Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 11 ... 125 126
Bode80

Met een proloog kan Dennis toch interessant zijn. En als je het aandurft een leuke combi met Porte... ;-)

Diede34

Neem dan ook gelijk TJ mee...

Drollema

Porte kan toch geen 3 weken op zijn fiets blijven zitten.

Tommytom

Porte zou zomaar de Vuelta kunnen winnen, maar toch niet zijn geld waard zijn in Scorito!

pierlo12

Waarom zou Kruijswijk (3.000.000) duurder zijn dan Bennett (2.500.000) ?

Poeksel

Dat staat er gewoon bij...

Dumoulist

Porte heeft bij mij nog een fikse rekening openstaan, die moet dus gewoon mee!

sennevs

Iemand een gedacht over valverde??
Voor 1 mil minder dan in de tour, meer aankomsten voor hem zou ik hem wel willen plus hij is een spanjaard. Maar hij is zoals ze in scorito zeggen wat op de terug weg?

Diede34

Dennis voor 2 mljn... Ik vind t te veel

Sjonge Jonge

Net als vele anderen heeft volgens mij Valverde ook zijn zinnen gezet op het WK.
Ik twijfel ook over hem, gezien parcours zou hij een zekerheidje moeten zijn, maar ik ben/was voornemens om klassementsmannen die uitgesproken hebben om Vuelta als voorbereiding op WK te rijden niet te selecteren. Nu nog de vraag of ik me aan mijn voornemen ga houden, die heb ik al vaker verbroken bij Scorito....

sennevs

Dennis al direct kans op winst en dus 64 punten na 1 dag, of als hij 2e is en porte 1ste dan 75 zelfs
En die kans is redelijk groot :)

Dumoulist

Met Kwiatkowski erbij lijkt mij dat een te groot risico voor 2 miljoen. Ook ligt de Vuelta hem wat minder met die korte steile beklimmingen en zal hij moeten knechten voor Porte. Verwacht zeker niet dat hij over de 200 punten heen gaat. Kwiatkowski kost 2 miljoen en heeft de kwaliteiten om misschien al 200 punten in de eerste week te halen. Alleen dat is even afwachten op de definitieve selectie van SKY. Daarnaast zou ik Valverde boven Yates verkiezen wat ik ook op de vorige pagina alreeds aangaf.

JimKro

Porte wordt echt geen 1e in een vlakke tijdrit, dus ik zou dat scenario alvast schrappen.

Laatst gewijzigd
Bode80

'@Dumo

Dennis zal de eerste dagen hoog in het klassement te vinden zijn met een aanzienlijke kans dat hij de proloog wint. In combinatie met ev teampunten van Teuns en Porte zal hij in de eerste week al flink wat punten binnenharken. No brainer toch?

j.ouwerling_351742

Wie zou bij BORA dan de kopman worden? Formolo of Buchmann?

Vond ze beiden wel goed rijden in Polen en in de Giro van dit jaar reden er ook twee mannen van BORA in de top 10.
Zouden ze dat spelletje weer zo gaan spelen of alles op 1 man zetten?

Het gokje voor 2 miljoen en 2.5 miljoen kan uitzonderlijk goed uitpakken maar ook faliekant misgaan.
Ik heb nu Buchmann nog wel i.p.v. DLC.

Wielerfan999

Buchmann heeft zijn hele seizoen afgesteld op de Vuelta. Ik denk dat ze voor Formolo gaan.

Ragnar Lolbroek

Ik wacht eerlijk gezegd een beetje op een vuelta voor Consonni. Lijkt me leuke aanvulling voor de sprint ploeg.

Starlynk

Ai, dat is weer +1m qua Scorito prijs voor Consonni als hij start :p

kasjaar

'@wielerfan, de logica is ver te zoeken ;)

Zwaluw

Ik denk dat Formolo en Buchman gaan knechten voor Majka :-)

Starlynk

Ik denk dat ze met zijn drieën de sprint aan gaan trekken voor Sagan!

dvansteenis

Hmm Treenert toch niet de stagiair... Kuss 1 miljoen

FabioC

Sepp Kuss staat er inmiddels op voor € 1.000.000. Zo wordt ie toch nog interessant om mee te nemen

mschuts

Vraag me af of Sepp Kuss ook al is hij maar 1.000.000 het waard gaat zijn zeker omdat er ook geen jongeren klassement is. Rijden er daarnaast met Bennett (kopman) en Kruijswijk waar dan voor geknecht gaat worden. Verwacht dus niet echt top 20 noteringen voor hem en dus niet echt punten. Nu had ik Tolhoek niet in de tour dus weet niet hoeveel puntjes hij heeft opgeleverd?

04398

Kuss is een talentvolle renner maar heeft op de ronde van Utah na(waar hij inderdaad indrukwekkend was) dit jaar nog niet heel veel spraakmakende resultaten gereden waarvoor je hem in je team zou moeten nemen.

1 2 ... 11 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.