Teuns en Zakarin wel opgesteld , alleen voor Kwiatowski gekozen ipv De La Cruz
Heb de Gendt niet opgesteld maar die is nu wel nr 1 bergtrui , maar meer punten haal je ook niet met m , dus leuk als die winnaar wordt van de bergtrui maar zal m morgen en overmorgen niet opstellen .
Morgen 6 sprinters en 3 klassement renners , waarvan het afwachten wordt wat vd Sande en Soto kunnen .
ik baal ook echt dat ik niet gewoon al mij renners mag opstellen
ayenema heb je dat echt gezegd?
mij team voor morgen
viviani kopman
van poppel
trentin
sagan
aberasturi
van der sande
yates
quintana
kruiswijk
hoepelijk gaat het beter met me sprint team was etappe 6 was ik nog top 100 van de dag moet het nu wel zonder bouhanni doen
Waar ben je dan precies boos om Kevin? Dat je de verkeerde keuzes maakt? Dat is onderdeel van het spel. En in jouw geval maak je niet eens je eigen keuzes, dus ben je boos op jezelf dat je naar anderen geluisterd hebt?
Een tip die velen je al gegeven hebben: maak je eigen keuzes. Dan kun je soms 'boos' op jezelf zijn, maar hee.... het is en blijft een spelletje.
Mijn opstelling morgen:
Viviviani (c)
Sagan
Consonni
Trentin
Mezgec (vooral vanwege teampunten, verwacht geen sprintprestatie van hem)
Prades (was eerder verrassend sterk in een sprint die omhoog liep)
Yates
Valverde
Lopez
Ik twijfel nog of ik Lopez nog vervang voor Kwiatkowski, toch een beetje een oplopende sprint en misschien heeft hij er wel trek in. Verwacht ik eigenlijk niet.... Of de Plus, voor teampunten Viviani. Maar dat zijn er ook maar 10....
Prades m'n grootste gokje eigenlijk.
Nou voor het eerst deze vuelta ook volledig de plank misgeslagen, ging er vanuit dat de vlucht het niet ging halen want het was een korte etappe etc maar helaas, schade nog een klein beetje weten te beperken dankzij teuns....woods op de bank helaas zak ik mooi even uit de top 20 terug naar de top 50 van scorito overall ach ja you win some you lose some, de 99% zit er helaas niet meer in dan maar weer mooi scoren met de sprintploeg en voor de 98% gaan haha
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.