Momenteel zit ik even dit forum door te nemen, maar ik zie mensen met 7 en 8 spinters in hun team, ik kom niet verder dan 5 sprinters joh.. wellicht dat ik de uitslagen niet helemaal goed heb gevolgd hoor... Ik gok toch op de heuvels en bergen denk ik. Een goncalves zal ook gewoon in de top eindigen bij een vlakke etappe evenals een Valverde of een Majka denk ik. Of zit ik potentiële sprintkanonnen te passeren nu?
Ik vind het budget technisch toch weer een groot karwei om een evenwichtige ploeg samen te stellen. Weinig keus in sprinters en teveel keus aan klassementmannen. Met porte weet je het gewoon niet.. Blijft hij zitten op zijn fiets is ie waarschijnlijk topfavoriet, maarja blijft hij zitten? R dennis voor 2 mil interessant!? Evenals a yates.. Moeilijke keuzes.. Succes allemaal!
Ik zie bij mijn ploegeninspectie van Dimension Data een Meintjes staan voor 1,5 mil (gegarandeerd achtste, toch? 😉 ) maar ook een Kudus voor 500k. Ik zie hem best wel in de aanval gaan, maar bij het eventuele/waarschijnlijke falen van Meintjes zou hij wellicht ook het kopmanschap over kunnen nemen. In de Vuelta a Burgos reed hij in ieder geval niet slecht. Meningen?
Bauhaus heeft nog weinig laten zien dat hoop geeft op goede klasseringen. Aan de andere kant is hij in potentie wel een stuk beter dan Sarreau, of vdSande en goedkoper dan vPoppel/Bouhanni.
Kelderman valt ook helemaal niks over te zeggen. Is voor 3.5M best een risico en zal nooit héél erg uit zijn slof schieten, dus alternatieven Pinot en D. Martin voor die prijs lijken me veiliger?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.