Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 117 ... 125 126
Super Marco

Vandaag hevige strijd om de bollen denk ik. Denk niet dat er klassementsmannen in de top 20 gaan eindigen. Neem daarom maar 3 klassementsmannen mee (truipunten) en 6 aanvallers. Iemand die wel verwacht dat de vlucht wordt teruggepakt?

Matti

Astana en Movistar zullen evt wel interesse hebben in de ritzege

user26858

'@AJ

Moeilijke keuze, ik zie ze beiden niet heel hoog finishen vandaag. Als de vlucht het haalt (ik zie ze niet mee zijn) zie ik zie niet met Yates en consorten strijden. Ik neem Teuns, Kwiatkowski en Brambilla mee en twijfel toch nog tussen De Gendt en Wilco. De Gendt gaat voor de bergtrui en ik houd graag vertrouwen in Wilco, even dubben dus. Daarnaast natuurlijk de top 6 minus Mas.

@Super Marco & Hartstikkebedankt

Dat is het scenario waarop ik hoop, mits mijn mannen mee zijn natuurlijk!

Ajvenema

Teuns captain gemaakt, beetje overdreven, maar je moet wat:)

Kelderman is ook gewoon mee vandaag, hij heeft al genoeg te verwerken gehad de afgelopen dagen.

kielabokki

DLC, Teuns, de Gendt, Kelderman en Kwiat mogen het gaan doen! Dit wordt waarschijnlijk weer zo'n Jantje lacht, Jantje huilt-dagje.

5 man gekozen voor een aanval, alle 5 mee. Straf.

Edit: was Kelderman niet mee met deze groep in eerste instantie? En ook geen Kwiat :D
Tijd om te gaan slapen. Zie ze vliegen.

Laatst gewijzigd
JellevanderLinden

Ai, net de verkeerde mannen opgesteld waarschijnlijk vandaag. Geen De La Cruz en Zakarin opgesteld, maar gegokt op Kwiat en Benoot.

hartstikkebedankt

Hm Kwiat had ik hier verwacht in plaats van DLC, Teuns en Zakarin wel mee. Ik moet het allemaal nog zien vandaag, toch wel erg veel hoogtemeters en een monsterlijke slotklim.

Diede34

Helaas geen Fraile en DLC opgesteld. maar wel Zakarin en Captain Teuns... kom maar door met die 12 minuten voorsprong

ditisdavid

ADM niet opgesteld, Teuns en DLC wel, en De Marchi kon zich wel eens moeten opofferen (wishful thinking?).

stvvrules

In een laatste hoop om toch nog te stijgen (zonder valverde en teuns sta ik rond de 78%) al mijn mogelijke vluchters opgesteld met Bilbao, Kwiat, Kelderman, Benoot en Formolo. Niemand mee en De La Cruz die ik niet echt verwachtte is dan wel mee :D

Duidelijk de foute vluchters gekozen voor de vuelta

Gladiool

Heb gewoon volle bak klassementsmannen en Teuns lekker banken. Hoopte dat de toppers hun spaarzame kansen wilden benutten om Yates te verzwakken. Uiteraard wordt er vooralsnog laf gekoerst <3

wesley1983

Etappe 9 in 2016 was mijn referentie om DLC op te stellen en geen Kwiatkowski. Vond deze etappe meer iets voor DLC dus. Teuns ook opgesteld als man in supervorm, maar zullen er veel die opgesteld hebben denk ik.

Jori

Ik ben met open ogen in de woorden van Lopez gegaan en dus volledig AK-mannen gegaan, zelf bewust de renners die in de kopgroep konden gaan vermeden (Aru en Kelderman opgesteld bijv. ipv risico dat Kwiat, De La Cruz, Teuns, De Marchi:


Miguel Angel Lopez verloor vandaag het meest van de favorieten en kijkt dan ook liever vooruit: Morgen is een mooie kans voor mij, net als vrijdag en zaterdag. Die ritten worden beslissend. We gaan vanaf nu alles proberen, alles of niets. Er zijn nog maar drie dagen om echt iets te doen.'

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Die straftraining van Euskadi kon wel eens je redding worden @Jori...

Jori

'@ditisdavid: Eventjes had ik daar ook hoop op, maar als een trentin op de voorposten gewoon rustig mee kan draaien, gaat het gewoon niet hard genoeg. Verder ook wel zorgwekkend dat Movistar ook niks onderneemt. Die gaan dus hun 2e plaats beschermen en hopen dat ze ergens nog ten koste van Kruijswijk Nairo nog op podium kunnen krijgen. Moet dus van Astana komen, maar dat lijkt me too little, too late.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Dit wordt een geweldige uitslag voorin, maar mijn klassementsrenners worden met de dag slechter...

Poeksel

Leuk voor Kevin, eindelijk Woods in de punten.

Ik heb 2, 3 en 4, maar durfde niet een van hun kopman te maken.

Ajvenema

Woods Kevin! Is ie kopman?

JANTHEMAN

Zakarin en DLC op de bank. Het blijft lastig te voorspellen

Elpiedro

nr 1 en 3 op het bankje :( Gelukkig nog wel nr 2, maar toch pijnlijk

Drollema

Je zult Woods maar in je team hebben en hem niet opgesteld hebben vandaag. ^^

YungNikopolidis

'@kevinraar hoe ging het met Woods vandaag? Toch maar een keer naar jezelf luisteren hè? ;-)

steefje9

Met teuns en Zakarin naar behoren gescoord. Jammer dat ik dlc ten koste van Buchmann heb gewisseld. Wel eindelijk de 90% bereikt. Jammer dat kruiswijk niet meekon vandaag.

Poeksel

Ik had overigens eerst Kwiat ipv DLC, maar het volgende stuk deed me van mening veranderen:

"David De La Cruz har været svær at blive klog på. Han skuffede i starten, kørte stærkt på La Camperona, blev sat på nedkørslen i lørdags, skuffede i søndags og kørte en god enkeltstart i dag. Med andre ord er han ganske svingende, men dagens enkeltstart vidner dog om en vis form. Han er ikke længere en trussel i klassementet, og det giver ham frihed til at jagte en etapesejr. Han har tidligere i Vueltaen, Paris-Nice og Baskerlandet vist sine udbryderevner, og har han de ben, han havde i fredags, er han stærk nok til at gøre det færdigt, også på så svær en stigning som denne. Til gengæld tror vi, at Michal Kwiatkowski trods alt er for træt til at vinde på en stigning, der burde være for svær for ham."

kevinraar

Kut woods gaat echt super slecht baal echt hiervan

1 2 ... 117 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.