Tijdens de Giro & Tour 2018 hebben Jorik112 en ik een betaalde poule georganiseerd genaamd FlitsWiel. Met 65 deelnemers bij de Tour en een prijzenpot van meer dan 300 euro is dit zeer succesvol gebleken.
Voor de Vuelta a España organiseren Jorik en ik dan ook weer de betaalde FlitsWiel poule, met een inleg van 5,- euro per persoon en een maximaal deelnemers aantal van 85 man.
Indien interesse stuur mij een bericht via Wielerflits, dan stuur ik een bericht terug met de benodigde informatie voor deelname.
Thomas
_____
Overwegen mensen nu Campi nog?
Tegen Sagan:
* In het verleden (2014 en 2015) haalde hij niet al te veel punten in de Vuelta.
* Bij het EK bleek hij nog niet fit te zijn.
* De kans is groot dat hij niet uitrijdt i.v.m. het WK.
Voor Sagan:
* Het parcours biedt hem diverse kansen
* Hij suggereert op sociale media dat ie er zin in heeft.
* "Altijd Sagan nemen"
Er zal deze maand vast nog wel wat naar buiten komen over zijn ambities, dat maar afwachten dus.
In 2015 viel Sagan dan ook vroeg uit door een aanrijding met een volgauto. Dat was in een etappe die hij ook nog eens zou gaan winnen (uiteindelijk won Sbaragli volgens mij de uitgedunde sprint... ). Daarvoor behaalde hij 3 keer een top 3 plaats waarvan 1 keer winst.
Edit; Het was Stuyven die toen won. Maar nog steeds geen denderende concurrentie als je het over Sagan hebt in een sprint na een lastiger parcours.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.