Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 103 ... 125 126
Ajvenema

'@frank, ja waarschijnlijk wel, maar ik heb naar mijn idee niet echt goeie opties:

Zakarin: geen idee of ie nog wat gaat doen. Zou wel een prachtgok zijn als ie uitkomt.
Benoot: Geen idee of die knie nog een beetje lekker gaat.

Uiteindelijk zullen de klassementsmannen misschien rond de 10e plek gaan binnenkomen, en maakt de kopman keuze ook ietsje minder uit.

zeewolde

De eerste echte bergetappe gebruiken om te kijken wie van de beoogde klassementsmannen er door gaat zakken. Dus gewoon de beste klimmers erin,en geen ruimte voor vluchters. Als ik Benoot kies gaat Teuns, als ik Teuns kies gaat Benoot, dus geen peil op te trekken.

Quintana (C)
Valverde
Yates
MAL
Izaguirre
Kelderman
Bennett
Buchmann
DLC

user26858

'@zeewolde

Die belgen spelen een spelletje met je!

@AJ

Zakarin lijkt mij een mooie gok, ‘helaas’ heb ik hem niet

Lassayd

'@zeewolde dan moet je ze allebei kiezen ;)

Ajvenema

'@zeewolde, of je vandaag Teuns wilt kiezen dan!

Laatst gewijzigd
zeewolde

'@frank en @lassayd heb ik overwogen , maar ik ben bang dat ze meelezen, en dan beide in het peloton blijven zitten.

Mijn twijfels voor vandaag waren Bennett, Buchmann en DLC, dan had ik twee van de drie moeten passeren voor Teuns en Benoot. Dan stel ik liever al mijn klimmers op, om te kijken wie er echt gaan doorzakken, want als het anderen zijn dat de 2 die je er uitlaat, dan zit je er gelijk helemaal naast.

Laat maar gauw het startschot klinken om een last-minute-change te verhinderen.

@Ajvenema: als ik hem morgen of een dezer dagen weer opstel, zal ik het je laten weten.

Laatst gewijzigd
user26858

Team Henwladfynhadau:
Lopez Moreno
S. Yates
Quintana
Valverde
Kelderman
Kruijswijk

En voor de vlucht: Henao, Fraile en De Marchi.

Op hoop van zegen. Vamos!

user26858

Tot drie uur moeten we het hiermee doen:

https://racecenter.lavuelta.es/#/stageprofile

user26809

Ei gelegd: Teuns (moe), Gendt (moe?), Kwiat (moe), DLC (afwachten) op de bank.

Dus: Lopez (c), Quintana, Bennet, Valverde, Buchmann, Mas als AK mannen. Zakarin, Benoot, Bilbao voor de vluchtkansen.

Allereerst benieuwd wie er in de vlucht zitten straks!

Lassayd

Prima team Frank!

Sloddies

Na een waardeloze dag gisteren (padun niet opgesteld, maar wie verwacht die ineens....) vandaag vol voor de klassementsrenners. Enige vluchter die ik opgesteld heb is Benoot; die heeft gisteren rustig aan gedaan. Lopez kopman vandaag en ga ervan uit dat Bilbao hem tot de laatste klim moet helpen. Gaat het vandaag niet met Lopez, dan verwacht ik vluchtkansen voor Bilbao.

user26858

'@Lassayd

Dank. Ik hoop dat op het juiste spoor zit. Wat is jouw line-up?

Lassayd

Yates, lopez, valverde, quintana, ion, kwia en kelderman.
Goncalves en Benoot voor de ontsnapping.

Teuns en dlc op de bank

Laatst gewijzigd
dazzler2120

Na paar slechte dagen afgezakt naar 98.4%, hopelijk dat ik vandaag weer opwaarts kan stijgen! Tot nu toe lukt het met berg etappes om goed te stijgen in ieder geval.
Team van vandaag; Quintana (c), yates, valverde, izagirre, buchmann, lopez, bennett, mas & kelderman.
Op de bank; Kwiat, De la cruz, kuss en villela

Vjatsjeslav

Vandaag alle ballen op de Plus!

Gladiool

Gewoon bolle bak. Geen teuns geen benoot.

Lopez (c)
Vala
Quintana
Pinot
Izagirre
Uran
Buchmann
Kelderman
Yates

user26858

Daar gaan we al. Eerste vluchtpoging...

user26858

Bol in de vlucht, Bauke, King, Prades, Hindley, De Gendt en meer

user26858

Teuns ook mee! Majka, Henao, De Plus, Gorka en... Zakarin!

zeewolde

Zakarin en natuurlijk toch Teuns er bij. Hoezo rustig aan doen.

Drollema

Onvermoeibaar die Teuns.

Lassayd

Haha idd 3 dag áchter elkaar in de aanval. Iedereen van lotto mee behalve Benoot natuurlijk ;)

Matti

Hmm toch nog 2 renners in die vluchtgroep. Van mij mogen ze wegblijven :)

Ajvenema

Teuns bewijst hier maar weer dat je soms gewoon geen research moet doen voor je opstelling:)

siets

Dat moge duidelijk zijn.. Nouja, met 32 man vooruit eerst maar eens zien wat de top 20 wordt. Gelukkig Zakarin vandaag wel meegenomen.

1 2 ... 103 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.