Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 104 ... 125 126
user26858

Sterkste klimmers in vlucht lijken me Bauke, Zakarin, Majka, Gorka en Henao. En onze Jetse natuurlijk. Iemand die hem heeft?

fringale

Na 12 etappes dan toch het vertrouwen gestaakt in Jay Mccarthy en ziedaar, de guitigaard nestelt zich vandaag in de kopgroep...

Laatst gewijzigd
Robbert

Wat een drama kopgroep! Hup Cofidis, hou de vluchters binnen bereik van de grote kleppers....

Ajvenema

Als ik Cofidis was zou ik hier ook echt niet teveel moeite in steken trouwens... Movistar en Mitchelton zijn allebei te beroerd, en dan zou Cofidis zeker alles op alles moeten zetten nu?:)

Wel grappig om te zien dat ploegen het stiekem wel lekker vonden dat Sky alles altijd controleerde.

user26809

Hm, had beter niet kunnen lezen dat Teuns 'moe' was vanochtend...

Pietje Precies

Cofidis moet het lekker op 6 minuten houden.

Geen Astana's mee in de kopgroep. Normaliter als zij niet meezitten en MAL een goede kans heeft op de dagzege rijden ze er bijna altijd voor. MS ook niet mee, Movistar enkel Erviti. Hopelijk gaat het peloton dus nog voor de dagzege strijden!

ivo001

Fijn inderdaad, dat interview dat Teuns zich eventjes wilde sparen, daarvoor nog vervangen voor Benoot xD

Ajvenema

'@daniel en @ivo001

Sorry mannen, ik heb nog getwijfeld om het te delen, maar wilde eens een keer iets teruggeven aan het Forum :D

user26858

'@AJ

Exact wat ik denk. Cofidis hoeft niets te doen. Jesus is allang blij met 1 dag rood. De beste mannen in de vlucht gaan hopelijk strijden voor de winst. Vamos Bauke! En dan hebben wij in Scorito allemaal weer dagscores zoals gisteren!

Laat Movistar en Mitchelton maar rijden vandaag. Rustdag voor Astana.

BarryE1

Idem dito!

Het was voor mij gevoel sowieso al Russisch roulette voor mijn laatste 3 plekken, daar 6 kandidaten voor. Uiteindelijk Teuns voor Roche vervangen vanwege dat artikel.

Jun Allrich

Tja ik twijfelde nog tussen Teuns of Zakarin. Ik dacht Teuns gisteren al mee en blijkbaar een beetje 'moe'. Dus Zakarin moet het maar doen.

Ik moet zeggen die Teuns heeft al wat gevloek opgeleverd. Eerst rijdt hij een prima proloog waardoor je denkt dat het wel zal loslopen in de volgende ritten die op zijn maat gemaakt waren. Nee hoor, meneer geeft niet thuis. Stel je hem een keer niet op dan gaat hij mee. En nog eens en nog eens....

user26809

Haha toch bedankt. Waarschijnlijk had Teuns lekker geslapen vannacht en dacht ie, ach waarom niet, lekker weer mee vandaag.
Had m gewoon moeten houden ondanks die teksten! Gelukkig wel Zakarin mee; een vd topfavorieten vandaag lijkt me

arjenzvob

Prades en Teuns niet opgesteld. Wel uiteindelijk de Plus meegenomen dus daar duim ik voor! Sky (kwiat en dlc) op de bank gelaten.

Drollema

'@Daniel: ik ben ook in dat interview getrapt. Teuns nog gewisseld voor De Plus maar ik had achteraf gezien liever Benoot gewisseld. Teuns scoort veel punten voor Scorito maar ik heb hem vaker niet dan wel opgesteld.

JimKro

Ik hoop vandaag qua Scorito op een dag waar in ieder geval een groot deel van de vluchter worden ingerekend.

Quintana (c)
Lopez
S. Yates
Uran
Kelderman
Buchmann
Bennett
Valverde
Mas

Ajvenema

2x koers voor dezelfde prijs is natuurlijk altijd mooi. Er gaan indirect wel klassementspunten geboekt worden deze rit neem ik aan. Benieuwd wie er van de klassementsmannen door het ijs gaan!

Jori

pffft Teuns had ik graag morgen als vluchter op willen stellen en vandaag juist gewild dat hij dus even zou uitrusten. Die korte venijnige dingetjes leken me hem goed te passen.

Dacht al na etappe 11 dat hij een rustdag zou pakken, gezien het bizar hoge tempo wat toen was gereden. Etappe 12 dus niet opgesteld, maar kon ik mee leven. Maar nu wordt het wel beetje belachelijk, zelfs aangegeven dat hij wel wat moe was en dan toch weer mee, de boef!

Wel bizarre vuelta, niemand wil controleren, dus ipv strijd voor de leiderstrui is het nu meer een spelletje zakdoekje leggen geworden

Laatst gewijzigd
bartje

7 minuten, ofwel Majka weer in de strijd voor het rood.
32 man de hort op en er geen uit mijn team van bij. Ach ach ach...

Imbatido

Ik haat kopgroepen.

Drollema

9 minuten alweer, dit wordt er weer eentje voor de vlucht.

stvvrules

Teuns gaat hier echt geen top 20 rijden na die voorbije 2 dagen. Die gaat op die slotklim nog gegrepen worden door de toppers

JimKro

Als er nu al controle is van Movistar wordt het toch lastig voor een hoop renners in de kopgroep.

fawnv7

Ik hoop op maximaal een handjevol renners uit de kopgroep die overleven. Anders heb ik alweer een zeer matig dagje met alleen Zakarin mee. Voorlopig ziet het er goed uit aangezien er al 2 minuten van de voorsprong af zijn nu. Hopen dat ze in de achtergrond blijven rijden en oorlog maken op de slotklim.

Teuns heeft volgens mij iedereen die research heeft gedaan voor de gek weten te houden met z'n interview bij Sporza. Begin echt een haat-liefde verhouding met deze kerel te krijgen zo langzamerhand. Zoals net ook al gezegd een prima proloog gereden en daarna in de punchritten waar je 'm verwacht helemaal nergens, maar wel telkens mee in de vlucht. Gelukkig nog wel 115 van de 173 punten met hem gepakt.

marconeuvel

Er zullen vandaag denk ik niet veel meer dan 5 aanvallers vooruit blijven. De voorsprong is inmiddels redelijk gecontroleerd en de slotklim is een monster. Van de 32 zijn er al een aantal af en ik denk dat uiteindelijk alleen rasklimmers als Bauke, Majka, Zakarin vooruit zouden kunnen blijven.

siets

" Valpartij in de kopgroep! Uit het niets liggen er een paar renners uit de voorste groep op de grond. Iedereen zit weer op de fiets, maar de vraag is of ook iedereen weer terug kan keren in de groep vooraan. "

Heb tot dusver helaas niet kunnen kijken. Weet iemand wie er bij lagen?

1 2 ... 104 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.