Plouay met Brian Bulgac, Rick Flens, Moreno Hofland, Nick van der Lijke, Paul Martens, Bram Tankink, Sep Vanmarcke & Robert Wagner.
Wat ik niet begrijp is, dat Wagner nog steeds mee doet, omdat hij nog onder 't mes moet.
Hopelijk is Martens zover dat hij Vanmarcke kan bijstaan met het aanvalsplan.
Heeft Kerckhoffsje eigenlijk al een transfer naar LottoNL kunnen melden? Normaal gesproken weet hij er toch wel een of twee. Misschien is hij daarom zo chagrijnig over die ploeg, z'n vaste bron houdt de kaken stijf op elkaar.
De Van Poppels, Haas, Craddock, dat zijn wel namen die wat toevoegen, in meer of mindere mate. Van de drie Belgen zie ik het nut niet zo, tenzij ineens de halve kasseienploeg vertrekt.
Vanmarcke heeft zich weer goed geweerd en een 3e. plaats is niet verkeerd.
Die Castelijns laat zien, dat hij goed mee kan komen met de profs; die heeft volgens mij wel een contract verdiend bij TLJ.
Ook Martens is weer sterk. Hij en Vanmarcke waren samen in de slag. En ook v.d. Lijke en Hofland zaten er goed bij.
Daar en tegen valt Lammertink wat tegen. Hij zat samen met Bos in 't laatste peloton.
Over het gerucht Haas, de secretpro heeft het gerucht over Cannondale gehoord dat
Word on the grapevine is that the team has been pretty shitty with certain riders after the Tour, but that’s nothing new. One of their riders who failed to finish the Tour didn’t get invited to the after-Tour team dinner in Paris, something I’ve never heard of. Usually if you’ve been in the race you get to attend and have some sort of celebration.
http://cyclingtips.com.au/2015/08/the-secret-pro-post-tour-crits-worlds-and-the-farce-that-is-the-iaaf/
Langeveld, Bauer en Haas reden te Tour niet uit. Langeveld heeft bijgetekend, Bauer heeft flink wat gebroken, dus blijft Haas over als renner waar Vaughters ontevreden over is.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.