Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 100 ... 125 126
BarryE1

'@Drollema om het dan volledig op zijn knie te gooien is natuurlijk wel makkelijk. Het klinkt meer alsof Benoot niet het besef had dat dit een etappe voor hem was (interview gisteren). Maar goed, snap best dat ie niet helemaal 100% fit is, want antibiotica is niet lekker voor het lichaam :). Die wond zelf leek op de foto vooral veel erger dan dat het was.

Laatst gewijzigd
ivo001

Teuns, Formolo en Campenaerts niet opgesteld...

En dan te bedenken dat ik Yates had gekozen vanwege zekere punten ipv Campenaerts.

Lassayd

Ben blij dat ik op campenaerts gegokt heb terwijl je hem buiten de tijdrit eigenlijk nooit opsteld. Ook Teuns meegenomen.

Rob94

Lekker Teuns, rijden als ik je niet opstel. De Impey van de Vuelta

kielabokki

En hij gaat nog winnen ook, zeg ik je. Toeme!

Edit: nou dat valt nog mee, beetje mazzel alsnog.

Laatst gewijzigd
bartje

Natuurlijk, Geniez op het laatst uit de selectie gehaald 😬😬

Ajvenema

'@frank inderdaad een nuttig overleg, en heerlijk om Campenaerts er in te hebben staan in precies de etappe dat ie gaat. Wielerflits ook goed gezien in de voorbeschouwing. Had natuurlijk nog beter uit kunnen pakken maar ik mag denk ik niet klagen met Teuns en Campenaerts.

user26858

'@AJ

Heb je goed gedaan met Teuns en Campenaerts. Brambilla en De Gendt in de top 10. Nu even Scorito afwachten, maar het lijkt goed!

Pietje Precies

Valverde 20e, Quintana 21e, Yates 22e, Ion Izagirre 23e. Ook dat is mijn Vuelta in een notendop. Ach, ja, eerst zelf kappen met het maken van stomme fouten.

JimKro

Ik ben blij dat de bergen morgen beginnen haha! Hoewel je daar ook lelijk de mist in kan gaan met vluchters niet opstellen.

user26858

Gestegen naar 3 in het AK, dankzij Brambilla en De Gendt. David, ik kom eraan 🇪🇸

Ajvenema

Gefeliciteerd Frank!

Na 12 etappes blijkt dat het niet hebben van Valverde wel echt een aderlating is. Hopelijk kan m'n 'Movistar hedge' Carapaz nog wat klaarmaken in de bergen...

user26858

Dank AJ,

morgen wordt weer een mooie dag. Ik moet het parcours nog bestuderen, maar het zou zomaar een Colombiaanse dag kunnen worden. Carapaz morgen in zijn Giro vorm? Ik hoop in ieder geval op een Wilcoweekend!

TomTriomfeertTour

Zozo netjes hoor Frank(bijzondere scoritonaam wel). Je komt zo toch steeds dichterbij. Hier binnen de top 100 toch ook weer een plek of 25 opgeschoven. Het zit allemaal dicht op elkaar. De eerste plaats is echter nog erg ver weg, maar je weet het nooit!

Gaan we morgen grote verschillen zien tussen de akmannen?

hartstikkebedankt

Teuns redt de meubelen vandaag, inmiddels gestegen naar boven de 96 procent.

Iemand die wat meer weet van Zakarin, want dat zou de moeite waard kunnen zijn i.p.v. het opstellen van een Kwiatkowski of De la Cruz...

Lassayd

Vandaag 122 punten en lekker de 99% ingefietst. Prima dagje

user26858

'@Tom

Mijn Scoritonaam komt van het volkslied van Wales!

Wat is jouw scoritonaam? Je weet het inderdaad nooit, ik kom ook vanuit het niets natuurlijk.

Ik verwacht wel verschillen na het weekend, het wordt tijd dat we Nairo en MAL eens zien. Minuten achter Wilco natuurlijk.

arjenzvob

Ik nader de top 100! 132 it is. Teuns redde vandaag de meubelen.
Morgen wordt hopelijk waarheid dat mijn bergteam vrij sterk lijkt, want daar zijn tot op heden signalen van, maar helemaal zeker weet je het nooit.
Quintana wordt mijn kopman. Verder gaan Valverde, Yates, Lopez, Kelderman, Buchmann, Izagirre, De La Cruz en Bilbao mee. Bilbao vooral omdat ik Lopez ook verwacht, en ik dan met Bilbao teampunten haal (als Lopez wint)l. Het alternatief is Kwiatkowski (ik denk niet dat hij aan kan haken op die laatste pittige klim) de Plus, of Sagan voor die paar groene punten, of wellicht Trentin omdat Yates de rode trui weer pakt, maar dat laatste vind ik niet erg waarschijnlijk.
Iemand nog tips? Wat zijn jullie gedachten over Kwiatkowski? Meenemen of niet?

Laatst gewijzigd
user26858

'@ Arjen

Ik heb je team net even bekeken en dit zijn inderdaad je sterkste 7 plus Bilbao. Kwiatkowski en De Plus zijn goljes, ik weet niet of De Plus kan aanhaken, waarschijnlijk net als Kwiatkowski niet. Als hij in het rood reed misschien wel. Dan zouden Henao en co. voor hem rijden. Maar nu zie ik Kwiatkowski ergens wel lossen. Aan de andere kant is hij een renner die je kan verbazen. Hoe hoog zijn zijn odds? Ik zie dat je ook geen alternatieven hebt, Benoot en Teuns verwacht ik namelijk ook niets. Ik waag graag een gokje, vandaar dat ik op De Plus in een ontsnapping, maar je zou, zoals je zelf al zegt, ook voor de zekere punten van Sagan kunnen gaan.

Imbatido

Wel de goede kopman gekozen vandaag met Valverde =D

ivo001

Deze uitslag doet toch wel pijn
https://imgur.com/gv7P4LV

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Bedankt voor je feedback Frank.
Ik ga er nog eens rustig over nadenken, maar ik verwacht dat ik het laat zoals het is.

En Ivo: AII! Inderdaad vervelend. Wie had je wel opgesteld? Gegokt op een sprint?

Lassayd

Met het wegvallen van d Martin moet ik elke dag Benoot of Teuns gaan opstellen. Na miskoop Martin ziet mijn bergteam er toch twijfelachtig uit vind ik zelf:
Quintana, valverde, yates, lopez, kwia, dlc, ion en kelderman.

Kwia en dlc is afwachten maar de overige renners zijn wel prima natuurlijk.

TomTriomfeertTour

Hier een sky probleem: Kwiat, DLC of Hart als laatste mannetje. Kwiat zal dit niet gaan redden, DLC lijkt ook niet al te sterk en Hart zou nog best eens met een ontsnapping mee kunnen gaan. Als hij dat doet, vertrouw ik ook gelijk op een hoge notering. De Plus zou uiteraard ook nog een mogelijkheid zijn.

user26842

Eindelijk mijn bergteam opstellen morgen.
Nog niet eerder zo hoog gestaan in het klassement 97%
team voor morgen zal zijn:
Quintana
Valverde
S.Yates
Buchmann
I.izagirre
MAL
Benneth
Kelderman
DLC

DLC als 9e klimmer. maar heb ook bilbao en kwiat achter de hand.

Wat is wijsheid..Iemand suggesties?

p.s wanneer krijg je precies zo'n bekertje achter je naam?

1 2 ... 100 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.