Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 106 ... 125 126
vevie

Ook een pijnlijk dagje. 46 punten, haha. Morgen toch maar Teuns, Benoot en De Plus erin gooien. Maar zal je net zien dat die mannen dan weer niks doen.

Ragnar Lolbroek

En dat brengt mijn aantal gemiste punten van Dylan Teuns op 118. En toch stijgen van 98 naar 98,2%.

bartje

55 hele punten, uhm......
Gewoon stug volhouden, dus morgen 'gewoon' weer de klassementsmannen, plus joker Geniez, Bennet op de strafbank.
Overigens, Fraile heeft wel heel nadrukkelijk knechtendienst voor Lopez, maar die gaat de etappe winnen dus Fraile er toch in.

zeewolde

Teuns zit inmiddels in de truipunten.
Het komt nog zover dat we hem om die reden gaan opstellen..

Niels22

Over Goncalves hoeven we ons geen zorgen meer te maken, die is afgestapt

Poeksel

Teuns kondigt aan het de komende dagen rustig aan te doen. Wie gelooft hem? :)

user26796

Zal er morgen weer een kopgroep gaan lopen voor de ritwinst?

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@poeksel
Hij ‘denkt’ het rustig aan te gaan doen, maar morgen kan ie gelukkig mee voor de sprint-punten;)

vevie

Cuperus: denk het wel. Alleen Movistar toont aan er echt voor te willen rijden. De overige ploegen zijn bijna bang voor de rode trui omdat ze niet kunnen controleren. Ik kijk niet verbaasd op als alle komende bergetappes door vluchters worden gewonnen.

bakfiets

Dat ik met teuns pas 73 punten heb gehaald is dénk ik wel tekenend voor mijn Vuelta. Op het laatst kwiatkowski en valverde uit mijn team gehaald in vlaag van verstandsverbijstering. Ik ga morgen dénk ik maar is mn vluchtrenners er in zetten en dan zal je zien dan is het voor de klassement mannen :-). Sta nu rond de 57 procent.

Lassayd

Haha ik had Teuns laten banken omdat hij rust nodig zou hebben. Die laat ik de komende dagen toch maar bij de beste 9 staan

kevinraar

Maar 28 punten gescoord wat haat ik vluchters had 6 van de eerste 9 klassement renners krijg er niks mee Door die vluchters morgen en overmorgen geen vluchters

user26858

Kevin, vluchters moet je koesteren, ze maken de koers. Morgen ook weer. Teuns, Rolland, Woods... Sta je nu hoog in het AK?

kevinraar

Sta super laag 300 m plekken gezakt sta op 84.3 procent morgen met vluchters zak ik weer met klassement renners kan ik stijgen

Poeksel

Michael Woods doet het weer goed bij de bookmakers, kevin!

https://www.nicerodds.co.uk/stage-odds

user26858

Dat gevoel heeft iedereen vandaag, juist je goede vluchters kunnen ervoor zorgen dat je stijgt. Ik had vandaag alleen Henao. Ik ben 2 plaatsen gedaald in het AK.

user26858

'@Poeksel,

Dat wordt een Michael Woods dagje morgen!

kevinraar

Ik heb verkeerde aanvallers met bol en fraille morgen neem ik zelfde v team neem ik niet lopez maar quintana als kopman

Poeksel

Overigens was Teuns vandaag een soort van per ongeluk in de kopgroep: "Het was eigenlijk niet de bedoeling om mee te gaan vandaag. Maar bij zo'n chaotische start, met de ene na de andere aanval, kom je soms opeens in een goeie positie. Ik schoof zonder veel moeite mee met een groep van 5, 6 man en zo kwam ik in een kopgroep van 20. Ja, dan hield ik de benen ook niet stil. Ik deel mijn deel van het werk en was er nog bij op de slotklim."

siets

Verdraaide Teuns.. kan me niet voorstellen dat hij morgen weer gaat, maar durf hem niet meer op de bank te plaatsen. Overigens Kwiat nu op 5 minuten in AK. Zal door de grote heren ook niet meer als bedreiging worden gezien. Morgen in de vlucht?

snoek1974

'@ sietz

Kwiatowski zullen ze eerst op meer minuten willen rijden , die willen ze met een tijdrit niet op 1,5 minuut hebben

Ga vandaag voor

Lopez (c)
Valverde
S Yates
Kelderman
Kruiswijk
Zakarin
Teuns
De Gendt
I Izagirre

De 2 Sky de La Cruz en Kwiatowski even op het bankje , dus 6 klassement renners en 3 aanvallers
Enige twijfel is de Gendt nog vervangen door de la Cruz

Ajvenema

vandaag heb ik staan:

Benoot (c)
Yates
Lopez
Kelderman
mas
DLC
Carapaz
Teuns
Zakarin

Captain keuze misschien iets te gewaagd voor de fase waar we in zitten. Aan de andere kant zie ik ook wel weer een grote kopgroep wegblijven aangezien niemand echt kan en wil rijden. Morgen verwacht ik wat dat betreft meer vuurwerk van de klassementsmannen. Zakarin kan ik ook nog kiezen als kopman, maar ik hoopte dat ie sterker zou zijn gisteren, en het zou me ook niet verbazen als ie denkt, ik wacht even tot de derde week.

Teuns gaat natuurlijk niks meer doen vandaag, misschien nog vervangen voor Buchmann of Sagan voor truipuntjes, en evt punten als Majka het nog eens probeert en er geen Basken in de kopgroep zitten.

Laatst gewijzigd
klumper

Gisteren een redelijk dagje met Zakarin en De Plus, helaas weer geen Teuns opgesteld.

Vandaag krijgen Formolo en Benoot de kans.....

Aangevuld met:

Quintana
Yates
Lopez
Valverde
Buchman
DLC
Bennett

Bergteam komt denk ik te kort om mee te doen voor de prijzen hier, sta nu op 97,4 %.
Maar het gemis van een Kelderman, Uran en Kruiswijk gaat mij opbreken verwacht ik.

Hoop op spektakel dit weekend.

Teuns overigens weer op de bank vandaag.......

user26858

'@AJ

Teuns en Benoot. Ik denk echt dat Dylan een rustdag neemt, gelet op zijn interviews. Al weet je het nooit. Vier dagen in de vlucht? Het zou wat zijn! En voor Benoot is het echt tijd om eens te presteren. Mee met de vlucht dus.

Kopmannen mee lijkt me prima, Benoot als captain is een gewaagde gok, als hij een goede dag heeft kan hij vooruit blijven met Kevin’s maatje Woods.

Vandaag haal ik Brambilla weer eens van stal. Samen met De Marchi en nog een derde vluchter.
Voor de rest de Colombianen, Yates, Steven en Wilco.

Drollema

Mijn bergteam is ook te magertjes, Quintana is achteraf gezien een betere keuze dan Trentin. Ik verwacht ook weer dat de vluchters vooruit blijven, er is geen één ploeg die de koers wil en kan controleren. Teuns lijkt me haast onmogelijk maar hij scoort in ieder geval wat truipunten en ik heb hem al te vaak niet opgesteld. Over de captain twijfel ik nog, momenteel MAL omdat ik te weinig vertrouwen heb in Benoot en De Plus en Teuns gisteren al mee waren.

Yates
MAL
Valverde
Uran
Kelderman
DLC
Teuns
De Plus
Benoot

Op de bank: Kwiat, Buchmann en Bennett.

1 2 ... 106 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.