Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 14 ... 125 126
kasjaar

'@jsprunk, heeft vorig jaar toch aardig wat punten gepakt. Dat hij een risico is kan ik me wel zeker in vinden maar wel een risico dat 't ook waard zou kunnen zijn.

sennevs24

plus kelderman kan al direct goed scoren in de itt waardoor hij in tegenstelling tot martin en pinot wss de eerste dagen hoog in het klassement gaat staan

Ab Normaal

Als hij fit genoeg is....
En Martin, iemand al iets gehoord over zijn ambities?
Met zijn sprint is hij best een serieuze kandidaat voor het WK. Kan me voorstellen dat hij de Vuelta dus ter voorbereiding rijdt. Bovendien hebben ze daar Aru nog.

hartstikkebedankt

Ik heb Daniel Martin nog nergens bevestigd (of zelfs genoemd) gezien voor de Vuelta, behalve bij Scorito. Daarom twijfel ik ook of ie wel meedoet en waar de stagiair deze wijsheid vandaan haalt.

jsprunk

In een tijdrit over 8 km zie ik Kelderman geen top 5 rijden. En Pinot is juist best aardig met korte tijdritten, dus verwacht het verschil tussen die twee niet groot in de eerste week.

hartstikkebedankt

Ik zie vooralsnog maar een handvol kanshebbers trouwens voor de tijdritwinst op de eerste dag

***** Dennis
**** Kwiatkowski
*** -
** Van Garderen
* Oliveira, Porte, Kelderman, De la Cruz, Felline (als weer in betere doen)

Matt89

Eens. Dat zal gaan tussen Dennis en Kwiat, althans op basis van het verwachte deelnemersveld. Ik zou Sagan ook 1 * geven. Als hij er zin in heeft kan hij een prima proloog rijden.

Wanneer Pinot voor het laatst een degelijke tijdrit afgeleverd? Dat kan al wel 2 jaar geleden zijn? In de proloog in Jeruzalem werd hij 16e achter Pozzovivo, Betancur etc. Dat was een heuvelachtige proloog. In deze vlakke tijdrit kan hij maar zo 20 tot 30 seconden verliezen op Kelderman verwacht ik.

Jasperdewaal11

'@ Matt89 vlakke tijdrit ? Ben je het klimmetje in het parcours vergeten?

Laatst gewijzigd
Matt89

Ja die was ik dus vergeten. Stom zeg. In dat geval kan Pinot maar zo weer bij de eerste 20 eindigen en zal het verschil met Kelderman beperkt zijn.

Jasperdewaal11

Verdient een Goncalves geen sterren trouwens ?

Matt89

Gelet op de proloog in de Giro zou Goncalves en ook Bilbao wel een * verdienen ja. Ook I Izagirre mag wel een *.

jelle013

Hier ook weer vollebak aan het puzzelen geslagen, ik vind dat er nog te weinig renners echt bekend zijn om een goed balans te krijgen.. Ik vind persoonlijk de Vuelta de moeilijkste van de 3 koersen om te voorspellen.. Ga weer aandachtig het forum volgen :)

Ab Normaal

'@Jasperdewaal
Klimetje? Je bedoelt die dubbele verkeersdrempel?

Matt89

één kilometer á 5,5%, dat is toch geen verkeersdrempel? Zeker in zo'n korte tijdrit speelt dat wel een rol.

TomScholten

Ion Izagirre is ook wel heel verleidelijk...heeft een goede tijdrit en zal voor Bahrein het klassement gaan rijden? Neem aan dat Nibali nog niet dusdanig fit is dat hij een goed AK kan fietsen. Dacht dat hij ook zei voor ritten te gaan.

WCEendT

Tijdens de Giro & Tour 2018 hebben Jorik112 en ik een betaalde poule georganiseerd genaamd FlitsWiel. Met 65 deelnemers bij de Tour en een prijzenpot van meer dan 300 euro is dit zeer succesvol gebleken.

Voor de Vuelta a España organiseren Jorik en ik dan ook weer de betaalde FlitsWiel poule, met een inleg van 5,- euro per persoon en een maximaal deelnemers aantal van 85 man.

Indien interesse stuur mij een bericht via Wielerflits, dan stuur ik een bericht terug met de benodigde informatie voor deelname.

Jorik & Thomas

Ab Normaal

Nauwelijks hoogtemeters. Ik vind het meevallen hoor.

JimKro

Inderdaad. Deze proloog is qua klimmen echt niet te vergelijken met bijvoorbeeld de tijdrit in Jeruzalem. Ik schat dat het dit keer wel voor de tempobeulen is. Daarnaast zijn er altijd explosieve renners die het goed kunnen doen met zo'n korte afstand.

Niels22

Waarom wordt dat constant spammen van WCEendT toegestaan?

kasjaar

Die heuvel is echt niks waard, proloog van giro was zwaarder

Laatst gewijzigd
Treenert

'@Niels22: WCEendT en spammen? Ga je schamen!!!

WCEendT

'@Niels22
Omdat er nog dagelijks aanmeldingen binnen stromen.

Dat jij geen interesse hebt in de subpoule betekent niet dat andere dat niet hebben.

Ondanks dat zal ik het proberen wat minder vaak te vermelden, er zullen vast andere zijn die zich er ook aan ergeren.

___

On-topic.

De proloog van de Giro was inderdaad veel zwaarder, verwacht zelf echt niet namen als Bilbao, Pozzovivo (als hij mee zou doen), Yates, Pinot en noem maar op in de top 10.

Laatst gewijzigd
Bidonhouder

Wat verwachten we hier eigenlijk van Laurens de Plus? Is natuurlijk een jongen met veel talent. Zou hij gaan aanklampen en in het AK rond plek 15 eindigen of voor dagzeges gaan?

sennevs24

zou hij niet moeten knechten voor een betere Mas? anders is het zeker een intressante renner, een quickstepper plus kan opvulling zijn bij de sprints(viviani)

jsprunk

Mas en de Plus hebben allebei een vrije rol en geen klassementsdruk.
Daarmee is Mas mij iets te duur. De Plus zou een leuke opvuller kunnen zijn.

1 2 ... 14 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.