Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 12 ... 125 126
WCEendT

Tijdens de Giro & Tour 2018 hebben Jorik112 en ik een betaalde poule georganiseerd genaamd FlitsWiel. Met 65 deelnemers bij de Tour en een prijzenpot van meer dan 300 euro is dit zeer succesvol gebleken.

Voor de Vuelta a España organiseren Jorik en ik dan ook weer de betaalde FlitsWiel poule, met een inleg van 5,- euro per persoon en een maximaal deelnemers aantal van 85 man.

Indien interesse stuur mij een bericht via Wielerflits, dan stuur ik een bericht terug met de benodigde informatie voor deelname.

Thomas

_____

Overwegen mensen nu Campi nog?

arturo

Buchmann geeft zelf aan in interviews dat hij de klassementsman is voor de Vuelta. Doe er mee wat je wilt. https://www.schwaebische.de/landkreis/landkreis-ravensburg/ravensburg_artikel,-das-große-ziel-vor-augen-_arid,10917237.html

Treenert

'@dvansteenis: er maar gauw 500.000 afgehaald om alle verdenkingen weg te nemen ;)

Voelt toch raar om Nibali met een prijskaartje van 3 mln om zijn nek niet te nemen, maar ja.... na zulke uitspraken

hartstikkebedankt

Buchmann heeft nog maar 37 koersdagen dit jaar, is in .UWT rondes opeenvolgend 10, 4, 9, 6 en 7 geworden dus die ligt aardig op koers denk ik, maar dat sluit niet uit dat Formolo hier ook een goed klassement kan gaan rijden.

kevinraar

is 7 sprinters in je team genoeg?

Ragnar Lolbroek

Meer dan genoeg.

kevinraar

er zijn precies 7 goede sprinters

pirazzi

Is de startlijst al volledig dan?

Laatst gewijzigd
Treenert

Nizzolo en v. Poppel horen daar wat jou betreft ws ook bij.
Komen er bij mij niet in; teveel voor te weinig.

TomScholten

Toch heeft Nizzolo een beter jaar dan Trentin (vooral nu kort voor de Vuelta) Trentin wint mede door een valpartij het EK maar in Polen, Adriatica en de Surrey Classic was Nizzolo beter

Ps. Ik zit al een tijdje op de fora en ga nu ook maar eens participeren :p

dvansteenis

Volgens mij is het forum openbaar ... (?) zonder ingelogd te zijn kon ik de berichten lezen

Janz

Inderdaad, ik had precies hetzelfde.

ditisdavid

Geen Campenaerts dus, dat maakt Dennis toch weer een optie voor me. Hij móet dan wel in koers blijven natuurlijk.

Yskoud

Dennis heeft al gezegd na etappe 16 (2e ITT) af te stappen normaliter.

siets

De vraag is in hoeverre dat erg is. Zou je hem daarna nog opstellen? Mist natuurlijk wel evt. punten in de eindafrekening mocht Porte een keer op zijn fiets blijven zitten.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

De dagen na etappe 16 maken idd niet veel meer uit. Het feit dat hij van plan is af te stappen, betekent echter wel dat dat ook wel eens voor etappe 16 kon gebeuren en dan is hij geen 2m waard.

Ab Normaal

Zijn doel is de ITT op het wk. Lijkt me dan dat hij de ITT inde Vuelta nog graag even mee pakt.

DonDagobert

Als het geflirt op sociale media van Sagan ook maar voor de helft de afspiegeling is van zijn ambities dan ben je voor 4 mio spekkoper. Heb Sagan ook nog wel eens een sterke proloog zien rijden namelijk. Valverde en hij even duur, heb nu El Imbatido, kon nog wel eens een ruil worden.

Poeksel

Tegen Sagan:
* In het verleden (2014 en 2015) haalde hij niet al te veel punten in de Vuelta.
* Bij het EK bleek hij nog niet fit te zijn.
* De kans is groot dat hij niet uitrijdt i.v.m. het WK.

Voor Sagan:
* Het parcours biedt hem diverse kansen
* Hij suggereert op sociale media dat ie er zin in heeft.
* "Altijd Sagan nemen"

Er zal deze maand vast nog wel wat naar buiten komen over zijn ambities, dat maar afwachten dus.

Ab Normaal

Ik vraag me af of Sagan serieus denkt dat hij een kans maakt op het WK.
Hij is daar natuurlijk volstrekt kansloos en daarom zou ik niet weten waarom hij zich sparen in de Vuelta.

04398

Ik twijfel ook over Sagan wel of niet. Heb hem een keer in de Tour 3 jaar terug thuis gelaten en daar heb ik behoorlijk spijt van gehad, maar de Tour is de Vuelta niet natuurlijk en wat is zijn plan voor het wk?

JimKro

In 2015 viel Sagan dan ook vroeg uit door een aanrijding met een volgauto. Dat was in een etappe die hij ook nog eens zou gaan winnen (uiteindelijk won Sbaragli volgens mij de uitgedunde sprint... ). Daarvoor behaalde hij 3 keer een top 3 plaats waarvan 1 keer winst.

Edit; Het was Stuyven die toen won. Maar nog steeds geen denderende concurrentie als je het over Sagan hebt in een sprint na een lastiger parcours.

Laatst gewijzigd
Treenert

Restrepo rijdt geen enkele top-10-notering dit jaar maar wel 1 mln. Hoe dan?

dvansteenis

Maak hem ook even 500k goedkoper dan😜

Nylz

Probeert Treenert hier de ‘Treenert-is-de-stagiair-van-Scorito’ verdenkingen weg te nemen door zich kritisch uit te laten over de waarde van een renner?

:-D

1 2 ... 12 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.