Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 72 ... 182 183
Timocycling

'@Xist: eens, hij deed niets voor Kelderman.

Dat zegt genoeg. Achja, het budget voor hem is toch heel veel en hij presteert het hele jaar al niets...

Rahim Vlasblom
admin

Ach Vanavermaet en Gilbert rijden ook nooit voor elkaar en die zitten zelfs al in 1 ploeg ;)

Timocycling

Dat is puur een soort prestigestrijdje.

mooiman

rahimns, als insider/ deskundgie van TLJ graag jouw reactie op mijn inschatting van de volgende transfers:
In:
- van Baarle: nee
- Slagter: nee
- DvPoppel: nee
- Oomen: nee
- ???

Uit:
- Bulgac
- ten Dam
- Markus

wordt m.i. Nog een uitdaging voor TLJ om versterkingen te halen

Timocycling

Ik heb zo'n gevoel dat er een relatief grote naam komt, dat is haalbaar met vertrek Ten Dam. Mijn gok is dan Van Poppel.

Rahim Vlasblom
admin

'@mooiman Met je uitgaande renners kan ik denk ik deels meegaan... alleen Ten Dam lijkt me nog zeker geen gelopen race. Verder twijfel ik nog of Tjallingii blijft.

Bij de binnenkomende renners is Van Baarle idd nee. Bij de overige 3 ga ik zeker niet met je mee in die zin dat ik er dan misschien van zou maken ipv een resolute nee.

@Timo vergeet dat maar... er gaat geen (relatief) grote naam komen.

Laatst gewijzigd
mooiman

'@rahimns, dank voor jouw reactie. Tjallingii inderdaad ook nog twijfel. Maar door vertrek van de Weert en Bulgac/ Markus dus minimaal(?) 3 nieuwe namen. Heb jij nog idee?

Timocycling

Armoedig dan hoor als World Tour ploeg nog minder dan dit jaar zonder Ten Dam...

nickdt

Waarom heb ik het gevoel dat JVDB wel eens aangetrokken zal worden door LTJ.

Wielerfan1987

nickdt,

Dat hoop ik toch niet.

Jurgen voelt zich te goed om voor anderen te rijden en stelt hoge (salaris) eisen.
Dan zie ik de ploeg nog liever volstromen met neo's van wie we de eerste 2 jaren geen grote dingen mogen verwachten

Rahim Vlasblom
admin

'@Timo jij gaat er blijkbaar vanuit dat LTD weg gaat, ik ben daar nog helemaal niet van overtuigd.

@Nickdt Denk ook niet dat JvdB gaat komen

@mooiman ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik kan hier misschien van alles gaan roepen maar aan alle andere namen die al eerder in dit topic genoemd zijn heb ik geen toevoegingen meer. Alles is mogelijk als het om Nederlandse renners gaat.

Timocycling

Ik denk inderdaad dat hij weggaat ja, wil toch graag in Amerika koersen en is denk ik toe aan iets nieuws. Is bovendien erg duur voor LTJ met bar weinig rendement als we eerlijk zijn.

Rahim Vlasblom
admin

'@Timocycling hij heeft ook gezegd dat hij nog 1 jaar er volledig voor wilt gaan hier in Europa. Wel denk ik dat hij idd wat zal moeten inleveren. Persoonlijk hoop ik ook dat hij nog een jaartje blijft.

Timocycling

Zeer sympathieke renner natuurlijk, mooi karakter ook. Als ik vanuit mijn eigen gevoel kijk zie ik hem ook liever blijven, maar als ik vanuit economisch oogpunt kijk is het wellicht beter hem te laten gaan.

Jacco van Stierop

@ Timocycling

Behalve in kwalitatief opzicht is de basis ook kwantitatief te smal bij TLJ. Als zij volgend seizoen fatsoenlijke selecties willen samenstellen voor de wedstrijden die ze gaan rijden moeten ze minimaal 27 renners tot hun beschikking hebben. Als er eind van dit jaar 3 jongens vertrekken zullen ze dus minimaal 6 nieuwe coureurs moeten aantrekken. Of er qua budget ruimte is om van die 6 één relatief grote naam binnen te halen lijkt mij twijfelachtig.

