Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 92 ... 182 183
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@ti-raleigh natuurlijk dat kon absoluut beter, maar daar leert hij dan weer van. Maar het is wel goed dat hij het probeert.

Stelvio-fan

Eerst dacht ik dat het Keizer was (ze hebben met zo'n helm op wel wat van elkaar weg). Ik had het echt niet van hem verwacht, maar heb eerder ook al gezegd: het is een doorzetter; bijna elke wedstrijd waar Roosen start, finisht hij ook!

kelderfan

'@rahimns
Timo Roosen heeft al in de Tour Down Under laten zien, dat het met zijn herstel prima is gesteld.
Hij lijkt mij een prima renner voor 5-daagse rondes en drieweekse Grote Rondes. Hij maakt zeker stappen. Ook Dennis Van Winden wil zich niet zo maar laten afschepen. Hij vecht in ieder geval voor zijn kans bij TLJ.
Natuurlijk komt TLJ op een gepast moment met berichtgeving over de nieuwe jongens bij dit team. {het was vaststelling meer niet}

xistnc

Ik vond het mooi van Roosen. Je zag dat hij wilde opschuiven, maar dat dit al moeite kostte. En dan toch aangaan, op een moment dat het heel even stil valt. Om vervolgens zelf stil te vallen, maar er toch niet helemaal doorheen te zakken. 'Mooi om zien'.

kelderfan

'@xistnc
Leuk dat jij ook waardering toont voor 10 Roosen; ik wil nog wel zo'n actie ondersteunen met een 10 Hofstede!
Door aan te vallen wordt je als renner gewoon sterker en dat betaalt zich op later tijdstip weer uit.
Dat vind ik ook bij Sam Oomen zo mooi, dat hij zich nog kan verbeteren in 't klassement, terwijl hij wordt geplaagd door een blessure aan de rug.

kelderfan

Bij de twitter van Bennett stond ook wat leuks. Hij had 't over: " the little reunion in the breakaway with Craddock, King and Boswell."

Dutch Cycling Fan

'@kelderfan denk jij daar meer uit op te maken dan de eventuele komst van Craddock? Je denkt wel heel creatief moet ik zeggen 😂😂

Laatst gewijzigd
xistnc

Boswell en King, beide ook einde contract bij respectievelijk Sky en Garmin ;)

Dutch Cycling Fan

Op zich zou Boswell ook als knecht heuvel op goed mee kunnen komen...

jerteg

Wat voor een renner is Roosen eigenlijk?

kelderfan

'@DCF
Uit de tweet trek ik geen conclusies hoor; hiermee maakte Bennett eigenlijk duidelijk, dat hij Craddock kende van vroeger. En Bennett heeft zich nog niet echt zodanig bewezen, dat TLJ ook zijn vriendenclub gaat binnenhalen en Boswell rijdt volgens mij bij SKY en die zijn nog bezig.
Ik zie liever de gemelde Haas, maar daar horen wij niets meer over.;)

Wielerfan1987

http://www.procyclingstats.com/team/Trek_Livestrong_Presented_By_Radioshack_2011

Die jongens zijn ploeggenoten geweest in hun beloftentijd, niet vreemd dus dat het voor hen leuk is om elkaar in de wedstrijd te treffen, dat hoeft niets te zeggen over eventuele transfers.

Dat gezegd hebbende zou ik zowel Boswel als King als nieuwe aanwinsten (naast Craddock) wel toe kunnen juichen.

Boswel heeft meen ik ook last gehad van zo'n vernauwde liesslagader, maar geloof mij, die jongen kan nog grote stappen maken.

Ik ben erg benieuwd.
Lijkt mij wel leuk, een Amerikaans contingent in de ploeg.. misschien ook aantrekkelijk voor mogelijke nieuwe sponsoren...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@jerteg Hij ziet zichzelf het beste tot zijn recht komen in het heuvelwerk. Kan in een kleine groep goed aankomen en is aanvallend ingesteld. Maar hij is zichzelf nog aan het ontdekken en ontwikkelen en vooral Merijn is veel met hem bezig. Misschien dat er in de toekomst ook nog wel een redelijke klimmer in zit. Het is in ieder geval een jongen met lef en een harde werker.

