'@mooiman Met je uitgaande renners kan ik denk ik deels meegaan... alleen Ten Dam lijkt me nog zeker geen gelopen race. Verder twijfel ik nog of Tjallingii blijft.
Bij de binnenkomende renners is Van Baarle idd nee. Bij de overige 3 ga ik zeker niet met je mee in die zin dat ik er dan misschien van zou maken ipv een resolute nee.
@Timo vergeet dat maar... er gaat geen (relatief) grote naam komen.
'@Timo jij gaat er blijkbaar vanuit dat LTD weg gaat, ik ben daar nog helemaal niet van overtuigd.
@Nickdt Denk ook niet dat JvdB gaat komen
@mooiman ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik kan hier misschien van alles gaan roepen maar aan alle andere namen die al eerder in dit topic genoemd zijn heb ik geen toevoegingen meer. Alles is mogelijk als het om Nederlandse renners gaat.
@ Timocycling
Behalve in kwalitatief opzicht is de basis ook kwantitatief te smal bij TLJ. Als zij volgend seizoen fatsoenlijke selecties willen samenstellen voor de wedstrijden die ze gaan rijden moeten ze minimaal 27 renners tot hun beschikking hebben. Als er eind van dit jaar 3 jongens vertrekken zullen ze dus minimaal 6 nieuwe coureurs moeten aantrekken. Of er qua budget ruimte is om van die 6 één relatief grote naam binnen te halen lijkt mij twijfelachtig.
Ik heb e.e.a. niet kunnen zien vandaag, maar bij de Eneco had Kelderman klaarblijkelijk te weinig steun en bij de Ain kwam Kruijswijk te kort {had niet meer de benen}. Gelukkig hebben Roosen, v.d. Lijke, Oomen en ook Hofstede laten zien, dat zij voldoende inhoud hebben voor de Vuelta, wat betreft Roosen en v.d. Lijke en de overstap naar LTJ, wat betreft Oomen en Hofstede.
Het hele seizoen lijkt de steun voor de kopmannen onvoldoende. En ik ben 't eens met @Jacco dat 27 renners het minimum is om mee te kunnen doen op WT-niveau. Er zijn voldoende renners die op 't vlakke mee kunnen doen, maar voor de heuvels komt TLJ echt renners te kort.
'@Kelderfan wie is Oomens ?? En aan de hand van een koers van 4 dagen kan jij zien dat ze nu al inhoud genoeg hebben om een koers van 3 weken te doen op het hoogste niveau. Ik zou graag versterking zien en deze jongens zijn van harte welkom maar ik denk dat jij enorm teleurgesteld gaat zijn als jij denkt dat ze dan komend jaar meteen mee gaan doen om de knikkers.
'@rahimns
Sorry Sam Oomen bedoel ik natuurlijk. Wat Roosen en v.d. Lijke betreft kijk ik niet alleen naar alleen de Tour de L'Ain. V.d. Lijke had een malheur en laat zien, dat hij weer op de weg terug is en Roosen lijkt mij door het gebrek alternatieven de enige die nog in aanmerking komt.
Hofstede was in de Coppa dei Laghi de nr. 3 van het klassement en hij liet o.a. Laurens de Plus en Koen Bouwman achter zich. Bij Koen Bouwman had je geen enkel probleem?
Als je het zo leest dan is Sam Oomen al zeker zo sterk als de uitslag doet vermoeden:
http://www.rabodevteam.nl/tour-de-lain-jarige-sam-oomen-weer-bij-beste-klimmers
Met dit niveau komt een profcontract voor 2016 wel erg dichtbij, lijkt me. Voor welk team hij ook zou kiezen... hopelijk gaat het gepaard met een goed gedoseerd wedstrijdprogramma.
Als blijkt dat ten Dam weg gaat zou ik dit wel jammer vinden. Ten Dam heeft een ontzettend goede naambekendheid zowel binnen als buiten Nederland. Als ploeg krijg je heel veel plubliciteit en goodwill met LTD. Natuurlijk vind ik ook dat hij zijn salaris waard moet zijn maar zijn optredens in de tour, ook dit jaar terwijl hij door omstandigheden geen klassement kan rijden, zijn toch noemenswaardig te noemen. Vraag me af wat voor type je kan binnenhalen voor zijn salaris, TJS lijkt me toch een man van het voorjaar en niet voor in hooggebergte. Meintjes wellicht een optie?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.