Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 24 ... 125 126
RemcovanderMaas

Prades heb ik dan weer niet, maar die ploeggenoot dan weer wel :-)

Ragnar Lolbroek

Hoeveel budget spenderen jullie ongeveer aan de sprint ploeg. Ik heb nu 6 sprinters voor 11,5 miljoen. En dat knaagt een beetje.

j.ouwerling_351742

14.25 miljoen voor sprinters en dan hoort Soto daar voor 500 k als knecht bij

RemcovanderMaas

Hier 5 sprinters en 1 "knecht" voor 14,25 mln

jelle013

Zo mijn teampje is redelijk af (heb nog 2,5 miljoen over voor 2 plaatsen). Ik moet sowieso nog een sprinter selecteren want heb er nu pas 5..

Ben zeer tevreden met mijn team en hoop op goede resultaten na een wat tegenvallende Tour.
Mooie klassementsmannen gekozen, redelijk gegokt op Movistar (Quintana en Valverde erin). Daarnaast Astana flink vertegenwoordigd en Yates voor het AK. Natuurlijk Porte niet geselecteerd, die valt 100% weer van zijn fiets af. Wel wat andere BMC mannen gekozen als 'verzekering'.

Ik hoop met een paar aanvallers het verschil te maken, daar heb ik redelijk in geïnvesteerd. Ook 3 goede tijdrijders meegenomen om wat voorsprong te pakken na de 1ste etappe.. Ik heb ook 2 hele mooi dark horsjes gevonden, hoop daar wel het verschil mee te kunnen maken.

NOTE: voor het eerst 0 Nederlanders in mijn selectie. Ik heb te weinig vertrouwen in Kelderman, zijn blessure is heftig geweest. Van Poppel is voor mij geen enkele keer een optie geweest, die sprint de elektrische fietsen momenteel niet eens voorbij.. Kruijswijk gok ik ook niet op, die is behoorlijk diep gegaan in de Tour. Daarnaast vind ik het team ook niet supersterk. Ik verwacht wel dat hij top 10 gaat finishen maar kies toch liever andere mannen.

Allemaal heel veel succes en veel plezier weer!

hartstikkebedankt

Favorieten voor de Barbero Award 2018

**** Soto
*** Restrepo, Van der Sande
** Aberasturi, Aranburu, Garcia Cortina
* Prades, Gibbons

RemcovanderMaas

Hartstikkebedankt, nu weet ik zeker dat ik Soto neem.
Maak ik tenminste eens kans op een prijs :-)

Goozbabs

Gibbons staat sowieso hoger in de barbero award. Denk dat hij 2m gaat kosten, terwijl ik zelf zou twijfelen bij hem voor 1m.
En Garcia moet ook hoger, die gaat wsl niet eens meesprinten

steefje9

Vraag anders treenert eff wat tie kost 😜

Starlynk

Als Gibbons 2m kost dan komt ie niet meer in aanmerking voor de Barbero award wat mij betreft. Voor mij is zelfs 1m al een twijfelgeval of iemand kandidaat is voor de Barbero award, maar bij Restrepo kan ik er wel inkomen. Eigenlijk moeten kanshebbers voor de Barbero award 500k/750k zijn en een aantal leuke resultaten hebben neergezet in kleine koersjes en vervolgens in de grote ronde misschien een keer een 13e plaats halen in een etappe en voor de rest niks :p

Starlynk

YESSSS!! Consonni rijdt de Vuelta.. Een kanshebber erbij ;)

hartstikkebedankt

Haha, hopelijk komt de rennersupdate wel vandaag anders wordt het allemaal wel heel krap

Daniel Martin is iemand die ik er onwijs graag bij zou hebben maar gezien de rol die hem hier is toebedeeld was 2 of 2,5 miljoen meer op z'n plek geweest

Laatst gewijzigd
Treenert

Gibbons 2 mln? Dus die kunnen we vergelijken met v.Poppel en Bouhanni maar is sneller dan Bauhaus (die niet mee doet) en de rest qua prijs eronder? Dacht het niet!

