Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 76 ... 182 183
richardm

Iemand enig idee wat het programma van Kelderman voor de rest van het seizoen is? Zie hem ook nog wel opgesteld worden voor de Vuelta!

Yeez

'@richardm kelderman rijdt zaterdag arnhem-veenendaal classic, aansluitend rijdt hij de worldtour wedstrijden in canada en het wk ploegentijdrit (misschien ook de tt en de wegwedstrijd maar dat is afhankelijk vd bondscoach), geen vuelta dus.

kelderfan

'@xistnc
Tom van Asbroeck, George Bennett, Martijn Keizer, Bert Jan Lindeman, Timo Roosen, Mike Teunissen, Maarten Tjallingii, Dennis van Winden and Maarten Wynants is de officiele samenstelling voor de Vuelta. Dus voor Teunissen, Roosen en Van Asbroeck wordt een hele mooie ervaring en hopelijk kunnen zij groeien en wat laten zien. Ik denk dat Roosen een goede ronderenner wordt. {herstelt goed}.
Mij benieuwen hoe deze ploeg het er vanaf brengt.
Ik ben blij dat Tjallingii blijft bij de ploeg, want als hij de Vuelta gaat rijden, dan mogen wij er toch van uitgaan, dat hij blijft.
Dat betekent dat ook Van Winden nog kan bijtekenen, als hij de Vuelta goed doorkomt.

stijnlah

Taaramae staat in de belangstelling van lottoNl, volgens cyclisme mercato.

Timocycling

Tja... Taaramae, echt warm word ik er niet van eerlijk gezegd.

Dutch Cycling Fan

Een klimmer en toch ook goede tijdrijder als Taaramae is wat mij betreft zeker wel welkom. Ik hoop dan echter ook op verlenging van LTD maar vraag mij af of dat het geval is wanneer een Taaramae zou komen....

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Dat zou voor mij een grote verrassing zijn. Vorig jaar heb ik hem volgens mij nog genoemd aangezien hij toen wat was weggezakt. Momenteel is hij echter erg sterk bezig, dus het zou me verbazen als TLJ zich kan meten met andere gegadigde. Ik zou het wel toejuichen; Taaramae was in zijn aanvallende beginjaren een van mijn favoriete renners en zou een meer dan behoorlijke vervanger van Ten Dam zijn.

Vanmiddag zag ik hem nog ergens aan Katusha gekoppeld worden en toen dacht ik dat het misschien geen verkeerd idee zou zijn om hem een Spilak programma te geven. Gewoon alle focus op de WT koersen van een week en de grote ronden vergeten. Ik denk dat dat niet onverstandig zou zijn. Zo'n programma zal bij TLJ waarschijnlijk minder snel geopperd worden.

Dutch Cycling Fan

Maar zou met nog een aantal teams in gesprek zijn waaronder Sky (valt qua geld niet aan te tippen) en Cofidis (zijn oude ploeg). Hangt er vanaf wat hij wil en wat TLJ hem kan bieden (wat voor rol heeft men voor hem in gedachten) maar lijkt op voorhand weinig kansrijk...

wolfje

'@kelderfan
Ik denk niet dat het een zekerheidje is dat tjallingii blijft omdat hij de vuelta gaat rijden. Het is niet zo dat er nu anderen gepasseerd worden ten faveure van tjalliingi

kelderfan

'@wolfje
Ik denk 't wel. In mijn postbus kreeg ik mail van TLJ met 2 renners, die werden geïnterviewd en dat waren Roosen en Brian Bulgac.
Het kan zo maar zijn, dat ook Brian Bulgac blijft. Dat zou kunnen betekenen dat het team met een aantal renners wordt uitgebreid.
Volgens mij moet TlJ ook van 28 renners uitgaan om mee te kunnen doen op WT-niveau.
Ik zie net de naam van Taaramae voorbij komen. Dat is helemaal te gek, als dat bewaarheid wordt.

Dutch Cycling Fan

'@kelderfan Hoezo maak jij uit de mailing op dat je verwacht dat ook Bulgac zal blijven? Ik maak dat er niet uit op.

wolfje

Huh, tjallingii blijft omdat jij een mailing hebt ontvangen van tlj met interviews van bulgac en roosen

Ik ben nog niet overtuigd

xistnc

'@wolfje
Kelderfan zet nu eenmaal graag willekeurig 'want' en 'omdat' tussen zinsneden. Daar zit geen zinnige logica achter.

Het interview met Bulgac laat op geen enkele manier doorschemeren dat hij blijft. Ook niet dat hij vertrekt, trouwens. Sowieso gaat het interview nergens over. Maar het is wel een interview.

