'@04398
Kan me niet voorstellen dat Uran gaat knechten voor Woods. Dus ik zeg ja, hij moet voor Uran rijden.
Verwacht overigens weinig van Uran. Ook al is hij nog redelijk fris vergeleken met de renners die wel de Tour hebben uitgereden. Maar het is net als met vele deze vuelta een grote loterij. Ik ga voor de zekerheidjes (al is niks een zekerheid deze Vuelta denk ik)
Tijdens de Giro & Tour 2018 hebben Jorik112 en ik een betaalde poule georganiseerd genaamd FlitsWiel. Met 65 deelnemers bij de Tour en een prijzenpot van meer dan 300 euro is dit zeer succesvol gebleken.
Voor de Vuelta a España organiseren Jorik en ik dan ook weer de betaalde FlitsWiel poule, met een inleg van 5,- euro per persoon en een maximaal deelnemers aantal van 85 man.
Indien interesse stuur mij een bericht via Wielerflits, dan stuur ik een bericht terug met de benodigde informatie voor deelname.
Thomas
Heb wel een aardig team al, denk ik:
7 Klassementsrenners
3 Klimmers
3 Aanvallers
7 Sprinters
Van de 3 klimmers heb ik twee klimmers die een GC zouden kunnen rijden. Van de 3 aanvallers heb ik er ook twee die een GC zouden kunnen rijden. Staat op zich al prima. Nu gewoon blijven sleutelen en kijken of het nog beter/anders kan. Ik ga ook maar beter de etappes bestuderen.
'@ Tommy tom , ja die 2 , echter is er 1 alweer uitgepuzzeld , maar ze zitten beide nog wel in de pre selectie van een renner of 40 , maar heb nog wel een aantal renners die ik in gedachte heb die nog niet in de scorito staan waar ik wel verwacht dat ze gaan rijden , die ik er dan wel in wil puzzelen en heb nu een klassement / puncher nog niet die ik eigenlijk altijd in mijn selectie heb .
@ vevie , denk dat 7 sprinters bij de Vuelta wel veel is aangezien vrij veel heuvel etappes zijn en er maar 4 echte sprint etappes zijn .
2 miljoen voor Dennis lijkt me wat te overdreven als hij volledig in dienst gaat rijden voor Porte zoals hij zelf zegt tegen cyclingnews.
CN:So you’re doing the Vuelta, but not for GC?
RD: I’m not doing GC. That’ll be more for Richie [Porte]. I still want to get that rainbow jersey and I think doing specific preparation at the Vuelta is the ideal way to do that.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.