Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 25 ... 125 126
Zwaluw

Consonni voor 1,5m das te veel. Sprinter voor de tweede rij 1,5m. Moet niet gekker worden. Bauhaus nam ik ook niet. Wil wel sprinters die enigszins kunnen klimmen...

Starlynk

1m had ik hem wel genomen, maar 1,5m vind ik ook aan de prijzige kant

hartstikkebedankt

Walscheid zware buffel voor 1,5 miljoen ook stevig aan de prijs

Zwaluw

Denk het ook..

Starlynk

En Gibbons ook 1,5m. Het is in ieder geval consequent ;)

Jasperdewaal11

Hmm misschien Nizzolo inruilen voor consonni om 1m vrij te maken

hartstikkebedankt

Nog even en Restrepo staat er toch in bij mij :P

Iemand die Boom nog overweegt voor 500K? Als ie zin en een gekke dag heeft dan rijdt ie dik top 10 in de eerste tijdrit

Laatst gewijzigd
Zwaluw

Jasper,

heb je Nizzolo met Consonni vergeleken? Ik dacht dat Consonni interessant was, totdat ik de prijs en resultaten naast elkaar zette...

Jasperdewaal11

Ja dat heb ik maar in zo'n uitgedund sprintersveld zal hij automatisch opschuiven lijkt mij. En hij heeft eerder zijn prijs eruit gesprint dan een Nizzolo. Dat is mijn redenering en daardoor kan ik wel D Martin upgraden naar S Yates.

hartstikkebedankt

Zitten toch wel wat rariteiten tussen in de pricing, echt 0 redenen waarom Stake Laengen 750K zou moeten kosten

RemcovanderMaas

Misschien een gekke gedacht, maar ik denk dat Van Baarle ook wel eens een interessante kan zijn deze ronde.
Wat is jullie mening?

feyenoordmessi8

Voor mij is 1.5 voor consonni wel een prima prijs. Kan ik Tosh vd Sande, sarreau of aberasturi voor upgraden. Hem namelijk nog 750k over. Welke 3 zouden jullie kiezen van die 4 namen? Ben wel benieuwd

hartstikkebedankt

'@Remco, staat er bij mij in idd

Starlynk

'@Remcovandermaas: in welke etappes zou je Van Baarle opstellen dan? Misschien dat ie top 20 kan rijden in de tijdritten, maar top 10 zie ik niet gebeuren en in andere etappes moet ie gewoon werken lijkt me.. Misschien dat ie per ongeluk nog een keer in een vlucht beland zodra DLC er doorheen gezakt is, maar welke etappe dan?

Zwaluw

Remco,

waarom dan? Ik zie hem geen top 10 rijden en zal ws vooral een dienende rol hebben. Wellicht teampunten voor de Pool..

Super Marco

Een renner die ik nog weinig voorbij heb zien komen is Teuns. Die toonde weer goede vorm in Polen en lijk me met al die heuveletappes een koopje voor 1 mil. Daarnaast ook nog teampunten voor Porte/Dennis.
Of is dit een hele gekke gedachte?

Bidonhouder

Ik wilde ook net Teuns een keer gaan benoemen. Naar mijn mening een zeer interessante renner. Echter vraag ik me af wat de teamorders zien (Porte). Teuns heeft zelf in een interview aangegeven te willen schitteren in deze Vuelta en op het WK. Hij zegt dat de Vuelta nu 'zijn tour' is, omdat hij niet mee mocht naar de tour. Als Teuns een vrije rol krijgt verwacht ik dat hij zeker zijn geld waard zal zijn.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Op voorhand excuses voor de ‘spam’. Met nog 15-20 plaatsen ter beschikking zou ik er snel bij zijn mocht je interesse hebben.
________

Tijdens de Giro & Tour 2018 hebben Jorik112 en ik een betaalde poule georganiseerd genaamd FlitsWiel. Met 65 deelnemers bij de Tour en een prijzenpot van meer dan 300 euro is dit zeer succesvol gebleken.

Voor de Vuelta a España organiseren Jorik en ik dan ook weer de betaalde FlitsWiel poule, met een inleg van 5,- euro per persoon en een maximaal deelnemers aantal van 85 man.

Indien interesse stuur mij een bericht via Wielerflits, dan stuur ik een bericht terug met de benodigde informatie voor deelname.

Jorik & Thomas

_________

@Feyenoord
Bij die upgrade heb ik het gevoel dat je gaat upgraden om te upgraden, naar mijn mening is Consonni echt niet 750K meer waard dan een aantal van de namen die jij geeft.

@Remco
Gaat Sky de Vuelta winnen dan?

Laatst gewijzigd
Starlynk

Teuns is bij mij nog een twijfelgevalletje. Inderdaad, in potentie kan hij veel punten binnenharken voor 1m, maar hij stroomt niet echt over van ambitie:

"It would be good to be able to have the chance to fight for a stage win one day. Also, it is a good preparation for the World Championships so I am excited to start."

Alle renners die in hun perspraatje al over het WK beginnen krijgen van mij een minnetje bij hun naam ;)

RemcovanderMaas

Het is inderdaad de vraag of hij voor eigen kansen mag rijden, hij heeft best een aardige aankomst bij finishes met een lekkere punch (naast zijn tijdrit).
De vraag is alleen of hij mág rijden ......
Daarnaast maakt hij nog kans op teampunten voor onze Poolse vriend, maar dat is bonus.

Als hij top 10/15 kan rijden in de 2 tijdritten is dat al mooi meegenomen.
Top 10 is toch nauwelijks te voorspellen in mijn ogen (op de top 3 na dan)

Thijmen1411

Ik heb Teuns al meerdere malen in m'n team gehad maar hij staat er nu niet in. Ben eigenlijk wel tevreden met mijn verdeling nu, kan in zowel de bergen als vlakkere etappes meer dan 9 renners opstellen, die of etappepunten en/of team-/truipunten kunnen krijgen. Ook in de tijdritten kom ik wel op 9 renners uit en voor de etappes die waarschijnlijk in een vlucht zullen eindigen, heb ik een paar opties die kunnen worden aangevuld met klassementsrenners.
Als er geen plotselinge wijzigingen in de selecties komen, blijft mijn team zo staan :)

Starlynk

Kan iemand me trouwens even slaan? Ik heb Porte er momenteel weer in staan :(

RemcovanderMaas

Ik durf het echt niet meer aan met Porte :-)
Laatste 2 tours toch redelijk de mist mee in gegaan, ik laat hem lekker links liggen

Zwaluw

Starlynk, mag hoeken ook?

j.ouwerling_351742

Ik heb Porte er niet in staan maar nu toch Consonni erin gezet voor Bilbao. Voelt ook raar want in de Giro een gelijksoortige wissel gedaan en Bilbao reed daar erg goed. Zal niet teveel hoeven knechten aangezien er voldoende klimgeiten mee zijn voor MAL.

1 2 ... 25 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.