Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 102 ... 125 126
Fcmitch

Niet luisteren hoort toch op die leeftijd?

Mindless

Yates eruit halen zou ik niet doen

kevinraar

Ik haal yates er niet uit maar maak hem niet kopman maar lopez als kopman

Ajvenema

'@marconeuvel, @kevinraar,
Het mooie is ook, er wordt je een prima extra optie aangeboden in de vorm van Woods, profiteer ervan!
Verder kunnen die andere 3 allemaal winnen. Niemand die het weet:)

Voor mezelf is het niet zo moeilijk helaas.

Kelderman (c)
Lopez
DLC
Mas
Carapaz
Buchmann
Zakarin (hij zal het wel een keer gaan proberen, hopelijk meteen)
Benoot (niet helemaal zijn terrein denk ik, maar weinig alternatieven. Hij zag zelf kansen in de komende etappes, dus waarom niet meteen nu?)

Bank:
Teuns (gaf aan moe te zijn, en een paar rustdagjes in te plannen)
Kwiatkowski (Wat is de kans dat die nog puntjes gaat pakken, zelfs als er geen vlucht wegblijft?)
Goncalves (die gaat heus vandaag niet ineens top 20 rijden)
Sagan(6 puntjes voor zn puntenklassement, daar ga ik de oorlog niet mee winnen)

Achteraf heb ik toch het idee dat ik teveel heb ingezet op low-budget klassementsmannen (DLC, Buchmann, Mas) En een Quintana/Uran/Valverde mis. Hopelijk bewijzen die andere 3 vandaag het tegendeel. En eeuwig zonde dat ik DE low budget optie, Izagirre, er niet meer in heb weten te krijgen... Ook gewoon pech dat Zakarin in de tweede etappe al op zn muil ging natuurlijk, en Kelderman die pech pakte.

user26858

'@AJ

Mooi dat je Wilco als kopman hebt! Benoot blijft een mooie voor een kopgroep. Samen met onder andere Woods (Lees je mee, Kevin?), Rolland, Bauke en mijn man voor vandaag... Henao.

Jammer inderdaad dat je Quintana, Uran en Valverde niet kunt opstellen.

Ik ga in ieder geval voor het triumvaat Nairo, Alejandro, Simon en onze eigen Wilco en Steven. Daarnaast Miguel Angel Lopez Moreno. En Henao dus. Heb nog twee plaatsjes over en zou mezelf niet zijn als ik voor vluchters ga!

user26858

Edit: als ik NIET voor vluchters ga

bartje

Voor dit werk in Asturië heb ik elke dag een plekje vrij voor één of twee aanvallers, maar baal achteraf behoorlijk dat ik Bauke niet eens overwogen heb. Die heeft net zo veel lol in deze Vuelta als Gesink in de tour, prachtig om te zien. Vandaag mag voor mij Fraile zich bewijzen.

Van de renners die ik wel overwogen heb, maar ook de eindselectie niet hebben doorstaan zullen er wel een paar een keertje hoge ogen gooien in de komende drie dagen: Porte, Nibali, Zakarin, dat volk.

Voor het kopmanschap twijfel ik tussen dezelfde mannen als Kevin, maarrrrrrrr ik denk dat Yates het net niet gaat redden en dus blijven Lopez en Quintana over. Da wordt dus een ienemiene mutte spelletje, drie dagen lang :-)

Ajvenema

'@frank
Yup, ik heb wel vertrouwen in die jongen, en hij zelf ook geloof ik. Erg belangrijk bij hem, schijnt.

Ik ben benieuwd of Brambilla het nog een keer probeert, of is het nu de beurt aan Fraile?
Als Benoot vandaag weer kan, zou de Marchi al helemaal weer fit moeten zijn. Allemaal prima opties lijkt me:)

Lassayd

Waar heeft Teuns gezegd dat hij even rust pakt?

ivo001

Benoot of Teuns voor plek 9, dat is de vraag.

Ajvenema

'@lassayd

https://sporza.be/nl/2018/09/06/vuelta-reactie-belgen/
Het zou ook gewoon wel eens tijd worden, zou je denken...
Je weet natuurlijk nooit hoe ie vanochtend wakker wordt;)

user26858

'@AJ

Brambilla en Dolle Dries kwamen net tekort in de finale. De Marchi heeft superbenen en Fraile zou het zomaar kunnen doen vandaag...

En wat dacht je van Jetse Bol?

Ajvenema

'@frank

Van Jetse Bol verwacht ik eigenlijk helemaal niets, maar het kan natuurlijk zijn dat ie zich de afgelopen 1.5 week gewoon heeft zitten opladen tot we eindelijk het hooggebergte ingaan.

Ik gun hem uiteraard de winst, zowel in de etappe als het klassement.

user26858

'@AJ

dat zou wat zijn. ‘Jetse Bol wint Vuelta’.

Vandaag Bauke, morgen Steven, zondag Wilco.
Dan weet je dat alvast, Kevin.

Stuff

'@Ajvenema

Je zegt: Ik ben benieuwd of Brambilla het nog een keer probeert, of is het nu de beurt aan Fraile?

Die twee staan toch los van elkaar? Of zie ik iets over het hoofd.

Ajvenema

'@stuff

Ja, ik overwoog even de aanvallers van Frank Renting, die er wellicht 2 van de 3 kiest. En daarnaast haalde ik er nog eentje van mezelf bij. Beetje ingewikkeld inderdaad.

Ze zullen het zelf niet weten, maar dankzij Franks team staan ze net niet helemaal los van elkaar;)

Laatst gewijzigd
user26858

Haha, AJ.

ivo001

Hoe groot is de kans dat Benoot of Teuns meer gaat scoren dan de paar truipunten van Sagan voor 2e plek puntenklassement?

Matti

Ik hoop vandaag dat Zakarin zijn (goede) benen heeft teruggevonden. Zou mij wel erg goed uitkomen namelijk...

Verder heb ik niet echt aanvallers voor dit type werk, dus stel ik gewoon mijn beste klassementsmannen op.

Karperdrol

Ik zit in een lastig pakket voor plek 9: zakarin, de plus, kwiato...

user26858

'@Ivo

Mits ze mee zijn in een geslaagde aanval, groot. 6 zekere punten voor Sagan kijkt ook zo saai. Lekker meenemen, die Vlamingen! Kijkt veel leuker.

Ajvenema

Het voordeel van Sagan mee, is weer mogelijke teampunten als Majka wint, wat de voorbeschouwers wel zien gebeuren. Beetje een wilde gok natuurlijk, maar wie weet.

Twijfel toch een beetje over Wilco kopman, volgens mij is dat een move die iedereen overweegt, maar uiteindelijk kiezen mensen denk ik toch voor yates/lopez. Ik denk dat het funest is voor Wilco's zelfvertrouwen om hem nu nog af te zetten als captain...

Lassayd

Bedankt voor de link AJ!

ivo001

Mijn opstelling wordt dan:
M A Lopez (C)
S Yates
A Valverde
T Pinot
I Zakarin
D Formolo
E Buchmann
M Kwiatkowski
T Benoot

user26858

'@AJ

wordt een mooie kopgroep!

1 2 ... 102 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.