Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 13 ... 125 126
Treenert

Niet gelukt?

arjenzvob

Toch leuk dat ik Treenert heb ontmaskerd door te zien dat de waarde van Kuss er nog niet bij staat...

Tomasovicz

Momenteel zit ik even dit forum door te nemen, maar ik zie mensen met 7 en 8 spinters in hun team, ik kom niet verder dan 5 sprinters joh.. wellicht dat ik de uitslagen niet helemaal goed heb gevolgd hoor... Ik gok toch op de heuvels en bergen denk ik. Een goncalves zal ook gewoon in de top eindigen bij een vlakke etappe evenals een Valverde of een Majka denk ik. Of zit ik potentiële sprintkanonnen te passeren nu?

Treenert

'@arjen: stond

arjenzvob

'@Treenert: arjenzvob
En ik weet dat Kuss er nu bij staat, die ik overigens niet neem omdat hij Scorito-wise totaal niet interessant is.

Treenert

'@arjenzvob: sorry

je maakt me daarentegen nu wel erg nieuwsgierig naar de betekenis van zvob

Ab Normaal

Zoon van oom Bob.

arjenzvob

'@Treenert: ZVOB is de zaalvoetbalvereniging waar ik speel :) Mooie afleidingsmanoeuvre overigens. Waarom moet het geheim blijven dat je bij Scorito werkt eigenlijk? En daarna houden we erover op hoor, dit forum is misschien een heel klein beetje bedoeld voor dit soort bijzaken haha!

Poeksel

Is arjenzvob nou zo goedgelovig of mis ik ironie/sarcasme?

Diede34

Zaalvoetbalvereniging Oom Bob?

Gids03

😃😃😄

Hello France

Weet iemand waarom Victor Campenaerts van de startlijst is verwijderd.
Ik kan dat nergens vinden, wellicht zoek ik verkeerd

Ab Normaal

Omdat ie niet meedoet.

Matt89

Haha geniaal :D Op deze manier begint de dag met een lach! (sorry arjan)

Imbatido

Geen Froome en Thomas.

https://twitter.com/TeamSky/status/1029987093060173824

steefje9

Ik vind het budget technisch toch weer een groot karwei om een evenwichtige ploeg samen te stellen. Weinig keus in sprinters en teveel keus aan klassementmannen. Met porte weet je het gewoon niet.. Blijft hij zitten op zijn fiets is ie waarschijnlijk topfavoriet, maarja blijft hij zitten? R dennis voor 2 mil interessant!? Evenals a yates.. Moeilijke keuzes.. Succes allemaal!

hartstikkebedankt

Jammer, ik had Thomas graag gezien in de Vuelta. De la Cruz, Kwiat, Hart gaan rijden.

Andere 5 renners zullen wel uit het volgende rijtje komen, iemand al met meer info?
- Sivakov
- David Lopez
- Rosa
- Seb. Henao
- Van Baarle
- Kiryienka
- SL Henao (Canada?)
- Elissonde

Ajvenema

Die renners van 750K zijn een beetje vervelend. Als je er 1 kiest moet je er eigenlijk nog 1 kiezen, anders hou je 250k over. Was wel leuk geweest als er iets meer tussenstappen van 250 k in de bedragen zouden zitten.

HansFuentes

Wat is er mis met 250k overhouden? Of 1 mln? Zolang jij je maar goed voelt bij je gekozen 20 (st)rijders!

Edit: Een poule met alleen maar 500k renners, een leuke variant op het “budget spel” wellicht?

Laatst gewijzigd
TimodeJ

Ik zie bij mijn ploegeninspectie van Dimension Data een Meintjes staan voor 1,5 mil (gegarandeerd achtste, toch? 😉 ) maar ook een Kudus voor 500k. Ik zie hem best wel in de aanval gaan, maar bij het eventuele/waarschijnlijke falen van Meintjes zou hij wellicht ook het kopmanschap over kunnen nemen. In de Vuelta a Burgos reed hij in ieder geval niet slecht. Meningen?

Laatst gewijzigd
HansFuentes

Pardon

Laatst gewijzigd
Roberto1

hansFuentes misschien moet je beter lezen..
Kudus is inderdaad wel interessant, maar wanneer stel je hem op? Je kan hem natuurlijk wel als reserve gebruiken.

Imbatido

Eigenlijk alleen Kelderman en Bauhaus als interessante renners bij Sunweb. Vooral veel jonkies. Geen Matthews of Oomen. Zonder verrassende toevoegingen wordt het budget wel erg ruim.

https://twitter.com/TeamSunweb/status/1030035366491959296

Ab Normaal

Zou Bauhaus met dit parcours wel iets klaar kunnen spelen? Of ben ik de enige die daar wat sceptisch over is?

jsprunk

Bauhaus heeft nog weinig laten zien dat hoop geeft op goede klasseringen. Aan de andere kant is hij in potentie wel een stuk beter dan Sarreau, of vdSande en goedkoper dan vPoppel/Bouhanni.
Kelderman valt ook helemaal niks over te zeggen. Is voor 3.5M best een risico en zal nooit héél erg uit zijn slof schieten, dus alternatieven Pinot en D. Martin voor die prijs lijken me veiliger?

1 2 ... 13 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.