Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 114 ... 125 126
user26858

'@kevin

Ja, je gaat flink zakken. Je hebt niemand van de top vier: Dennis Campenaerts Castroviejo Oliveira.

kevinraar

dat klopt inderdaag ben ik ook bang voor wie weet krijgen we een verassende winnaar met izagirre en word kelderman 2de en kwiatkovski 3de hoop ik denk het niet

Laatst gewijzigd
Mollemaaktmenietuit

Hou hoop Kevin. Wellicht gaat ze alle vier op hun snufferd en staat jouw Ion de champagne over het publiek te verdelen na de koers.

Als we dan toch bezig zijn zou ik het fijn vinden als De Plus de tweede plek inneemt en Zakarin 3e

Ajvenema

'@kevinraar, je kunt ook eens helemaal out of the box denken en Michael Woods kopman maken!

:D

Zwaluw

Kevin,

Woods heeft deze etappe aangestreept. Hij heeft veel op tijdrijden geoefend en met het glooiende parkoers is hij wat mij betreft een favoriet en zeker kanshebber op een plek bij de eerste drie. Je zag hem de laatste dagen rust pakken om vandaag goed te zijn.

Hij komt eindelijk uit zijn kot om de klinkers uit de straat te trappen....

Wait and see

kevinraar

grapjas

Gids03

Ik zit eraan te denken om alex zulle kopman te maken zou die een kansje hebben of toch maar campenaerts doen ?😄😃

thijsj88_861760

Mijn team voor vanmiddag:

Valverde
Yates
Kelderman
Kruijswijk
De Plus
Lopez
Kwiatkowski
De Gendt

Nog een plekje over.
Wie zouden jullie kiezen?
-Trentin
-G. Hart
-Quintana
-Buchmann

Laatst gewijzigd
ivo001

Mijn team voor vandaag:
Campenaerts (C)
Kwiatkowski
Valverde
S Yates
Lopez
Pinot
Buchmann
Teuns
Zakarin

Drollema

'@Thijs Trentin, ik verwacht niet dat Yates het rood verliest vandaag.

Mijn team:
Yates
Lopez
Kelderman (c)
Valverde
Uran
DLC
Kwiat
Sagan
Trentin

Twijfel nog om Sagan te wisselen voor eventueel Buchmann/Teuns/De Plus.

kevinraar

ik zit met 1 iemand samen in een poule hij staat maar op plek 10684 en hij heeft vandaag izagire zelf niet eens opgesteld
hoe dom ben je dan

Laatst gewijzigd
dazzler2120

Nou Kevin, om zo te reageren naar iemand die je niet kent is wel beetje vreemd, helemaal aangezien je zelf ook veel hulp behoeft in het spelletje ;)
Als je wielrennen niet volgt, maar het toch maar eens meespeelt kan ik me voorstellen dat je niet goed weet wat izagirre kan.

Jeffrey81

Toch opvallend....38% van de mensen heeft Porte opgesteld vandaag. Vind dat er dan nog flink veel mensen hebben durven gokken om hem uberhaupt te selecteren eigenijk.

En 57% heeft Dennis, wat ik niet zo vreemd vindt, maar wel dat er maar 52% gekozen heeft om hem nu kopman te maken. Wat doen die andere 5% dan?

zeewolde

'@kevinraar misschien is het Gorka Izagirre. Wie is er dan dom ?

JimKro

Gorka kan ook een aardige tt rijden hoor :p

kevinraar

dazzler ik ken hem wel nee het is jon izagire

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Ik zou zeggen, introduceer hem op dit Forum Kevin;) Of help een beetje en doe alsof je het zelf hebt verzonnen, misschien wel beter!

dazzler2120

Ging er mij niet om of je hem wel of niet kent, maar dat je iemand dom noemt terwijl je zelf enorm hulpbehoevend bent in het spel.

kevinraar

ik wil niet hebben dat hij van mij gaat winnen dit word de derde keer dat we samen in een poule zitten en de derde keer dat ik van hem win

sorry ervoor

Laatst gewijzigd
Sandertjen

Kevin altijd -1

Laatst gewijzigd
Drollema

'@Jeffrey81, die overige 5% denken misschien dat truipunten ook x2 gaan.

user26858

Even rustig Kevin, er zijn wel meer mensen die Izagirre niet hebben en toch boven je gaan eindigen. Laat je vriend zijn eigen keuzes maken, net zoals jij altijd doet.

Ontos

Kevin for president!

ditisdavid

Captain Campenaerts valt niet mee...

rkmmr

'@ditisdavid

Nou idd, toch (nog) niet zo'n zekerheidje, heeft dit ook wel vaker waardoor ik ook al twijfelde, maar toch maar captain gemaakt..

1 2 ... 114 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.