Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 17 ... 125 126
jsprunk

Dan valt er ook wat te kiezen!

Wielerfan999

Tja dat hoort erbij Kevin. Ik vind dat er een paar leuke goedkope renners bij zitten die leuk kunnen scoren.

Zadelpen

Ik zat ff te denken aan het thuis laten van Sagan. Rijdt die wel uit? Is die fit? Twijfel een beetje.

Echter als je Sagan thuis laat, wordt de dagelijkse kopmankeuze een verschrikkelijke taak. Dat gaat ook zeker punten kosten. Maar ja... is Sagan daadwerkelijk niet fit, dan kan je hier wel een mooie slag slaan.

Het is een lastige opgave..

Poeksel

https://www.ad.nl/vuelta/wereldkampioen-sagan-definitief-in-vuelta-perfect-in-voorbereiding-op-wk~a5d3eb30/ suggereert dat het antwoord op beide vragen nee is, Zadelpen, al staat het er niet zwart op wit.

Eerst maar eens kijken hoe hij het in Hamburg doet.

Rawolf

Neem aan dat Ackermann kopman is in hamburg

kasjaar

Als hij in Hamburg mee sprint en top 5 rijdt gaat ie mee :)

tjarkeh

Ontopic: wat heb ik zin in de vuelta zeg!!

Offtopic: vond dit in de krochten van het internet en wil het toch graag met jullie delen. http://forum.pcmfocus.com/topic/4772-tactieken-waaiers/

jsprunk

Sagan is de grootste hoofdbreker inderdaad. Je kunt ook Nizzolo en Bouhanni hebben in plaats van Sagan en een goedkope sprinter. Maar het blijft Sagan..

Jasperdewaal11

Eerste regel van scorito: Sagan altijd mee!

snoek1974

Alleen Sagan doet in vorm ook in veel etappes mee waar Nizzolo en Bouhanni al zullen lossen .

Dus bij mij staat die er in net zoals Valverde er altijd in staat ondanks dat ik daar ook een risico zie , maar aangezien die altijd aanvalt en ook nog sprint voor de achtste plaats , maar daardoor echt een scorito renner

Had ook Matthews wel verwacht voor de heuveletappes en wil eigenlijk D Martin als aanvaller puncher er ook nog bij maar die krijg ik er nu nog niet in

Laatst gewijzigd
Derkus

Zal eens tijd worden dat Movistar nu aanvallend gaat koersen maar heb er geen vertrouwen in! Porte wint de Vuelta 2018!

Milsen

'@tjarkeh
Offtopic: vond dit in de krochten van het internet en wil het toch graag met jullie delen. http://forum.pcmfocus.com/topic/4772-tactieken-waaiers
Al minimaal 5 jaar bezig met wielrennen en dan nog om de juiste renners vragen? Beetje raar is die Kevin wel

jsprunk

Sagan in de Tour: altijd mee. Sagan in de Vuelta: eigenlijk nog nooit zijn geld waard geweest..
Nizzolo en Bouhanni worden niet op het eerste het beste heuveltje gelost. Ik ben er nog niet uit wat beter is. Kopmanschap is niet echt een argument, want in de vlakke ritten sla ik Viviani hoger aan (en Sagan rijdt die in Madrid waarschijnlijk niet eens).

Twaburov

Daniel Martin doet niet mee met de Vuelta dus die hoef je er niet in te fietsen.

Ab Normaal

'@Twaburov
Bron?

kevinraar

ik heb nu dit
7 sprinters
9 klassement/klimmers
1 aanvaheb ller
nog 6.5 over voor 3 renners wie zouden jullie doen?

Laatst gewijzigd
Twaburov

Twaburov is de bron.

Twaburov

'@Kevin:
Bilbao, Valverde, TJ en Dennis

kevinraar

verkeerd gezien heb nog 2 plekken over voor 4.5 miljoen

Twaburov

'@kevin: in dat geval aru en kudus

kevinraar

aru is niks

kevinraar

twaburov als je wilt weten welke renners ik al heb stuur maar een prive berich kan je me nog helpen met de laatste 2 plekjes

Tommytom

Ook ik neem Sagan niet mee. Ongetwijfeld loop ik hierdoor wat punten mis in de tweede en derde etappe, maar ik denk niet dat hij in t vervolg genoeg punten pakt om 4M te rechtvaardigen. Enige twijfel over deze keuze is nog: welke sprinters dan wel? Het gebrek aan goede sprinters zou nog kunnen betekenen dat ik Sagan toch 'moet ' nemen.

Ik vraag me af wie in etappe 2 punten pakken. Voor mij bepaald dat toch grotendeels de keuze voor een aantal renners.

Zelf denk ik aan Sagan (favoriet), Kwiatkowski, Valverde, Theuns, Benoot, Yates (beide). Maar in hoeverre zullen De volgende renners daar punten opleveren:

- Goncalces. Goed in dr Giro, maar in dit soort etappes toch wat onvoorspelbaar.

- Felline. Die van 2016 een hele hoop!

- Formolo. Ook geen onaardige punch en teampunten Sagan

- Majka en Buchmann. Idem

- Trentin. Is de aankomst niet te zwaar?

kevinraar

heb nog 1 plekje over heb nog maar 0.5 miljoen over is er een goede renners voor 0.5 miljoen?

Tommytom

Soto

1 2 ... 17 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.