Timocycling

Klopt Jacco, maar een naam als van Poppel mag je op zn minst verwachten VIND ik. Maar goed, we wachten weer af... :)

Dutch Cycling Fan

Ach wat zijn 'grote' namen...
Voor mijn gevoel zou de transferperiode erg geslaagd zijn wanneer je LTD kunt behouden en D van Poppel, TJS, Sam Oomen en Cameron Meyer kunt toevoegen. We wachten af maar ben erg benieuwd wanneer we het eerste nieuws kunnen verwachten.

kelderfan

Ik heb e.e.a. niet kunnen zien vandaag, maar bij de Eneco had Kelderman klaarblijkelijk te weinig steun en bij de Ain kwam Kruijswijk te kort {had niet meer de benen}. Gelukkig hebben Roosen, v.d. Lijke, Oomen en ook Hofstede laten zien, dat zij voldoende inhoud hebben voor de Vuelta, wat betreft Roosen en v.d. Lijke en de overstap naar LTJ, wat betreft Oomen en Hofstede.
Het hele seizoen lijkt de steun voor de kopmannen onvoldoende. En ik ben 't eens met @Jacco dat 27 renners het minimum is om mee te kunnen doen op WT-niveau. Er zijn voldoende renners die op 't vlakke mee kunnen doen, maar voor de heuvels komt TLJ echt renners te kort.

Laatst gewijzigd
WFnlwielrennervhjaar

.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan wie is Oomens ?? En aan de hand van een koers van 4 dagen kan jij zien dat ze nu al inhoud genoeg hebben om een koers van 3 weken te doen op het hoogste niveau. Ik zou graag versterking zien en deze jongens zijn van harte welkom maar ik denk dat jij enorm teleurgesteld gaat zijn als jij denkt dat ze dan komend jaar meteen mee gaan doen om de knikkers.

xistnc

Hofstede kwam er overigens in de Ain niet aan te pas. Voor hem zou het goed zijn om nog een jaar bij RDT te blijven, als Oomen zijn veronderstelde overstap maakt. Nu rijden ze voortdurend dezelfde wedstrijden, waarbij Hofstede steevast in de finales in een soort dienende rol terecht komt.

kelderfan

'@rahimns
Sorry Sam Oomen bedoel ik natuurlijk. Wat Roosen en v.d. Lijke betreft kijk ik niet alleen naar alleen de Tour de L'Ain. V.d. Lijke had een malheur en laat zien, dat hij weer op de weg terug is en Roosen lijkt mij door het gebrek alternatieven de enige die nog in aanmerking komt.
Hofstede was in de Coppa dei Laghi de nr. 3 van het klassement en hij liet o.a. Laurens de Plus en Koen Bouwman achter zich. Bij Koen Bouwman had je geen enkel probleem?

kelderfan

'@xistnc
Het is juist belangrijk, dat die jongens van RDT dit soort rondjes rijden om zich met de WT/PCT-jongens te meten.
Want wat bij LTJ ontbreekt zijn jongens, die de heuvels goed verteren.

AndriesW

Als je het zo leest dan is Sam Oomen al zeker zo sterk als de uitslag doet vermoeden:
http://www.rabodevteam.nl/tour-de-lain-jarige-sam-oomen-weer-bij-beste-klimmers

Met dit niveau komt een profcontract voor 2016 wel erg dichtbij, lijkt me. Voor welk team hij ook zou kiezen... hopelijk gaat het gepaard met een goed gedoseerd wedstrijdprogramma.

Hermannmg

Als blijkt dat ten Dam weg gaat zou ik dit wel jammer vinden. Ten Dam heeft een ontzettend goede naambekendheid zowel binnen als buiten Nederland. Als ploeg krijg je heel veel plubliciteit en goodwill met LTD. Natuurlijk vind ik ook dat hij zijn salaris waard moet zijn maar zijn optredens in de tour, ook dit jaar terwijl hij door omstandigheden geen klassement kan rijden, zijn toch noemenswaardig te noemen. Vraag me af wat voor type je kan binnenhalen voor zijn salaris, TJS lijkt me toch een man van het voorjaar en niet voor in hooggebergte. Meintjes wellicht een optie?

1 2 ... 72 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.