En nemen we Consonni voor pakweg 1,5 mln?

Laatst gewijzigd
Matt89

Bij mij is Gibbons nog niet toegevoegd. Treenert, je werkt echt voor Scorito he?

Matt89

Trouwens een Gibbons voor 2M vind ik te duur. 1.5M zou een eerlijke prijs zijn voor Gibbons deze Vuelta. Consonni zou 1.25M moeten kosten naar mijn mening. Waarschijnlijk wordt dat dan 1.5M.

kasjaar

Ik vind 1.5m voor beide wel net over 't randje, maar aangezien Bauhaus dat ook was zullen zij dat ook wel zijn helaas.

04398

Zijn ze bij scorito eigenlijk al wakker, zijn vanmorgen best veel definitieve selecties doorgekomen maar op scorito gebeurt nog niks voorlopig.

hartstikkebedankt

Ook die van Trek van gisteren staat er nog niet op, zoals gezegd hoop ik dat de stagiair (Treenert, is that you?) dit vandaag regelt want anders wordt het wel heel spannend allemaal

Sjonge Jonge

Trentin en Mezgec die beiden mogen sprinten bij Mitchelton? Trentin in de heuvelsprints en Mezgec in de vlakke sprints lijkt me dan? Dan is 3 miljoen voor Trentin toch wel weer erg hoog.

Jorislaurens

De sprinters is makkelijk kiezen dit jaar. Sagan wss na de eerste week er uit dus dat worden twee duurdere sprinters en dan de overige 4 opties selecteren aan de hand van prestaties afgelopen jaar. Interessanter is wie de proloog wint en wat de rol is voor de rest van de Vuelta. Kwiatkowski voor de punch en top 3 proloog, Dennis alleen 2x tijdrijden wat duur, maar als Porte tegenvalt misschien toch nog proberen een bergetappe te winnen via de vroege vlucht of de teampunten van Porte pakken en Campenaerts als safe horse voor circa 70 scoritopuntje zonder de verdubbelaar.

Dan nog de vraag welke klassmentsmannen gaat het echt doen en wat doet de ziekenboeg van de TdF? Zeker is dat een paar goedkopere sletjes voor het klassement gaan, maar wat kunnen zij doen wanneer het oorlog wordt bergop? Elke etappe willen er wel een aantal goede klassementsmannen mee in de vlucht van de dag berop die alleen mee doen voor spek en bonen. met het oog op het WK Rijdt een Bennett, een Buchman, Een Formolo en een DLC dan nog steeds top 10?

Gokje op de top 5 Vuelta eindklassement:
- Porte met een uitgebreide disclaimer uiteraard.
- Lopez
- Quintana
- Yates
- Pinot

snoek1974

Of gewoon ieder voor zich , lijk me dat Trentin wel hoger in de pikorde staat

Jasperdewaal11

Mezgec trekt aan voor Trentin bedoel je

steefje9

Zou Adam yates alleen moeten knechten voor zijn broer of zelf ook mogen? Staat wel dat hij zijn broer moet helpen maar mits hij goed hersteld is kan hij zelf toch ook meedoen om de knikkers.. Of ben ik dan te optimistisch

Super Marco

Lijkt me logisch als Adam en Simon gelijk in de pikorde staan. Kijkend naar resultaten in het AK, heeft Adam misschien zelfs nog wel betere papieren. Maargoed Simon reedt natuurlijk een super Giro en Adam een zwakke tour (waar die wel sterk was op het einde, kijk maar naar de tijdrit).

hartstikkebedankt

Kan best alleen Adam was vorig jaar zonder noemenswaardige verklaring ook niks in de Vuelta, valt niet veel zinnigs over te zeggen

1 2 ... 24 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.