wielerfan1987

Ten dam zal denk ik wel een van de beter verdienende renners binnen de ploeg zijn. Net als in het geval Mollema zou het een kans kunnen zijn om dat deel van het budget anders in te zetten, bijvoorbeeld om jonge renners als vd Lijke langer te kunnen binden, TJ Slagter terug te halen, of om jongens als Oomen of D van Poppel een mooi aanbod te doen.

kelderfan

'@Timocycling
Toch hebben zij versterking nodig juist in de ondersteuning van Gesink, Kruijswijk en Kelderman, want met alleen Bennett redt je 't niet.
LTJ kan nu al de bezetting van de 3 grote rondes niet goed invullen.

Dutch Cycling Fan

Wellicht heeft men enige ruimte in het budget aangezien men vorig jaar laat om tafel kon met nieuwe renners en in feite alleen nog kans maakt op wat de 'left overs' waren... In het verleden heeft Plugge al eerder gelden uit budget weten te reserveren.

Daarnaast zal LTD idd één van de best verdienende renners zijn waardoor men wellicht een Reichenbach als vervanger kan halen die meer een dienende rol in de grote rondes op zich kan nemen en niet ook per sé kopman wil zijn. Ben het wel met Kelderfan eens dat er niet alleen vervanging voor LTD moet komen die over klimmend vermogen beschikt maar ook een vervanger voor de Weert. Het is (helaas) immers verre van zeker of Goos ooit op niveau terug kan keren.

Timocycling

Klopt, maar wie is daarvoor haalbaar? Reichenbach is de enige die ik me kan bedenken. Wellicht een Pauwels als zijn contract afloopt toevallig?

kelderfan

Met Cameron Meyer {die staat bij confirmed zonder link} heb je ook een ondersteunende renner, die ook inzetbaar is in de TDU, Oman, Romandie en TdS, TdP, T/A, Giro en Vuelta.

Dutch Cycling Fan

Cameron Meyer confirmed als wat? Vertrek bij Orica zeker als confirmed?!

kelderfan

'@DCF Ja als bevestigd, dat hij bij Orica vertrekt; dus dat evt. TLJ vrij is om hem een aanbod te doen.

Tjallingii gaat met Bennett, Van Asbroeck, Teunissen, Lindeman en Keizer naar de Vuelta. Er moeter dus nog 3 renners geselecteerd worden.
Mij lijkt dat Wynants, Wagner, Roosen en misschien wel Martens als die weer ok is.

xistnc

Gezien zijn naderende operatie zal het geen Wagner worden. Martens lijkt me ook stug, na de Tour en (opnieuw) de lappenmand. Wynants, Roosen en Van Winden zou dan mijn gok zijn.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wagner lijkt me idd ook niet logisch, denk dat de namen die xistnc noemt het meest waarschijnlijk zijn.

kelderfan

Die operatie van Wagner had ik gemist en ik heb 't net gelezen. Dat wordt geen ongevaarlijke operatie. Maar hij geeft aan, dat hij nog wel Vattenfall gaat rijden met het rechter been. Heel veel sterkte naar Wagner met de operatie en een voorspoedig herstel gewenst.

kelderfan

Team LottoNL-Jumbo heeft zich goed laten zien in deze zware rit door de heuvels van Limburg. Van Emden zie je groeien en ook Hofland zat er goed bij.
Morgen wordt nog een leuk dagje in de Ardennen.

Reichenbach wordt gelinkt aan FDJ.
Sam Oomen doet 't meer dan goed in de Tour de l'Ain. Dus een prima aanwinst voor TLJ {Tour de l'Avenir met Sam Oomen, Koen Bouwman en Lennard Hofstede}.
Thomas Sprengers en Jelle Wallays lieten zich ook goed zien in Eneco.

Laatst gewijzigd
Timocycling

Reichenbach - FDJ vind ik een aparte combo...

Sprengers en Wallays vielen even aan maar meer ook neit hoor. Wat te denken van die Cort Nielsen? Knap gereden.

kelderfan

'@Timocycling
Ja volgens cyclingfever. Ik hoop dat TLJ dat tegenspreekt.
Die Cort Nielsen is echt goed, maar ja niet haalbaar voor TLJ toch.

Laatst gewijzigd
xistnc

next!

Dutch Cycling Fan

Opvallende transfer. Idd volgende maar wat of wie is haalbaar als sterke knecht bergop voor onze klassementsrenners?

Skedel

Als de tour geen must is zou ik VDB2 toch wel graag bij TLJ zien.. Maar ik weet niet of dit haalbaar is voor ongeveer het salaris van ten Dam(als die al vertrekt)

Verder zou ik graag de broertjes Mccarthy(de jongste nog even laten rijpen) en/of Serge Pauwels bij TLJ zien rijden. Die moeten toch betaalbaar zijn als ze ervoor openstaan.

Laatst gewijzigd
Dutch Cycling Fan

Serge Pauwels is wat mij betreft zeer welkom. Had gehoopt op Reichenbach als knecht voor de grote rondes maar nu die naar FDJ vertrekt is Pauwels een prima optie. Verder hoop ik op verlenging Ten Dam (of een waardig klimmend vervanger) en Sam Oomen (ondanks zijn 19 jaar). Voor de heuvels TJS en Danny van Poppel ipv Marcus' :-)!

Timocycling

Jammer van Reichenbach, weer een optie weg.

Skedel

Ik zeg het nu wel maar zijn het eigenlijk wel broertjes? Jay en Robert-jon Mccarthy.. Kan er niets over vinden in ieder geval.

Yeez

Haal die sam oomen en tom-jelte slagter toch, kan me niet voorstellen dat daar geen budget voor is

xistnc

TJS heeft vandaag duidelijk laten zien dat hij niet wil. Lijkt me een afgesloten hoofdstuk.

1 2 ... 71 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.