Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 16 ... 125 126
fringale

'@RemcovanderMaas : dat denk ik dus niet, dat ze evenwaardig zijn, want Dennis kan die rode trui (makkelijk) vasthouden in de eerste week, zodat hem opstellen in de ritten met lastige aankomst een zegen kan zijn. Campenaerts zie ik dat niet doen.

Dupoepin

Waarom zou Dennis vasthouden in de 1e week? Hij heeft zelf al aangegeven ws na de 2e tijdrit af te gaan stappen om zich voor te bereiden op het wk tijdrijden. Dus hij gaat zoveel mogelijk knechten om daarna te kunnen laten lopen. Dennis voor 2 miljoen is daarom, naar mijn mening, te duur.

Thijmen1411

'@timodej Voordat ik wist dat Dennis mee zou doen wilde ik hem (Campenaerts) wel graag hebben, omdat ik hem wel als grote kanshebber zag voor de eerste rode trui. Deze zou hij dan ook prima kunnen houden t/m etappe 3. Met Dennis is de kans daarop wel kleiner maar ik vind het aantal goed tijdrijdende klassementsrenners wat tegenvallen en zal toch 9 renners moeten opstellen in de tijdritten. Daarom vind ik hem wel interessant.

Laatst gewijzigd
kevinraar

welke 2 van deze 3 sprinters nemen van der sande sarreau en aberasturi

fringale

'@Dupoepin : omdat hij dat in de Giro ook gedaan heeft en het parcours is de eerste week niet van die aard dat er moet geknecht worden (door Dennis)...maar twijfel ook nog.

Dat een hoop klassementsrenners met het wk in hun hoofd zitten, begrijp ik niet goed, Alaphilippe wordt wereldkampioen en daar gaat niemand wat aan kunnen veranderen

Laatst gewijzigd
Poeksel

Daarnaast is een WK-titel (of een podiumplek) niet per se meer waard dan Vueltawinst (of een podiumplek), toch?

Maar misschien is het wel omdat drie weken top presteren en geconcentreerd blijven veel moeilijker is dan één dag vlammen. Ik kan me heel goed voorstellen dat voor een klassement rijden niet zo leuk is (de voldoening achteraf wel, maar het proces zelf niet).

Imbatido

Campenaerts is Scorito-technisch denk ik juist interessanter dan Dennis. Dennis is wel duidelijk de favoriet voor de tijdrit, maar Campenaerts zal er ook meedoen voor het podium. Rit 2 is Dennis al een klein vraagteken of hij dan de trui kan behouden, en moet je zonder Dennis al goede renners op de bank zetten. Zonder Dennis heb je dan alvast een twijfel minder. Je opstelling voor rit 2 kan je eigenlijk al wel bepalen.

Mocht ie hem houden heb je in rit 3 een mooie opvuller, maar rit 4 gaat ie hem dan sowieso verliezen. Mogelijke teampunten van Porte zou kunnen, maar stel je hem op voor 8 punten in een bergrit? Al met al heb je dan 2x een betere tijdrit (2x ongeveer 20 punten) en voor de rest niet heel veel voordelen. Het grootste voordeel is natuurlijk dat je een ideale kopman hebt voor de tijdritten. Maar voor 1 miljoen verschil kan je hier een beetje verlies nemen.

RemcovanderMaas

Als Dennis de trui pakt zorg ik wel dat ik teampunten voor hem kan pakken, zelfde geldt voor Porte.
Bij Porte is het ook maar de vraag of hij op z’n fiets blijft zitten.
Ik neem ze beiden niet mee zoals het er nu uit ziet.

arturo

'@kevin vd Sande staat er bij mij in, overige 2 niet. Heb momenteel 6 sprinters mee. En Dennis, Porte en TJ.... Iets met fanclub enzo :-)

Treenert

Ik ben denk ik een beetje in de war, of komt het nu door de wijn? Ik heb nl. zomaarineens Porte weer in mijn team terwijl ik Valverde niet meer kan vinden. Wat hier toch weer gebeurd is ............

@Kevin: vd Sande niet, de andere 2 wel

WCEendT

'@Kevinraar
Welke twee hebben jou voorkeur?

kevinraar

van der sande die andere 2 ken ik niet zou niet weten wie er beter is

RemcovanderMaas

Heb vd Sande niet, de andere 2 wel

Twaburov

Hoe duur is Campenaerts dan?

Niballie

1m was ie

Twaburov

Dat is te duur voor een derde en tiende plek.

Eppie

Ben momenteel op vakantie met vrouw en kinderen dus wat minder tijd om met bijvoorbeeld procycling stats er langs het ideale team (proberen) samen te stellen. Nu Is het tegen twee maten toch elke grote ronde weer een strijd op leven en dood. Daarom graag enkele goedkopere tips voor de niet super moeilijke etappes met een korte venijnige finisch???

Niballie

Jetse Bol!

FrankV

ik heb een team vol topklassementsrenners en sprinters maar ik zoek nog 1 renner van 750 of 1 miljoen.
Geen typische vluchter

dan liever een die top 20 sprint en top 20 kan tijdrijden

Alvast bedankt
gr.

Eppie

Zonder c natuurlijk Finish

JimKro

'@eppie

Ja, zo werkt het hier niet hè :p

FrankV

kunnen volgens jullie:
Lars Boom 2x top 20 tijdrijden

Teunissen top 20 sprint en top 20 tijdrijden
?

OliverNaesen

Is er wel eentje voor =<1 Miljoen die 5x top 10 reed dit jaar in de Giro; 2 massasprints, 1 tijdrit, 1 punch aankomst en 1 overgangsetappe.

Poeksel

Wel even afwachten of ie echt de Vuelta gaat rijden.

kevinraar

ik vind de klassement/klimmers moelijk kiezen er is zo veel keuze

Laatst gewijzigd
1 2 ... 16 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.