Net als vele anderen heeft volgens mij Valverde ook zijn zinnen gezet op het WK.
Ik twijfel ook over hem, gezien parcours zou hij een zekerheidje moeten zijn, maar ik ben/was voornemens om klassementsmannen die uitgesproken hebben om Vuelta als voorbereiding op WK te rijden niet te selecteren. Nu nog de vraag of ik me aan mijn voornemen ga houden, die heb ik al vaker verbroken bij Scorito....
Met Kwiatkowski erbij lijkt mij dat een te groot risico voor 2 miljoen. Ook ligt de Vuelta hem wat minder met die korte steile beklimmingen en zal hij moeten knechten voor Porte. Verwacht zeker niet dat hij over de 200 punten heen gaat. Kwiatkowski kost 2 miljoen en heeft de kwaliteiten om misschien al 200 punten in de eerste week te halen. Alleen dat is even afwachten op de definitieve selectie van SKY. Daarnaast zou ik Valverde boven Yates verkiezen wat ik ook op de vorige pagina alreeds aangaf.
Wie zou bij BORA dan de kopman worden? Formolo of Buchmann?
Vond ze beiden wel goed rijden in Polen en in de Giro van dit jaar reden er ook twee mannen van BORA in de top 10.
Zouden ze dat spelletje weer zo gaan spelen of alles op 1 man zetten?
Het gokje voor 2 miljoen en 2.5 miljoen kan uitzonderlijk goed uitpakken maar ook faliekant misgaan.
Ik heb nu Buchmann nog wel i.p.v. DLC.
Vraag me af of Sepp Kuss ook al is hij maar 1.000.000 het waard gaat zijn zeker omdat er ook geen jongeren klassement is. Rijden er daarnaast met Bennett (kopman) en Kruijswijk waar dan voor geknecht gaat worden. Verwacht dus niet echt top 20 noteringen voor hem en dus niet echt punten. Nu had ik Tolhoek niet in de tour dus weet niet hoeveel puntjes hij heeft opgeleverd?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.