Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 115 ... 125 126
ditisdavid

Ik had ook Kelderman gepland voor vandaag gezien het toch vrij heuvelachtig is, maar niet in deze vorm.

kevinraar

hij heeft izagire in zijn team maar vandaag niet opgesteld dat vind ik raar maar als je hem helemaal niet hebt dan is dat niet erg kan je best nog super hoog eindigen

Laatst gewijzigd
rkmmr

Bij mij ging het idd ook tussen Kelderman en Campenaerts, moet nog maar zien of ik de goede keuze heb gemaakt

Gladiool

Sja, ik had Kwiat in mijn gedachten aan het begin. Niet aangedurfd, dus maar Oliveira. Die heeft een acceptabele tijdrit gereden. Even afwachten hoe groot de schade is zonder Dennis en Campenaerts.

Jeffrey81

'@Drollema.... Ja, wellicht inderdaad.

Ach ja, wat maakt het uit eigenlijk :)

rkmmr

Toch beter nog Kwiat kunnen kiezen, die lijkt goed op weg

steefje9

Niet aangedurft teuns op te stellen. Rijdt toch weer een zeer nette 8e eindtijd tot zover. Gelukkig wel de plus in de opstelling die goed is gefinisht. Met Dennis als © hoop ik vandaag de 90% binnen te komen

JimKro

Haha daar gaat Teuns weer.

kielabokki

Ga je dan met je Campenaerts ipv Dennis. 😉

kevinraar

kruiswijk snelste tussentijd

ditisdavid

Te snel gestart dan.

fietsliefhebber

Teuns niet opgesteld. Had dit niet verwacht. Wie wel?

kielabokki

5 min voor tijd Teuns er uit gegooid. Maar Mas er in. Goed voorgevoel.

Connotador

'@ kielabokki,

Met zo'n voorgevoel moet je iets doen. Erg knap, voor iemand die nog nooit een toptijdrit heeft neergezet!

kielabokki

Ook niet eerder voorgekomen dat een last minute wissel zo uitvalt hoor. Puur de gedachte: van de klassementsmannen toch wel iemand die opvallend goed week 3 in ging + ITT in laatste week is net wat anders.

JimKro

Lekker ruim onder het gemiddelde vandaag :p

ditisdavid

Waardeloze dag voor mij, dreig 4 etappes na ik eerste stond alweer de 99% uit te vallen.

Treenert

Pinot, Felline maar vooral Buchmann vallen tegen zeg. Dennis (als C) levert zijn geld op, zal straks wel vertrekken.
Denk dat ik Teuns nu maar voor de resterende ritten captain maak :)

Zelfs met Dennis als C nog gezakt. Zie de nrs. 1 en 2, hebben heel verstandig (of je moet ze uiteraard op de juiste dag selecteren) geen enkele aanvaller maar wel een boel zekere tijdritpuntjes, well done!!

Laatst gewijzigd
kevinraar

ben weer 300 plekken gezakt wat een slechte vuelta voor mij morgen hopen op slechte dag van valverde en pinot

zeker voor morgen
kruiswijk
quintana
yates
lopez
izagire
kelderman

nog 3 plekken over keuze uit
benett
kwiatkovski
woods
fraile
de la cruz
benoot

Laatst gewijzigd
Rawolf

Morgen kruijswijk kopman Bennett voor teampunten. Het word de dag van kruijswijk

arjenzvob

31 plekken gestegen naar een mooie 82e plek algemeen en nr 7 in de forumpoule nu. Captain Dennis heeft uiteraard goed geholpen. Verder Kwiatkowski durven opstellen en ook de Plus was een goede keuze. Jammer genoeg Teuns niet opgesteld, die gaat nog vlammen aankomende week!
Chapeau Kruijswijk! Echt genieten! Ben benieuwd wat hij nog gaat klaarspelen.
Morgen toch ook maar wat vluchters opstellen, waaronder sowieso Teuns. Zal Benoot eindelijk eens wat laten zien?

user26858

Zo, weer terug van 5 naar 3 en 1ste in de Forumpoule. Morgen lekker aanvallers opstellen en de vijf klassementsmannen.

@Treenert

Ik ga de nummer 1 en 2 gewoon weer te lijf met De Gendt, Brambilla en De Marchi. Daarnaast hebben ze Kruijswijk niet, dus ik heb nog een extra troef.

@Arjen

Benoot zou me verbazen. Teuns zeker meenemen, lekker aanvallen met Prades, De Plus en Kwiatkowski!

kevinraar

is de kans morgen heel erg groot dat het vluchters worden of niet?

Ajvenema

'@frank

Waarom verwacht je Benoot niet morgen?

Kwiat is inderdaad ook gewoon een aanvaller tegenwoordig, die gaat inderdaad gewoon mee:)

Masterw

Niemand heeft een glazen bol Kevin.
Make your choice

1 2 ... 115 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.