Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 93 ... 182 183
jvh93

Ik baal ervan dat er nog zo weinig nieuws naar buiten komt. had vandaag toch eigenlijk wel iets verwacht. Nja de dag duurt nog ongeveer 6 uur, dus nog Ff hoop houden

S. Morgenstern

Nieuws? Nog even Cluedo spelen is toch veel leuker? Wat dacht je bijvoorbeeld van deze Van Cauwenhoven aanwijzing? Maar misschien dat deze eerder meer is dan toevallig?

Laatst gewijzigd
tendam

'@vlek
Van Cauwenhoven? Je lijkt Mart Smeets wel ;)

xistnc

Haha, de managers van die renners spelen het spel goed mee! Alles bij elkaar lijkt het me hooguit een aanwijzing, dat we op een meer dan gemiddelde NL-er niet hoeven te rekenen.

Laatst gewijzigd
Yeez

Campenaerts, groot talent vind ik! Kan een tijdrit rijden en klassiekerwerk aan. Zou een goede aanwinst kunnen zijn.

arnes

Campenaerts komt quasi zeker. Ook Naesen heeft nog met LottoNL -Jumbo gesproken. Maar ze zouden kiezen tussen die twee.

Yeez

'@arnes bron??

arnes

Hij zegt dat zelf.

Yeez

Zegt campenaerts dat? Heb jij een bron waar ik dat kan lezen of horen?

Yeez

'@agnes vorig bericht

kelderfan

'@rahimns
Ik heb nog gecheckt maar ik moet je teleurstellen; want Plugge volgt ene Lawson Craddock. Maar wie volgt Campenaerts en Naesen?
Dat volgen is leuk, maar ik doe niet mee aan dat getwitter.
Maar ik zie dat Davide Formolo 22 jaar ook nog zonder contract zit. Wat denk je, dat TLJ zo'n belofte kan binnenhalen? {extra Italiaan}

Laatst gewijzigd
arnes

Campenaerts zegt dat zelf.

stijnlah

'@arnes ken jij hem dan toevallig?

Yeez

'@arnes tegen wie is dat gezegd dan, welke krant/media/persoon? Want ik denk dat je onzin verspreid

Dutch Cycling Fan

Formolo zou erg mooi zijn voor sponsor Bianchi en een mede Italiaan voor Battaglin. Samen met Craddock toch mooie aanvulling voor de klimploeg. Het is echter wel erg uit de lucht gegrepen Kelderfan (Formolo) maar ach speculeren is ook best leuk. Hoop idd wel dat we snel versterkingen en verlengingen mogen verwachten.

Hou zelf meer van de wat hardere feiten of duidelijke signalen (wat dat ook mogen zijn)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan als je het niet erg vind dan stop ik met al die raadspelletjes... ik hou dus echt niet van spelletjes spelen. Als er iets zinnigs is te melden dan reageer ik wel weer.

Wielerfan1987

'@kelderfan,

En jij denkt werkelijk dat de grote vermogende ploegen niet voor in de rij staan voor Formolo??
Of dat op zijn minst Canondale niet al in verregaande onderhandeling is over een verlenging??

Het grootste ronde talent dat Canondale momenteel heeft naast Dombrowsky??

Nibali heeft van die jongen gezegd dat hij het grootste Italiaans talent is dat er rondrijd van zijn leeftijd.

Je denkt dan toch niet dat die naar TLJ komt??

Word wakker alsjeblieft

Laatst gewijzigd
Jero10

Kelderfan vindt het blijkbaar nodig om bij iedere naam die er genoemd wordt die renner te koppelen aan TLJ.

Ik hoop dat hij net als alle anderen hier weet dat een transfer pas bekend gemaakt wordt als het ook daadwerkelijk rond is. Meneer kelderfan speelt een soort van scout voor TLJ. Ik vind hem wel een scout waar je soms heel moe van wordt. Iedereen mag zijn/haar mening hebben, graag zelfs,maar om nu iedere renner die meneer kelderfan goed vindt te koppelen aan TLJ: nee.

Ik zou zeggen wacht rustig af.

S. Morgenstern

Dat volgen is leuk, maar ik doe niet mee aan dat getwitter.

Waarom niet? Dat het allemaal helemaal niets te betekenen hoeft te hebben lijkt me duidelijk, maar niet meteen een bezwaar waar je erg gevoelig voor leek te zijn. We moeten jvh93 toch een beetje de dag doorhelpen.

