Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 113 ... 125 126
user26858

'@Ervee

Dank, dat had ik over het hoofd gezien.

user26858

'@Zeewolde

Dat wordt even rekenen en afwegen vanavond!

In in Tour stond Quintana er inderdaad wat anders voor dan morgen, daar heb je gelijk in.

wesley1983

'@zeewolde: dat is niet lief dat je een concurrent helpt met al zijn tijdrijders en vluchters voor de komende dagen in zijn team :-) Ach zal waarschijnlijk maar 3 punten schelen Quintana boven Lopez verkiezen, ik zie eerlijk gezegd ook Valverde de rode trui niet nemen, 26 seconden tegenover Yates is toch wel veel.

Il Partigiano

Wat denken jullie: gaat Valverde morgen 26 seconden goedmaken op S. Yates? Zou wel fantastisch zijn om die ouwe krijger in het rood te zien en hij verdient het o.b.v. deze ronde.

En kan Uran weer zo’n kunstje flikken als vorig jaar in de Tour? Hij gaat bij mij in ieder geval mee. Samen met DLC en Kwiat, al verwacht ik daar niet zoveel van morgen.

beyezz

Kan Lars Boom nog een deftige tijdrit neerzetten? In een ver verleden nederlands kampioen en in een recent verleden (2017, Groot-Brittanië) winst met oa campenaerts en kiryienka als tegenstander.

Zadelpen

Echt geen idee wie als kopman moet gaan fungeren. Ik neig een beetje naar Pinot. Ook omdat die nergens genoemd wordt.

hartstikkebedankt

Voor mij I Izagirre (c) morgen, wordt overleven

Gids03

Wat verwachten jullie van campenaerts morgen top 5 ?? Top 3??

Valvuillerdemoz

Las hierboven een discussie over Lopez of Quintana voor de tijdrit van morgen. Nou, ik heb de 'luxe' dat ik ze eigenlijk allebei wel moet meenemen. Ze gaan dus allebei proberen enorm boven zichzelf te gaan uitstijgen morgen.

Laatst gewijzigd
Diepzeekip

1 plekje over voor Lopéz, Pinot of de Gendt
keuzes...

Laatst gewijzigd
user26858

Over Lopez en Quintana slaap ik nog een nachtje, wie weet fietst De Gendt zich er nog in. Of De Marchi. Of Teuns.

Drollema

Buchmann of Teuns of Trentin voor de teampunten?

Papa Bart

Papa Bartje's team:
Castroviego (C)
Kelderman
Yates
Kwiat
Felline
Valverde
Quintana
Carapaz
Lopez

Da's natuurlijk bepaald niet het winnende team, zou bijvoorbeeld Geniez er een beetje zin in hebben? Want hij kan het wel, dus als hij een beetje zou doorfietsen haal ik één van die puntenvullertjes er uit. Felline deed het aardig in de proloog, maarwellicht is dit een beetje lang?
Ga nog een beetje in de marge liggen rommelen

snijkoeken

Uran , Zakarin of DLC.....Uran wil wel maar kan ie ..Zaka kan wel maar wil ie ? En DLC zou top 15 moeten kunnen op een goeie dag....Teuns ook nog een optie maar zie geen reden waarom die zou willen knallen vandaag al ...iemand ?

user26842

v.campenaerts c
Valverde
Quintana truipunten
kelderman
i.izagirre
s.yates
Teuns
kwiat
sagan truipunten

bank DLC,MAL,buchmann,trentin,benoot,bilbao.

sagan toch eruit voor DLC?

Janz

Denkt iedereen vandaag hier aan:

Punten per etappe
Na elke etappe kun je met een renner op 3 manieren punten verdienen:
• Als een renner in de top 20 eindigt;*
• Als een renner in de top 5 van een klassement staat;
• Als een teamgenoot de etappe wint** of als een teamgenoot leider is in een klassement.

* Dit geldt niet voor de ploegentijdrit, daar verdient enkel de top 8 punten.
** Dit geldt niet voor een tijdrit (individueel of ploegen).

Mollemaaktmenietuit

'@snijkoeken Uran , Zakarin of DLC zit ik ook mee in mijn maag. Heb nu op de twee plekken Zak en Uran erin. DLC is niet bepaald in vorm en de proloog gaf ook niet veel vertrouwen. Bij Zak echter hetzelfde. Uran zal vol gaan dus die laat ik er maar in staan.

Uiteindelijk zal het toch om de plekken 15-20 gaan denk ik dus het zal uiteindelijk weinig schelen denk ik.

dazzler2120

Teampje voor vandaag:
Dennis (C)
Yates
Quintana
Lopez
Valverde,
Kelderman
De La Cruz
J. Izagirre
Kwiatkovski

Hup! Hopelijk stijgen naar 99%

BarryE1

Vraag me ook af of sommige renners zin hebben om zich krom te trekken voor een potentieel 12e plek o.i.d. Daarom hier maar de klassementstrenners de voorkeur gegeven + Dennis (c).

Marsthinaikos

Ik denk dat Porte nog vol voor een etappe wilt gaan want anders had die net zo goed kunnen afstappen. Verder benieuwd naar Kelderman.,

user26842

Zou Teuns de handrem erop houden vandaag?

zeewolde

'@Drollema Teuns kan aardig tijdrit rijden. Trentin max 8 punten, maar ook kans op 0.
@peun Sagan eruit is maar 6 punten. Als DLC beter dan 18e doet heb je die 6 punten al. Zelfs met MAL haal je meer truipunten

Laatst gewijzigd
Orange

Het is elke dag de schade beperken, terwijl ik na de eerste week voor de 99% dacht te gaan. Het ''falen'' van Zakarin, Formolo, DLC en Bennet begint zijn tol te eisen. Vandaag ook weer een matig tot zeer slecht team:

Kwiatkowski
Kelderman
I. Izagirre
Valverde
S. Yates
DLC
Buchmann
Lopez
Trentin

Twijfel nog over de captain vandaag. Kwiatkowski fietst zich in goede doen in de top 3, maar ik zie hem niet voluit gaan na zijn valpartij en opgelopen achterstand in het algemeen klassement. Kelderman zou met dit deelnemersveld zeker naar een 5/6 de plaats kunnen fietsen, waardoor ik in het ergste geval een punt of 10 misloop.

hartstikkebedankt

Wat een nare opstelling vandaag, net gestegen naar 97.9 maar daar gaat vandaag wat af.

I. Izagirre (c)
Yates
Valverde
Uran
Kwiatkowski
De la Cruz
MAL
Quintana
Zakarin

Twijfel nog om op de plek van Zakarin te kiezen voor Trentin, Teuns of G. Izagirre. Die laatste 2 kunnen hier wel top-20 rijden maar ik zou niet weten waarom ze zich kapot zouden rijden (ze gaan toch niet winnen, terwijl ik Zakarin wel zo gek acht om toch te rijden voor een tiende plek). Sagan, Buchmann, Bilbao bank.

kevinraar

mij team voor vandaag
kwiatkovski
kelderman
izagirre kopman
yates
lopez
quintana
kruiswijk
trentin truipunten
de la cruz

ik sta nu op plek 2909 ga ik met dit team weer plekken zakken?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 113 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.