Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 85 ... 182 183
kelderfan

Tour of Britain begint 6/9 - 13/9 met Kruijswijk, Hofland, v.d. Lijke, Bouwman en Castelijns?

Chrys

'@Kelderfan
Ah vandaar. Wel vreemd dat ze dan zonder pure sprinter starten in een sprinterskoers.

Sagan=hulk

En als je weet dat Greipel (en wss ook Cavendish) in Groot-Brittannië start, dan wordt het moeilijk voor Hofland.

kelderfan

'@Chrys
Waarom geen Markus in de Brussels Cycling Classic.
Volgens de officiele site doet Wynants ook mee, maar die rijdt in de Vuelta.
Als reserves zijn Kelderman, Gesink en Bulgac aangemeld.

Laatst gewijzigd
Chrys

Als Markus mee zou doen zou dat inderdaad meer richting aan het team geven, maar als hij ook niet reserve is lijkt het me sterk dat hij daadwerkelijk meedoet.

kelderfan

'@Chrys
Weet jij al wie er voor TLJ naar de Grand Prix Ouest France Plouay gaan, want die wordt al op zondag 30 augustus 2015 gereden.

Chrys

'@Kelderfan
Geen idee, maar zal wel ongeveer hetzelfde zijn als Vattenfall

kelderfan

Volgens mij rijdt TLJ dit jaar geen Alberta en ik denk, dat Kelderman en Gesink zich nog willen testen, alvorens zij naar Quebec en Montreal afreizen.

kelderfan

Plouay met Brian Bulgac, Rick Flens, Moreno Hofland, Nick van der Lijke, Paul Martens, Bram Tankink, Sep Vanmarcke & Robert Wagner.
Wat ik niet begrijp is, dat Wagner nog steeds mee doet, omdat hij nog onder 't mes moet.
Hopelijk is Martens zover dat hij Vanmarcke kan bijstaan met het aanvalsplan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan zoals al eens eerder opgemerkt kan je met die blessure gewoon doorfietsen en zal hij pas na het seizoen hieraan geopereerd hoeven te worden. Dus tot die tijd kan hij gewoon blijven fietsen.

xistnc

Die operatie is volgens mij op of rond 18 september.

kelderfan

'@rahimns
Dat had je al keer gemeld. Maar ik vind het toch opvallend, dat hij wordt ingezet i.p.v. bijv. Markus of Bulgac.
@xistnc
Bedankt voor de info. Ik hoop, dat hij de operatie goed doorstaat en snel weer op de fiets zit.

Yeez

'@kelderfan bulgac fietst al

Poeksel

Geen TLJ in de ontsnapping vandaag, score is nu 3 uit 4.

kelderfan

'@jessevdalen
Dan heeft Bulgac een voorsprong op de rest en dan komt hij in ieder geval op tijd binnen; geen DNF dus.

tendam

Heeft Kerckhoffsje eigenlijk al een transfer naar LottoNL kunnen melden? Normaal gesproken weet hij er toch wel een of twee. Misschien is hij daarom zo chagrijnig over die ploeg, z'n vaste bron houdt de kaken stijf op elkaar.

De Van Poppels, Haas, Craddock, dat zijn wel namen die wat toevoegen, in meer of mindere mate. Van de drie Belgen zie ik het nut niet zo, tenzij ineens de halve kasseienploeg vertrekt.

Yeez

In poitou grote groep van 30/35 man weg, 6 lottos erbij (vanmarcke martens van emden castelijns hofland vd lijke)

Yeez

Ook 5 etixx en coquard mee

Hermannmg

Hofland lek op 14 km. Pech :(

Hermannmg

Vanmarcke 3e

kelderfan

Vanmarcke heeft zich weer goed geweerd en een 3e. plaats is niet verkeerd.
Die Castelijns laat zien, dat hij goed mee kan komen met de profs; die heeft volgens mij wel een contract verdiend bij TLJ.
Ook Martens is weer sterk. Hij en Vanmarcke waren samen in de slag. En ook v.d. Lijke en Hofland zaten er goed bij.
Daar en tegen valt Lammertink wat tegen. Hij zat samen met Bos in 't laatste peloton.

kelderfan

'@Tendam
Die Sprengers is een prima renner en echt wel een versterking. Hij was o.a. 3e op de citadelle van Namen. In dat groepje zat ook Danny van Poppel.
Danny van Poppel schijnt problemen te hebben met de warmte. Die kan je dus niet opstellen in de TdF of Vuelta.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan heb altijd wel wat problemen met de conclusies die jij trekt op basis van alleen een uitslag. Misschien heeft Lammertink in de beginfase werk gedaan voor bijv. Vanmarcke. Je moet echt uitkijken met dit soort opmerkingen.

diegodon

'@kelderfan het lijkt mij Lammertink zich ook spaart voor de tijdrit van morgen dat is meer zijn terrein!

Verweggistan

Over het gerucht Haas, de secretpro heeft het gerucht over Cannondale gehoord dat

Word on the grapevine is that the team has been pretty shitty with certain riders after the Tour, but that’s nothing new. One of their riders who failed to finish the Tour didn’t get invited to the after-Tour team dinner in Paris, something I’ve never heard of. Usually if you’ve been in the race you get to attend and have some sort of celebration.
http://cyclingtips.com.au/2015/08/the-secret-pro-post-tour-crits-worlds-and-the-farce-that-is-the-iaaf/

Langeveld, Bauer en Haas reden te Tour niet uit. Langeveld heeft bijgetekend, Bauer heeft flink wat gebroken, dus blijft Haas over als renner waar Vaughters ontevreden over is.

1 2 ... 85 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.