Pinot, Felline maar vooral Buchmann vallen tegen zeg. Dennis (als C) levert zijn geld op, zal straks wel vertrekken.
Denk dat ik Teuns nu maar voor de resterende ritten captain maak :)
Zelfs met Dennis als C nog gezakt. Zie de nrs. 1 en 2, hebben heel verstandig (of je moet ze uiteraard op de juiste dag selecteren) geen enkele aanvaller maar wel een boel zekere tijdritpuntjes, well done!!
31 plekken gestegen naar een mooie 82e plek algemeen en nr 7 in de forumpoule nu. Captain Dennis heeft uiteraard goed geholpen. Verder Kwiatkowski durven opstellen en ook de Plus was een goede keuze. Jammer genoeg Teuns niet opgesteld, die gaat nog vlammen aankomende week!
Chapeau Kruijswijk! Echt genieten! Ben benieuwd wat hij nog gaat klaarspelen.
Morgen toch ook maar wat vluchters opstellen, waaronder sowieso Teuns. Zal Benoot eindelijk eens wat laten zien?
Zo, weer terug van 5 naar 3 en 1ste in de Forumpoule. Morgen lekker aanvallers opstellen en de vijf klassementsmannen.
@Treenert
Ik ga de nummer 1 en 2 gewoon weer te lijf met De Gendt, Brambilla en De Marchi. Daarnaast hebben ze Kruijswijk niet, dus ik heb nog een extra troef.
@Arjen
Benoot zou me verbazen. Teuns zeker meenemen, lekker aanvallen met Prades, De Plus en Kwiatkowski!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.