Het opstellen van Tjallingii in de Vuelta betekent helemaal niets ten aanzien van blijven of vertrekken. Misschien is tegen hem wel hetzelfde gezegd als tegen Ten Dam: ga in Spanje maar een nieuw contract verdienen! Als TLJ al had willen inzetten op de grote ronde als lokmiddel, dan zou ik niet weten wie ze in plaats van deze 9 zouden moeten sturen.

kelderfan

'@xistnc
Jij weet 't natuurlijk beter; maar als een team een renner opstelt in een grote ronde zegt, dat toch wel iets. Dat doe je niet met een renner, waar je afscheid van neemt. Hoe serieus ben jij in je benadering tot TLJ. Uit jouw gebrabbel moet ik iets serieus begrijpen of lezen.
@wolfje
Je hoeft niet overtuigd zijn; maar als Team Lotto-Jumbo de fans een mail stuurt met een interview met Timo Roosen {zijn 1e. Grote Ronde} en Brian Bulgac dan ga je toch denken, waarom een interview met een renner waar ook ik van denk, ga lekker naar Roompot.

TanKing

'@kelderfan waarom stelde Belkin vorig jaar Clement dan op in de Vuelta, terwijl er voor de Vuelta begon er al geruchten waren dat hij naar IAM vertrok? TLJ heeft gewoon de renners opgesteld die op dit moment het beste in staat zijn om 3 weken te koersen, ongeacht of ze volgend jaar een contract hebben of niet.

Netraam

Weet je wat misschien een goede zou kunnen zijn? Rasmus Guldhammer. Er zijn geen Deense World Tour ploegen meer, Cult houd er na dit jaar waarschijnlijk mee op (zo niet wil hij daar graag blijven) en daarbij is hij nog vrij jong, een redelijke klimmer en tijdrijder met nog groeipotentie.
Kanttekening hierbij: In hoeverre is hij bereid knecht te worden op World Tour niveau (niet heel erg volgens interview) en past hij bij de rest van de ploeg (bij HTC heel erg afgeknapt op het professionele, bij TLJ zit hij dan ook nog geïsoleerd als niet-Nederlands sprekend)
EDIT: Vanuit diezelfde groep, Quaade? Maar dat is iemand die zich ook op de baan richt en echt geen heuvel over komt.

Laatst gewijzigd
xistnc

@xistnc
Jij weet ‘t natuurlijk beter

Niet in het algemeen, maar ten opzichte van jouw opportunistische analyses durf ik dat inderdaad wel te vermoeden.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Tanking
Clement ging zelf voor verandering en dat hebben wij nog niet gehoord over Tjallingii. Dus ik denk, dat hij zomaar nog 1 jaar bijtekent.

wolfje

'@kelderfan
Het opstellen van tjallingii kan betekenen dat hij gaat bijtekenen, maar net zo goed dat hij in de vuelta een nieuw contract moet gaan verdienen, of dat hij 3 weken mag knechten om alles uit hem te persen voordat hij weg gaat, of dat hij wel mee moest omdat de rest niet fit/gemotiveerd genoeg meer is.

Je probeert mijns inziens uit een losstaand gegeven een aanwijzing te halen. Hetzelde doe je ook bij de redenering dat een interview met bulgac kan betekenen dat hij gaat verlengen en dat daarom de selectie groter gaat worden. Je redeneerd naar je eigen mening toe zonder acht te slaan op de vele andere mogelijke verklaringen

wolfje

Guldhammer vibd ik een leuke toevoeging aan het tlj-wielerflits-wensenlijstje. Goede resultaten in de heuvelkoersen van het europese continentale circuit.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Bij Lotto-B staat ene Jurgen vdBroeck aan de start waarvan ook bekend is dat hij afscheid moet nemen. Het is geen wet van Meden en Perzen dat afscheidnemende renners niet meer worden opgesteld in een grote wedstrijd.

kelderfan

Steven Kruijswijk, Wilco Kelderman, Nick van der Lijke, Barry Markus, Twan Castelijns and Steven Lammertink gaan de Arnhem-Veenendaal Classic rijden.
@rahimns
Je hebt gelijk het is ook geen wet van Meden en Perzen. Alleen het geeft het wel wat aan. Net zoals het interview met Roosen en Bulgac.
Maar jij komt nu met Jurgen v.d. Broeck. Geef jij daarmee een hint, dat TLJ belangstellig heeft voor Jurgen. Met jongens Taaramae en v.d. Broeck houdt dat gezeur op WF op. Dan heeft TLJ op alle fronten een renner, die mee kan doen; waardoor de jonge renners zich kunnen gaan ontwikkelen/ zich verbeteren.

kelderfan

'@wolfje
Het is je misschien opgevallen, dat TLJ nu 3 trainee's heeft opgenomen in zijn selectie. Jan Boven zegt over Twan Castelijns "he worked hard and proved to be a perfect fit for the team". Of is dit ook een losstaand gegeven?
Ja ik probeer uit aanwijzingen informatie te halen. Wat is daar mis mee?

S. Morgenstern

Niets. Alleen als de aanwijzing en de informatie die je daar in denkt te lezen niets met elkaar te maken hebben, dan krijg je daar natuurlijk commentaar op. Anderen mogen namelijk ook informatie halen uit aanwijzingen, of tot de conclusie komen dat de aanwijzing niet de informatie bevat die jij er in leest.

Yeez

Hier daar ga je weer @kelderfan hoe oud ben jij als ik vragen mag? Rahim noemt vd broeck als voorbeeld en jij link hem gelijk als "hint" aan TLJ, net Albert Verlinde jij ;)

1 2 ... 76 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.