Daarom nog een Italiaan voor de liefhebbers. Hij wordt net als Battaglin niet terug gevolgd, maar dat lijkt me geen bezwaar voor dit topic. Jongen die nooit duur kan zijn en als kamergenoot voor Battaglin waarschijnlijk geschikter dan Bulgac. Verder een weinig boeiende potentiële 'versterking' uiteraard, maar ook dat lijkt me geen bezwaar in dit topic.

jvh93

Bedankt voor de steun vlek. Dat heb ik zeker nodig:p
Bulgac is in mijn ogen niet meer geweest dan een opvulling van wedstrijden. Hij is in mijn ogen de meest ongeschikte renner voor de wt die tlj heeft. Van winden heeft mij na zijn terugkeer positief verrast. Gisteren nog op slechts 1 minuut met van asbroek.

kelderfan

'@Jer010
Mag geen grapje uithalen; de kenners weten ook wel dat Formolo een gewilde renners is, die betere ploegen kan uitzoeken. En zeker niet in 't format van @vlek past.
Maar waarom moet ik rustig afwachten; terwijl andere forumleden wel hier hun ei mogen leggen? En ja volgens mij was ik een van de weinige, die iets Timo Roosen zag zitten. Maar ben ik daarom een scout. Ik dacht het niet.

kelderfan

'@Wielerfan1987
Er worden hier zoveel renners genoemd, dat ik inmiddels ook niet helder heb, welke renners nu komen of niet komen.
De berichtgeving is erg warrig. Volgens Cyclingfever staat bij Rumours nu Groenewegen, Van Poppel B, Van Poppel D en Battaglin.
En Campenaerts en Naesen zijn volgens Cyclingfever gekoppeld aan Lotto BE. En van Sprengers geen spoor.
Via tweet weten wij, dat Plugge Craddock heeft gevolgd of nog volgt. Dus vertel jij 't maar.

S. Morgenstern

Er worden hier zoveel renners genoemd, dat ik inmiddels ook niet helder heb, welke renners nu komen of niet komen. De berichtgeving is erg warrig.

Wat is er warrig aan de berichtgeving? Die is er buiten enkele verlengingen en het aantrekken van Lammertink voorlopig gewoon nog niet geweest. Voorgaande jaren was de week van Eneco er eentje waarin veel verlengingen naar buiten kwamen. Ik schat in dat ze dit jaar toen nog bezig waren met de Van Poppels, Van Baarles en Slagters van deze wereld, waardoor eventuele verlengingen nog op zich lieten wachten. De verlengingen en nieuwe renners zullen nu in de komende tijd wel naar buiten komen op een geschikt geacht moment. Battaglin zal bijvoorbeeld nu vast niet lang meer op zich laten wachten. Waarbij je voor de laatste plaatsen ook nog moet bedenken dat ze zullen willen zien hoe hun stagiaires het gaan doen. Degene die graag jonge jongens als Bouwman en Hofstede zien komen zullen daar vast wel begrip voor hebben.

PCS, cyclingfever en twittergevolg moet je verder allemaal niet te serieus nemen en zeker niet onder 'berichtgeving' gaan scharen.

Laatst gewijzigd
Jero10

'@ Kelderfan

Bij jou lijken alle mogelijke versterkingen die je raaskalt serieus dus ik snap je grap eigenlijk niet. De 2e boodschap over rustig afwachten is niet aan jou adres bedoelt, meer algemeen omdat niemand hier precies weet wat er speelt binnen TLJ(behalve Rahims).

Gefeliciteerd met je geweldige scoutwerk over Roosen dan! Ik vind dat zeker ook een talent maar dit is wel een belachelijke opmerking. Je doet nu net alsof jij de ontdekker van Roosen bent. Scout is misschien niet het juiste woord, technisch manager is misschien beter. Verder zou je ook beter is twitteren dan kan je nog meer namen noemen in de toekomst als geruchten en versterkingen.

tendam

Er worden hier zoveel renners genoemd, dat ik inmiddels ook niet helder heb, welke renners nu komen of niet komen.

Haha, says who. Je hebt hier al half Topsport Vlaanderen genoemd als versterking, en verrek, het lijkt er nog op dat half Topsport naar LottoNL komt ook! Wel opmerkelijk, Nederlandse talenten willen niet naar die ploeg, maar Vlaamse (blijkbaar) wel.

1 2 ... 93 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.