Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 10 ... 125 126
Drollema

Woods viel dit jaar wel tegen in de Giro.

Starlynk

Woods heeft dit jaar eigenlijk alleen een 2e plek in LBL en de rest is niet best dit jaar, maar ja, in theorie is het een mooi koopje als het er uit komt..

ben_pronk

totaal geen vertrouwen meer in in die ploeg.... Dus ook geen Woods deze keer

04398

Woods zal waarschijnlijk toch in dienst moeten rijden van Uran of niet?

j.ouwerling_351742

'@04398

Kan me niet voorstellen dat Uran gaat knechten voor Woods. Dus ik zeg ja, hij moet voor Uran rijden.

Verwacht overigens weinig van Uran. Ook al is hij nog redelijk fris vergeleken met de renners die wel de Tour hebben uitgereden. Maar het is net als met vele deze vuelta een grote loterij. Ik ga voor de zekerheidjes (al is niks een zekerheid deze Vuelta denk ik)

Treenert

13/08/18
M. Woods
Klassementsrenner (EFD)
€ 2.000.000

13/08/18
R. Majka
Klassementsrenner (BOH)
€ 2.500.000

13/08/18
V. Nibali
Klassementsrenner (TBM)
€ 3.000.000

13/08/18
S Kuss
Klimmer (TLJ)
€ 1.500.000

arjenzvob

Uhm Treenert. Waar haal je de info van Sep Kuss vandaan? Staat er namelijk niet bij.

KissMyAce

'@Jeroen Ouwerling
Ik moest erg hard lachen om jouw post:D

WCEendT

Tijdens de Giro & Tour 2018 hebben Jorik112 en ik een betaalde poule georganiseerd genaamd FlitsWiel. Met 65 deelnemers bij de Tour en een prijzenpot van meer dan 300 euro is dit zeer succesvol gebleken.

Voor de Vuelta a España organiseren Jorik en ik dan ook weer de betaalde FlitsWiel poule, met een inleg van 5,- euro per persoon en een maximaal deelnemers aantal van 85 man.

Indien interesse stuur mij een bericht via Wielerflits, dan stuur ik een bericht terug met de benodigde informatie voor deelname.

Thomas

Treenert

'@ arjenzvob: scherp opgemerkt; moet er nog bij gezet worden.

Primavoormij

Heeft Treenert zichzelf nou per ongeluk ontmaskerd als 'de stagiair' ?

Imbatido

Zou Matthews met zijn 35 koersdagen dit jaar tot nu toe niet nog de Vuelta erbij doen?

snoek1974

Ja Imbatido daar zit ik ook nog op te wachten , kan mijn sprinters team weer op de schop , op dit moment 5 sprinters en paar puncheurs / heuvel sprinters die ik ook hier verwacht waarvan er 2 ook een goede proloog kunnen rijden , het is alleen altijd de vraag of ze volle bak gaan

vevie

Heb wel een aardig team al, denk ik:

7 Klassementsrenners
3 Klimmers
3 Aanvallers
7 Sprinters

Van de 3 klimmers heb ik twee klimmers die een GC zouden kunnen rijden. Van de 3 aanvallers heb ik er ook twee die een GC zouden kunnen rijden. Staat op zich al prima. Nu gewoon blijven sleutelen en kijken of het nog beter/anders kan. Ik ga ook maar beter de etappes bestuderen.

Bertsu

Ik heb wel interesse WCeendT...

michael rasmussen

Rare prijzen: 3 miljoen voor een revaliderende Haai 1.5m voor Kuss. Best veel geld allemaal!

siets

Interessant gegeven inderdaad Treenert. Werkzaam bij Scorito?

Tommytom

Kan me herinneren dat iemand een keer een link gepost heeft in dit forum met een overzicht van renners en prijzen, ver voordat de poule openbaar was. Afhankelijk van prestaties wisselden de prijzen uit de database wekelijks. Wellicht heeft Treenert het linkje bewaard ;)

Tommytom

'@snoek, goncalves en bilbao?

hartstikkebedankt

Die url is toen dichtgezet en daar zullen ze nu wel op letten

jsprunk

Weet iemand hoe het met de blessure van Enric Mas is? Had hem meteen aangeklikt voor die prijs, maar had even gemist dat hij een knieblessure heeft.

Matt89

Een knieblessure is ideaal. Zie Carapaz in de Giro. Zonder gekheid: geen idee, dat heb ik ook gemist.

A Yates voor 2M. Kan leuk gokje zijn.

hartstikkebedankt

Zitten leuke prijsjes bij voor sommige renners, waardoor ze ondanks alle bezwaren toch het overwegen waard zijn

snoek1974

'@ Tommy tom , ja die 2 , echter is er 1 alweer uitgepuzzeld , maar ze zitten beide nog wel in de pre selectie van een renner of 40 , maar heb nog wel een aantal renners die ik in gedachte heb die nog niet in de scorito staan waar ik wel verwacht dat ze gaan rijden , die ik er dan wel in wil puzzelen en heb nu een klassement / puncher nog niet die ik eigenlijk altijd in mijn selectie heb .

@ vevie , denk dat 7 sprinters bij de Vuelta wel veel is aangezien vrij veel heuvel etappes zijn en er maar 4 echte sprint etappes zijn .

04398

2 miljoen voor Dennis lijkt me wat te overdreven als hij volledig in dienst gaat rijden voor Porte zoals hij zelf zegt tegen cyclingnews.

CN:So you’re doing the Vuelta, but not for GC?

RD: I’m not doing GC. That’ll be more for Richie [Porte]. I still want to get that rainbow jersey and I think doing specific preparation at the Vuelta is the ideal way to do that.

1 2 ... 10 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.