'@Drollema om het dan volledig op zijn knie te gooien is natuurlijk wel makkelijk. Het klinkt meer alsof Benoot niet het besef had dat dit een etappe voor hem was (interview gisteren). Maar goed, snap best dat ie niet helemaal 100% fit is, want antibiotica is niet lekker voor het lichaam :). Die wond zelf leek op de foto vooral veel erger dan dat het was.
Zozo netjes hoor Frank(bijzondere scoritonaam wel). Je komt zo toch steeds dichterbij. Hier binnen de top 100 toch ook weer een plek of 25 opgeschoven. Het zit allemaal dicht op elkaar. De eerste plaats is echter nog erg ver weg, maar je weet het nooit!
Gaan we morgen grote verschillen zien tussen de akmannen?
Ik nader de top 100! 132 it is. Teuns redde vandaag de meubelen.
Morgen wordt hopelijk waarheid dat mijn bergteam vrij sterk lijkt, want daar zijn tot op heden signalen van, maar helemaal zeker weet je het nooit.
Quintana wordt mijn kopman. Verder gaan Valverde, Yates, Lopez, Kelderman, Buchmann, Izagirre, De La Cruz en Bilbao mee. Bilbao vooral omdat ik Lopez ook verwacht, en ik dan met Bilbao teampunten haal (als Lopez wint)l. Het alternatief is Kwiatkowski (ik denk niet dat hij aan kan haken op die laatste pittige klim) de Plus, of Sagan voor die paar groene punten, of wellicht Trentin omdat Yates de rode trui weer pakt, maar dat laatste vind ik niet erg waarschijnlijk.
Iemand nog tips? Wat zijn jullie gedachten over Kwiatkowski? Meenemen of niet?
'@ Arjen
Ik heb je team net even bekeken en dit zijn inderdaad je sterkste 7 plus Bilbao. Kwiatkowski en De Plus zijn goljes, ik weet niet of De Plus kan aanhaken, waarschijnlijk net als Kwiatkowski niet. Als hij in het rood reed misschien wel. Dan zouden Henao en co. voor hem rijden. Maar nu zie ik Kwiatkowski ergens wel lossen. Aan de andere kant is hij een renner die je kan verbazen. Hoe hoog zijn zijn odds? Ik zie dat je ook geen alternatieven hebt, Benoot en Teuns verwacht ik namelijk ook niets. Ik waag graag een gokje, vandaar dat ik op De Plus in een ontsnapping, maar je zou, zoals je zelf al zegt, ook voor de zekere punten van Sagan kunnen gaan.
Met het wegvallen van d Martin moet ik elke dag Benoot of Teuns gaan opstellen. Na miskoop Martin ziet mijn bergteam er toch twijfelachtig uit vind ik zelf:
Quintana, valverde, yates, lopez, kwia, dlc, ion en kelderman.
Kwia en dlc is afwachten maar de overige renners zijn wel prima natuurlijk.
Hier een sky probleem: Kwiat, DLC of Hart als laatste mannetje. Kwiat zal dit niet gaan redden, DLC lijkt ook niet al te sterk en Hart zou nog best eens met een ontsnapping mee kunnen gaan. Als hij dat doet, vertrouw ik ook gelijk op een hoge notering. De Plus zou uiteraard ook nog een mogelijkheid zijn.
Eindelijk mijn bergteam opstellen morgen.
Nog niet eerder zo hoog gestaan in het klassement 97%
team voor morgen zal zijn:
Quintana
Valverde
S.Yates
Buchmann
I.izagirre
MAL
Benneth
Kelderman
DLC
DLC als 9e klimmer. maar heb ook bilbao en kwiat achter de hand.
Wat is wijsheid..Iemand suggesties?
p.s wanneer krijg je precies zo'n bekertje achter je naam?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.