Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 98 ... 182 183
Landa1901

Victor Campenaerts blijft jumbo lotto twitter

kelderfan

{Even Serieus} Mollema staat weer op 1 in de Tour of Alberta en Slagter 4; maar ik heb al eens gewezen op Dion Smith 22 jr. {landgenoot van Bennett}, die na vandaag op 6 staat na Spilak. Die jongen was vorig jaar al goed bezig en dit jaar niet anders. Lijkt mij een prima renner om er bij te hebben.
En een ander lid had 't over Boem {ploeggenoot van Battaglin}, die lijkt mij ook niet verkeerd.

AndriesW

Een Spaanstalige kelderfan:
https://twitter.com/Josu286

IljoKeisseFan

'@AndriesW Hahahah kapot gelachen! Het zou me niets verbazen

@Kelderfan Boem die ondanks een lage cortisolwaarde toch startte in de Giro en een etappe won? De renner die de rest van het jaar niets gepresteerd heeft? Die gaat nooit komen.

Victor Campenaerts is overigens net begonnen met LottoJumbo, Delahaije & Heijboer te volgen. Interessant!

Laatst gewijzigd
IljoKeisseFan

Dubbel. Kan weg

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik ben met je eens dat Dion Smith een hele talentvolle wielrenner is en ik zou het geen verkeerde renner vinden als die bij TLJ zou komen. Maar ik vrees dat deze jongen bij meer ploegen gewild is... denk dat hij eerder een overstap naar Orica zal maken. Hetzelfde geldt bijvoorbeeld ook voor James Oram nog zo'n talentvolle renner uit Nieuw-Zeeland.

Laatst gewijzigd
Wheely

'@IKF
Hoe weet je nou of het Boem was wiens cortisolwaarde afweek? Volgens mij is daar helemaal niks over bekend. Dan zit je dus in het verkeerde topic te beschuldigen.

TheArt

'@Landa1901: Campenaerts volgt sinds deze week Lotto Jumbo op Twitter ja, maar niet alleen de ploeg maar ook trainers Delahaije en Heijboer. Ik wil niet teveel conclusies trekken uit Twitter, maar dit lijkt me wel een done deal. Is ook niet de eerste keer dat hij gelinkt wordt aan de ploeg.

@Wheely: Al tijdens die Giro waren er berichten dat Bardiani ook iemand met een te lage cortisolwaarde liet starten en toen werd de naam van Boem genoemd, dus zo uit het niets zijn de beschuldigingen niet.

Laatst gewijzigd
Wheely

'@TheArt
Zijn naam werd hooguit genoemd omdat hij een etappe had gewonnen, de renner in kwestie kan net zo goed Battaglin, Pirazzi of Colbrelli zijn. Dat lijkt me eigenlijk veel logischer.

kelderfan

Victor C|ampenaerts heeft dit jaar stappen gemaakt en is een prima tijdrijder en goed in ronden als de ZLM/Tour de Wallonië en de Eneco.
Voor mij een prima rijder en welkome versterking.
En heeft Castelijns zich niet goed geweerd in de ZLM, Tour de L 'Ain en Prudential Ride London.
Jammer dat Boem zo in 't nieuws is gekomen; ene Patrick Lefevre was laaiend enthousiast over Boem.;)

S. Morgenstern

Castelijns heeft het zeker behoorlijk gedaan en daarmee zijn koersdagen op een serieuzer niveau meer dan verdubbeld. De vraag is alleen of het voor hem niet interessanter is om eerst de stap naar Roompot te maken, zodat hij een volwaardig seizoen kan draaien voor hij eventueel de stap naar de WT zou zetten.

xistnc

Battaglin past net zo goed in het profiel van 'presteren in de Giro zonder dat dit in verhouding staat van andere koersen'. Het is een beetje te makkelijk om de cortisolklucht in de schoenen van Boem te schuiven. Hoe dan ook, TLJ kan zich op dat vlak natuurlijk best een risicootje veroorloven nu ze uit de MPCC gestapt zijn ;)

TLJ kan interessant zijn voor Campenaerts vanwege de leuke tijdritsuccessen van dit jaar. Misschien wat geflatteerd, want die vallen mede op door het grote contrast met vorig jaar. Het wil absoluut niet zeggen dat andere ploegen slechte tijdritfietsen hebben. TLJ beschikt met bijvoorbeeld Van Emden en Kelderman immers gewoon over bewezen goede tijdrijders.

tendam

Ronan van Zandbeek... welja, neem Coen Vermeltfoort er ook maar weer bij. Als dat soort renners komen wordt het wel een triest verhaal.

TheArt

'@tendam: Heb ik iets gemist.....Van Zandbeek? Waar lees je dat dan van?

tendam

'@theart
Een stukje terug in ditzelfde topic?

Jero10

Respect voor de renners hoor maar wat heeft TLJ te zoeken in Brussel? Nul renners in het eerste peloton...

S. Morgenstern

Die zaten achterin de groep te slapen toen het in twee stukken brak in de laatste tien kilometer. Niet dat Vanmarcke, Martens of Van Emden echt iets had kunnen doen in die sprint, maar na de aanval van Vanmarcke was het verder inderdaad nogal gezapig.

Laatst gewijzigd
Wheely

'@xistnc
sommigen verwarren Boem zeker met Boom. ;)

kelderfan

'@Jero10
Ik denk, dat Vanmarcke er gewoon een trainingsrit van heeft gemaakt. Want wat doe je met 6 man, waarvan Wagner eigenlijk op weg naar 't ziekenhuis is.

S. Morgenstern

Ja, Vanmarcke zal zijn koersgedrag in zo'n koers voor sprinters inderdaad af laten hangen van het aantal ploeggenoten dat met hem aan de start stond.

Jero10

'@ vlek en Kelderfan,

Dat begrijp ik ja, snap dat hij geen risico's wil nemen in een massasprint maar er zijn toch nog andere renners die wat kunnen proberen? Het had wel wat weg van "ach, we hebben er geen zin meer in." Maar goed ik maal er verder niet om ik kijk uit naar de Tour of Britain en de verdere etappes van de Vuelta.

kelderfan

'@vlek
Hij moet 't wel opnemen met 5 ploeggenoten t.o.v. een sterk blok Etixx, Lotto BE en TSV. En nu komt Roompot er ook nog bij met 2 man in de finale.
Maar het is toch wel slordig, dat er geen Van Emden e/o Martens bij 't eerste peloton zat.

S. Morgenstern

Hij moet ‘t wel opnemen met 5 ploeggenoten t.o.v. een sterk blok Etixx

Die aanval was echt niet kansrijker geweest met nog tien ploeggenoten in het peloton. Etixx had alle kaarten op een massasprint gezet en daar verander je helemaal niets aan door evenveel mannetjes aan de start te hebben.

Maar het is toch wel slordig, dat er geen Van Emden e/o Martens bij ‘t eerste peloton zat.

Ja, die zaten samen met Vanmarcke te slapen aan de achterkant van het peloton.

Laatst gewijzigd
mooiman

Een WT ploeg ( en dat is TLJ toch) moet in zo'n wedstrijdje er toch vooraan bij zijn. Ik blijf niks snappen van de taktiek/ ambititie van TLJ. Winnen is nog iets anders maar in zo'n koersje je laten zien zou toch minimaal het doel moeten zijn.

S. Morgenstern

Dat minimale doel zou dan behaald zijn. Ik weet niet of ik het daar mee eens ben. Zo'n aanval van Vanmarcke kan nooit een doel op zich zijn.

1 2 ... 98 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.