Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 97 ... 182 183
Jero10

'@ rahims, timocycling

Bij Kelderfan is dat nooit duidelijk of hij een grap maakt of niet. Meestal zijn ze dan ook heel slecht.

Oomen, Bouwman en Tusveld direct halen Kelderfan?? ;) Of toch maar die oude garde?

jvh93

'@wolfje
ik zou ook voor jouw opstelling gaan. vanmarcke zal zich inderdaad volledig op de wegwedstrijd richten ivm het kasseienparcours. zal toch een mooie publiciteitsstunt zijn als tlj de wereldkampioen in het team heeft.

tendam

Vorig jaar was Vanmarcke misschien wel de beste Belg op het WK, hij was alleen vooruitgeschoven pion dus verschoot al z'n kruit voor de finale. Dit jaar zal hij wel weer geen kopman zijn omdat hij zo matig heeft gepresteerd. Het zal Van Avermaet wel worden, al zie ik die nou ook niet 1-2-3 kampioen worden.

S. Morgenstern

Het zou voor mij nu tussen Leezer en Tjallingii gaan voor de laatste plaats. Gesink met de vijf renners die het NK tijdrijden reden (Kelderman, Van Emden, Flens, Keizer en Tjallingii) was in eerste instantie het meest logisch geweest. Heb nu echter begrepen dat Leezer sinds de Tour behoorlijk wat tijd in ploegentijdrit gerelateerde trainingen heeft gestoken, dus dat zou wat aan die gedachte kunnen veranderen. Vanmarcke is inderdaad alleen een optie wanneer niet alles op de wegrit zou staan.

kelderfan

'@rahimns
Lol, ik vind die grap van Poeksel erg leuk en een nieuwe invalshoek toch. Jij zit altijd meteen op je paard.
Nee hoor in mijn beleving zijn Oomen en hopelijk Bouwman naast Lammertink de neo's, die TLJ zou moeten halen voor de toekomst.
Hopelijk kunnen zij Battaglin, Craddock en Sprengers binnenhalen, want die kun je snel inpassen.
Trouwens wat gaan zij met Castelijn doen. Gaat hij door naar Roompot? Dan kan Hofstede nog in beeld komen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan probleem is bij jouw dat je niet weet wanneer je serieus bent of niet... misschien is het gebruik van emoticons iets voor jouw ;)

kelderfan

'@rahimins
Moet ik van te voren aangeven, dat het een grap betreft.;)
Wat ik van jou niet begrijp is, dat je wel op mij reageert, maar Poeksel begon met de grap en daar reageer je niet op.
Maar geef eens serieus antwoord op mijn vraag Castelijns betreffende of is 't zo, dat jij eigenlijk ook niets weet.

Olifanto

6 nieuwe renners voor volgend seizoen lijkt mij wel de max, Kelderfan.

Landa1901

'@olifanto
Battaglin,Craddock,Campenaerts,D.van poppel,oomen,d.moreno

Olifanto

'@landa
Je vergeet Lammertink. Ik denk dat Moreno te duur is. Kenny de Haes of 1 van TSV wellicht.

En Van Poppel, ik begin te twijfelen. Zou me niet verbazen als TLJ mistast.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan niet van te voren, gewoon tijdens ;) en de bijdrage @Poeksel was een link naar een column op het is koers, dus dat dit niet serieus was dat begreep ik wel. En nee ik heb geen idee wat er binnen LottoJumbo gebeurt op het gebied van transfers dus ook niet over de toekomst van Castelijns

Dutch Cycling Fan

Lijstje van Landa1901 zou wel een droomecenario zijn😇

kelderfan

'@DCF
Dromen zijn bedrog. Danny Van Poppel en Dani Moreno zijn toch geen serieuze opties meer.
Het zal al mooi zijn met Battaglin, Craddock uit dat Bianchi-potje en bijvoorbeeld Nathan Haas voor Ten Dam;
maar wie wordt de derde sprinter?;)

Dutch Cycling Fan

Wie zegt dat er een 3e sprinter komt? En als Ten Dam vertrekt verwacht ik een betere vervanger dan (met alle respect) Haas. Dit nog even los van het feit dat Haas een compleet ander type renner is als ten Dam

kelderfan

Volgens mij is Haas {en zeg ook bijv.} juist een goede renner voor de TdU/AGR/WP/LBL. Als er een betere renner komt, vind ik dat natuurlijk prima.
Maar een grote vis zal TLJ toch niet halen.

IljoKeisseFan

Ronan van Zandbeek geeft aan te vertrekken bij De Rijke en werd afgelopen jaar als een genoemd door de LottoJumbo ploegleiding. Ben benieuwd.

S. Morgenstern

Goed mogelijk. Zeker als ze meer koersen willen gaan rijden en met een grotere selectie gaan rijden, dan kom je met een beperkt budget waarschijnlijk weer uit bij zo'n Bulgac-achtige stoplap. Meen dat hij voor Zeeman heeft gereden bij Shimano, dus ze zullen goed in kunnen schatten wat voor jongen ze dan aan de selectie toe zouden voegen. Uiteraard wel eerst even bij Breuk informeren of hij er geen problemen mee heeft..

Laatst gewijzigd
mooiman

Met alle respect voor van Zandbeek, maar dat is minder dan 2e lijn volgens mij. Voegt niets toe als het gaat om overwinningen. Want daar ging het Plugge toch om?

S. Morgenstern

Had je verwacht dat iedere nieuwe renner aan die omschrijving ging voldoen dan?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Toch lijkt van Zandbeek eerder een renner voor Roompot dan voor TLJ

IljoKeisseFan

'@Rahimns Dat lijkt mij ook, maar ach. Wie zijn wij nou

S. Morgenstern

De onderkant van de selectie van TLJ zou er in het middenveld van Roompot niet direct bovenuit springen. Het verschil tussen die ploegen is dan ook niet zodanig dat je een harde scheidslijn kunt maken tussen de (kwalitatieve) onderkant van TLJ en de bovenkant van Roompot.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Vlek ben ik wel met je eens, maar juist dan zie ik ze daar niet een renner als Van Zandbeek aan toevoegen. Ik ga ervan uit dat wat er nu bijkomt juist wel een niveautje hoger zal zijn als een Bulgac of van Zandbeek met alle respect voor deze jongens.

S. Morgenstern

Het zou mij eerlijk gezegd niets verbazen als er ook volgens jaar weer zo'n renner in de selectie zit.

S. Morgenstern
1 2 ... 97 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.