Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 118 ... 125 126
Il Partigiano

Ik denk dat iemand hier Woods niet heeft opgesteld :)

arjenzvob

Hahahaha Kevin!
Ik had DLC niet opgesteld, helaas! Klein verlies geleden, maar ach.... nog steeds mooi in de top 100!
Mijn sprintteam is niet zo heel sterk, maar met Viviani als captain, en verder Sagan, Trentin, Consonni en Mezgec en wat klassementsrenners kan ik vast consolideren....

fietsliefhebber

Met een beetje geluk haalt Benoot zondag nog 9 punten voor de bergtrui van de Gendt. Want door die buikloop zie ik hem nergens anders nog punten halen.
Zou wel mooi zijn, al leveren die 9 punten mij precies het bekertje op.

kevinraar

Ben nog nooit lager geëindigd dan 81 procent sta nu op 79 procent

Ajvenema

Kevin, je stelt me teleur jongen:(

Wat hadden we nou afgesproken? Risico nemen! Woods spelen!

Woods hier banken was wel een risico, maar niet het soort waar we op doelden:)

Laatst gewijzigd
user26858

Gestegen van 3 naar 2. Nog één grote stap te gaan.

@Kevin

Jammer dat je Woods niet hebt opgesteld, je was goed ingelicht. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen!

@AJ

Mooi dat je Teuns kopman hebt gemaakt, levert je een sloot aan punten op!

Jun Allrich

Teuns en Zakarin mooi in de punten. Verder heb ik nu de top 4 van het algemeen klassement. Morgen alle ballen op Viviani! Sta nu op 98,7 dus nog een klein beetje stijgen...

RemcovanderMaas

Vandaag Teuns, Zakarin en DLC opgesteld. Jammer dat ik Lopez als kopman had.
Verder met 202 punten tevreden.
Kon slechter :-)

snoek1974

Teuns en Zakarin wel opgesteld , alleen voor Kwiatowski gekozen ipv De La Cruz
Heb de Gendt niet opgesteld maar die is nu wel nr 1 bergtrui , maar meer punten haal je ook niet met m , dus leuk als die winnaar wordt van de bergtrui maar zal m morgen en overmorgen niet opstellen .

Morgen 6 sprinters en 3 klassement renners , waarvan het afwachten wordt wat vd Sande en Soto kunnen .

kevinraar

ik baal ook echt dat ik niet gewoon al mij renners mag opstellen

ayenema heb je dat echt gezegd?

mij team voor morgen
viviani kopman
van poppel
trentin
sagan
aberasturi
van der sande
yates
quintana
kruiswijk

hoepelijk gaat het beter met me sprint team was etappe 6 was ik nog top 100 van de dag moet het nu wel zonder bouhanni doen

Laatst gewijzigd
Poeksel

Frank gaf je gisteravond nog antwoord kevin:

@kevin
Heel groot, dat wordt een Woodsdagje voor jou!

Maar luisteren, ho maar!

kevinraar

tegen mij werd gezegd dat ik beter benoot dan woods kon opstellen

Gladiool

Pfff... heb een ploeg die deze scorito praktisch kon winnen, maar stug Teuns op de bank houden en keer op keer teleurgesteld worden door de grote ploegen :,)

Starlynk

'@Kevin: Gewoon zelf je keuzes maken, dan hoef je ook niet boos te zijn op anderen.

Ik kan bijvoorbeeld alleen boos op mezelf zijn dat ik DLC heb gebankt :) Gelukkig Teuns wel opgesteld vandaag, dus toch weer een paar plekkies gestegen.

Drollema

Hopelijk morgen weer eens wat puntjes pakken met mijn sprintploeg, die deed het tot nu toe vrij aardig. Hup Soto!

Treenert

Potverdorie vanochtend mijn opstelling nog drastisch gewijzigd. Als ik mijn opstelling van gisterenavond had durven laten staan waren 271 puntjes mijn deel geweest, nu resteren er nog 137. :(

kevinraar

ik ben niet boos op anderen wel op me zelf

arjenzvob

Waar ben je dan precies boos om Kevin? Dat je de verkeerde keuzes maakt? Dat is onderdeel van het spel. En in jouw geval maak je niet eens je eigen keuzes, dus ben je boos op jezelf dat je naar anderen geluisterd hebt?
Een tip die velen je al gegeven hebben: maak je eigen keuzes. Dan kun je soms 'boos' op jezelf zijn, maar hee.... het is en blijft een spelletje.

kevinraar

klopt ik maak deze vuelta wel heel veel verkeerde keuzes

arjenzvob

Nee hoor, maakte je maar eens je eigen keuzes....

kevinraar

ik maak genoeg eigen keuzes alleen de laatste 2 plekken vindt ik steeds lastig kiezen behalve bij sprint etappes

Treenert

Wat zei ik nou gisteren om 17.51 uur? Niet gedaan hé voor vandaag, schijterd dat ik ben.

arjenzvob

Mijn opstelling morgen:
Viviviani (c)
Sagan
Consonni
Trentin
Mezgec (vooral vanwege teampunten, verwacht geen sprintprestatie van hem)
Prades (was eerder verrassend sterk in een sprint die omhoog liep)
Yates
Valverde
Lopez

Ik twijfel nog of ik Lopez nog vervang voor Kwiatkowski, toch een beetje een oplopende sprint en misschien heeft hij er wel trek in. Verwacht ik eigenlijk niet.... Of de Plus, voor teampunten Viviani. Maar dat zijn er ook maar 10....
Prades m'n grootste gokje eigenlijk.

Grouse

Nou voor het eerst deze vuelta ook volledig de plank misgeslagen, ging er vanuit dat de vlucht het niet ging halen want het was een korte etappe etc maar helaas, schade nog een klein beetje weten te beperken dankzij teuns....woods op de bank helaas zak ik mooi even uit de top 20 terug naar de top 50 van scorito overall ach ja you win some you lose some, de 99% zit er helaas niet meer in dan maar weer mooi scoren met de sprintploeg en voor de 98% gaan haha

arjenzvob

Grouse, als je top 50 staat dan zit je echt wel dik boven de 99%, dus waarom denk je dat het er niet meer in zit?

1 2 ... 118 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.