Dutch Cycling Fan

Kort geleden werd er gemeld, ik meen door Rahimns, dat eventuele versterkingen buiten de Nederlandse en Belgische markt (interessant voor Lotto en voor Jumbo) ook uit andere landen zouden kunnen komen. Landen die voor de andere sponsoren van strategisch belang zijn. ik moest daarbij denken aan USA voor Brand Loyalty en Italië voor Bianchi. Met de namen van Craddock en Battaglin lijkt dat dus ook uit te komen. In het artikel van La Gazetta van vandaag over de stap van Battaglin naar TLJ wordt ook verwezen naar de wens van sponsor Bianchi om een Italiaanse renner aan te trekken. Of Bianchi daarvoor meer budget beschikbaar stelt weet ik niet. Op zich zou daar bij het verlengen van het sponsorcontract van deze week over gesproken kunnen zijn.

Laatst gewijzigd
Dutch Cycling Fan

'@Rahimns zowel vd Lijke als Roosen hebben mij dit jaar positief verrast. Stiekem hoop ik bij een Roosen op een type Dumoulin. Daar zal hij zeker nog 2 tot 3 jaar de tijd voor moeten krijgen maar toch. Vd Lijke lijkt steeds beter te gaan klimmen en doet mij wel wat denken aan Kruijswijk op die leeftijd die ook pas iets later als sterke klimmer kwam bovendrijven.

Wielerfan1987

'@DCF,

En dan vergeet je nog te vermelden hoe Goos ons allemaal vorig jaar in het tweede deel van de Giro opeens alkemaal verraste..

Maar vooral Roosen vind ik een openbaring.

Die jongen reed al enkele jaren op beloftenniveau zijn koersjes, werd door Rabo opgepikt en kreeg daar voor het eerst een volwaardig aantal koersdagen voorgeschoteld en reed daarin ook nog eens voor het eerst internationale wedstrijden in de hogere UCI categorieën.
Als je ziet waar die jongen vandaan komt en hoe hij zich de afgelopen anderhalf jaar ontwikkeld.

Roosen is echt een grote vondst van de talentscouts van Rabo Development en de KNWU die volgens mij samen beslissen over de samenstelling van het Rabo Development team.
En dan hebben ze dit jaar met Tolhoek nog zo'n relatieve laatbloeier die grote stappen zet.

kelderfan

Het is natuurlijk wel verrassend, dat in die tweet van Bennett gesproken wordt over Craddock en dat die Craddock ook gevolgd wordt door Plugge.

Stelvio-fan

'@kelderfan: jij zou echt je geld kunnen verdienen met het maken van complottheorieën :) Echt letterlijk elk miniscuul aanwijzinkje wordt door jou ergens mee in verband gebracht. Van een spel als 'Wie is de Mol' zou je volgens mij helemaal gek worden...

tendam

'@dcf
Kruijswijk had bij de beloften al problemen aan de liesslagader, maar hij reed als neoprof meteen top-20 in de Giro. Dat noem ik niet laat komen bovendrijven als klimmer. Vd Lijke is wel een renner die traag naar een bepaald niveau groeit, bij de beloften ook al, dus dat kan nog wel wat worden. Maar meer als een rappe jongen die wat heuvels kan overleven, niet als een klimmer.

Roosen is redelijk allround lijkt het, die moet inderdaad nog helemaal ontdekken wat hij kan.

Olifanto

Wat zou een renner als Lammertink nou kosten aan salaris tov bv een LTD?

kelderfan

'@stelvio-fan
Geloof je mij, als ik zeg, dat helemaal niet van spelletjes houd. Dus wie is de Mol?;)

tendam

'@olifanto
Een tiende of zoiets? Ten Dam zal inmiddels wel op een tonnetje of vijf zitten.

Laatst gewijzigd
Stelvio-fan

Tuurlijk geloof ik je, kelderfan. Jij bent 100% geloofwaardig!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan dan is het maar te hopen dat Bennett niet over mij gaat tweeten, ik wordt ook gevolgd door Plugge op twitter ;)

Olifanto

'@tendam
Ik dacht meer in de richting van een tonnetje of 4. En een nieuwe, jonge renner zo'n 75k. Als we in het midden uitkomen factor 7/8.
Mannen als Van Poppel/Craddock met z'n 2'en kosten denk ik net zoveel aan salaris als LTD.

Bulgac en Markus zullen gezamenlijk wel zo'n 2 ton kosten. Daar heb je Lammertink en nog een renner voor terug. Is De Haes niet een interessante renner voor TLJ?

Is t gebruikelijk dat teams op de rustdag in de Vuelta transfers bekend maken?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 92 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.