Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 77 ... 182 183
S. Morgenstern

Het zou je bijvoorbeeld ook opgevallen kunnen zijn dat ploegen die drie stagiaires opnemen, zelden het jaar erna deze drie jongens als neo's rond hebben rijden. Het is maar een aanwijzing....

*Disclaimer: met deze aanwijzing wil ik niet hinten op interesse van TLJ in JVDB.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan het antwoord op de vraag van Jesse zou ik nu ook wel eens willen weten. Maar hoe verder jouw hersenen werken begint ondertussen wel een wetenschappelijk raadsel te worden. Dus ik hoef hier alleen maar een naam te noemen in een totaal andere discussie en jij denkt meteen dat ik bedoel dat hij naar TLJ komt... pffff dan moet ik wel hier heel erg op mijn worden gaan passen. Wou net een opmerking maken over Nairo Quintana ... oeps

Laatst gewijzigd
jerteg

Ik denk dat Cavendish naar Lotto komt, omdat Trentin in een interview zei dat Boonen het niet naar zijn zin had. Dit is precies wat jij zegt @kelderfan...

On: Taaramae, tja, een goede renner, maar ik heb geen idee of hij wel bij Lotto past..

richardm

Er is al vaak genoeg aangegeven dat TLJ geen (relatief) grote naam gaat presenteren als nieuwe renner. Dus al die zogenaamde geruchten over Taaramae en JvdB kunnen wat mij betreft wel weer de ijskast in. Denk trouwens ook niet dat dit geschikte renners voor TLJ zijn, maar dat terzijde.

Wheely

Ah dit topic is een soort spel geworden.

Søren Kragh Andersen. Waarom? Doet het aardig in de EuropeTour en dat was ook een reden om Van Asbroeck te halen, daarnaast geen Deense ploegen. Kom maar op met de tegenargumenten.

Wheely

Johim Ariesen :o

rennerske

'@ Kelderfan
Ja, jongen dat wordt dus een hersenonderzoekje. Krijg je ervan wanneer je een mening ventileert. Voortaan gewoon braaf onderschrijven wat anderen vinden.

Timocycling

'@richardm: als Taaramae al een grote naam is voor LTJ... ?? Dan is het triest gesteld. zelfde geldt voor JVDB in huidige vorm.

richardm

'@timocycling: Als we de afgelopen weken naar Taaramae kijken heeft hij toch aardige uitslagen gereden? Of heb je geen wielrennen gevolgd? Denk dat je als naar de huidige selectie van TLJ kijkt, Taaramae een relatief grote naam is. Ik zeg ook zeker niet dat ik dit een geweldige renner vind en ook zeker niet voor TLJ. Zeg alleen dat zo'n man niet gehaald gaat worden.

Timocycling

Redelijke resultaten in kleine rondjes ja, in WT-koersen bakt hij er weinig van. Het is een prima klimondersteuning maar geweldig vind ik hem niet.

wolfje

'@kelderfan
Je geeft een stelling (opstellen van tjallingii is aanwijzing voor nieuw contract, net als het interview net bulgac), maar negeert stelselmatig alle tegenargumenten en voorbeelden die je stelling ontkrachten. Sterker nog, als rahimns jvdb als voorbeeld geeft dat het rijden vd vuelta en een nieuw contract niets met elkaar te maken hebben negeer je de inhoud vh voorbeeld en ga je weer verder op jvdb. Dan wordt het onmogelijk om inhoudelijk te discussieren

wolfje

'@timocycling
Ik schat de kans vrij groot dat taramaee al een te grote naam is. Hooguit haalbaar als er een andere renner (ten dam) weggaat.

Ps: is mijn inschatting, heb geen inside info

wolfje

'@kelderfan
Nog als aanvulling, ik waardeer je enthousiastme voor het wielrennen en tlj. Dus mijn posts zijn niet om je af te kraken. Wel om aan te geven je redeneringen soms erg lastig te volgen zijn

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@rennerske niemand zegt dat Kelderfan zijn mening niet mag geven. Alleen de logica ervan ontgaat mij volkomen. Als ik JvdB als voorbeeld geef van een renner die weg moet bij zijn ploeg maar wel de Vuelta mag rijden na aanleiding van een discussie daarover en hij maakt ervan dat ik daarmee aangeef dat TLJ intresse in hem zou hebben dan verbaasd mij dit enorm. En vraag ik me serieus af hoe zo iets bij hem werkt.

wolfje

'@wheely
Een aantal, waaronder ik zelf, vind het nou eenmaal leuk om een beetje te brainstormen over mogelijke namen

kelderfan

'@wolfje
Wat niet in de kraam past, dat moeten wij meteen maar neerhalen. Je zegt het zelf jouw inschatting. Maar als Taaramae al een grote naam is, waar hebben wij 't dan nog over. TLJ moet 't doen met verrassingen zoals De Weert.
Ik geef alleen aan, dat het opstellen in de vuelta van een renner iets aangeeft en ik heb al gezegd, dat dat geen 100% garantie geeft. Ik zeg ook, dat Clement zelf naar een andere uitdaging zocht en dat vond hij bij IAM. Dus om dan Tjallingii en Clement onder een noemer te plaatsen. En over welke tegenargumenten en voorbeelden heb jij 't dan.

kelderfan

'@rennerske
Je hebt gelijk. Het is een stuk veiliger om gewoon mee te lullen. Ik vraag mij ook wel eens af hoe oud onze @rahimns is. Hij heeft over logica?
.

S. Morgenstern

Een discussie voeren en daarbij argumenten gebruiken en wegen, volgens mij is dat de enige waardevolle manier van meelullen. Het defensieve praatje bij wat kritiek alsof iedereen dezelfde mening zou moeten hebben zie ik eerlijk gezegd als een zwaktebod. Ik ben het daarom volkomen oneens met rennerske.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik ben 44 daar doe ik niet zo geheimzinnig over. Weet alleen niet wat mijn leeftijd te maken heeft met mijn opmerking over logica ?

Laatst gewijzigd
rennerske

'@ Kelderfan
Lekker eigenwijs blijven. Lees je bijdragen altijd met veel plezier, hoewel ik het vaak met je oneens ben. Dat dan weer wel.

kelderfan

'@rahimns
Je hebt over hoe iemands hersenen werken. Is dat normaal en in overeenstemming met je eigen woorden over respect. Hoe logisch is dat eigenlijk.

kelderfan

'@jessevdalen
Ha, ha! Zie jij JvdB2 van Lotto naar Lotto gaan?

rennerske

'@Vlek
Duidelijk , goed onderbouwd en volkomen mee eens. Vandaar dat ik niet begrijp dat je het betreffende Kelderman volkomen, ook dat nog, oneens met mij bent, wat overigens ook weer te denken geeft. Zo zie je maar, niets lijkt wat het is.

S. Morgenstern

Ik zie niet waar ik richting kelderfan niet in overeenstemming met mijn vorige bijdrage zou reageren. Laat staan volkomen.

Wheely

'@wolfje
Het topic der verwachte renners? ;)

Of het topic der gesmachte renners voor sommigen dan. Prima natuurlijk, het ging mij meer om de raadselvorm die ontstaan was.

1 2 ... 77 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.