Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 26 ... 125 126
Ajvenema

Als je Porte nooit kiest is het ook niet zo erg als ie een keer wel een topklassement rijdt. Zodra je hem echter kiest en hij presteert niet, moet je hem haast wel weer gaan nemen omdat je je anders voor je kop slaat als ie ineens de man van de ronde is:)

Gids03

Ik twijfel tussen trentin en vivianni trentin kan toch beter een heuvel over als viviani ? Hoeveel ritten zijn er voor trentin en voor viviani

Pietje Precies

21

ivo001

Hmm, Van Poppel + Padun of toch Consonni + Teuns?

Of beter Consonni ipv Walscheid? Scheelt toch een goeie 30kg.

JellevanderLinden

Zit nu even enorm te twijfelen tussen deze kwestie over mijn laatste renners:
1. Teuns (vooral voor de steile aankomsten en eventueel teampunten Porte) + Bouhanni (risico, maar als hij aan sprinten toekomt veel sneller als een Gibbons, top 5 kandidaat)
2. Mollema (misschien kans op goed klassement, punten bij iets steilere aankomsten?) + Gibbons (sprinter die zijn vorm eindelijk heeft teruggevonden en ook een heuvel redelijk kan verteren, maar voor top 5 plaatsen niet echt mee zal doen in de sprints)

Zitten veel risicogevalletjes tussen, welke zouden jullie meer van verwachten?

Bidonhouder

'@Jelle Waarop baseer je dat Gibbons zijn vorm heeft teruggevonden? Vond hem ook de laatste koersen teleurstellend rijden. In welke koers heb jij vormverbetering gezien? Bedoel je etappe 4 in de BinckBank Tour?

Laatst gewijzigd
Starlynk

Optie 2 verwacht ik werkelijk waar helemaal niks van. Gibbons zijn vorm teruggevonden omdat ie een keer 7e werd in de Binck Bank Tour? En Mollema gaat zich een beetje warmtrappen voor het WK. Zal vast ergens wat puntjes pakken maar kan me niet voorstellen dat het heel veel zal zijn.. Bij Teuns en Bouhanni zit er iig potentieel nog wat in zou ik zeggen, alhoewel het natuurlijk zeer de vraag is of het er uit zal komen......

BarryE1

"De Vuelta past goed in de voorbereiding op het WK" begint me echt gigantisch de strot uit te hangen.

JellevanderLinden

Bedankt voor jullie inzicht @Starlynk en @bidonhouder! Over de gehele Binck Bank tour gemeten vond ik Gibbons echt niet slecht rijden, hij zat bijna elke etappe vooraan in de koers (ook al was het niet voor de ereplaatsen, het geeft toch goede hoop naar deze vuelta toe, waar het sprintersgilde ook niet fantastisch is) Maar het potentieel is bij Bouhanni inderdaad veel hoger. Ik ben weer wat wijzer, bedankt!

Ragnar Lolbroek

Ik zit met een dilemma. Zakarin+de la Cruz ofwel Kelderman + Jon Izagirre. Alle 4 degelijke tijdrit. Zakarin en Izagirre hebben een tour gereden. Kelderman en delacruz niet. Kelderman komt wel terug uit een blessure. Heb al meerdere keren gewisseld, maar ik kom er niet uit.

feyenoordmessi8

Ik heb ze alle 4. Maar als ik moest kiezen zou ik voor Wilco en Ion gaan. Al denk ik dat het qua punten weinig gaat verschillen tussen hun

Jorislaurens

Senne dat is makkelijk: De la Cruz en Jon Izagirre. Houd je centjes over om een andere armzalige renner te upgraden naar Kelderman. De vervolgvraag is dan: Quintana en Bennett of Kelderman en Uran?

feyenoordmessi8

Mijn dilemma is om 3 vd volgende 4 renners te kiezen
1. Tosh vd Sande
2. Sarreau
3. Aberasturi
4. Consonni

En mijn 2e dilemma is Valverde of Pinot....

Jorislaurens

Dat dilemma is makkelijk op te lossen met een blik op procycling stats. Tosh thuislaten en Valverde nemen vervolgens voor het thuispubliek.

jsprunk

VdSande heeft weinig voor zichzelf mogen rijden, al maakte hij vaak een sterkere indruk dan de man waarvoor hij een leadout reed (zeker in geval van Debusschere). Dat vertekent dus.
Daarnaast hebben de mannen een ander prijskaartje, dus het gaat er om wat je met het overige geld gaat doen.

Ik heb zelf met pijn in het hart Pinot weggedaan voor Valverde.

kevinraar

Wie vinden jullie de beste klimmer van 0.75 miljoen

Janz

Wie vind jij de beste klimmer van 0.75 miljoen, Kevinraar?

j.ouwerling_351742

'@kevin

Dat is nogal een lastige en ligt ook aan de vrijheid die hij heeft. Want ik denk niet dat je een goede klimmer zoekt die het eerste del van de etappe op kop sleurt en dan als 163e binnenkomt. Of zoek je die wel?

Zo niet, dan denk ik aan de Gendt, Benoot, de Plus.

Maartz

'@kevinraar: Omar Fraile

TomTandwiel

kan iemand mij advies geven? Ik heb 3,5 miljoen en zoek nog 3 sprinters. Gibbons, Feline en Sarreau?

Maartz

Felline is niet echt een sprinter?

feyenoordmessi8

'@jsprunk en @jorislaurens. Ik vond Tosh inderdaad ook best een sterk jaar rijden. En er zijn een paar ritten die ik te lastig acht voor aberasturi en Sarreau waar Tosh zomaar top5 kan sprinten (etappe 3, 5 en 7) als er veel sprinters af zijn. Ik heb 0.75M over, dus ik kan of consonni ipv een goedkopere sprinter doen of valverde in plaats van Pinot. Beide kan niet

feyenoordmessi8

'@tomtandwiel. Als je al je geld op wilt maken is dat een van de weinige mogelijkheden. Maar gibbons presteert niet heel goed voor 1.5M en Felline is door zijn ziekte een risico

kevinraar

Ik dacht aan reigenbach

feyenoordmessi8

In de 750k klasse zitten veel mannen die qua klim niveau redelijk bij elkaar zitten. De vorm zal het verschil dan maken. Fraille Benoot Reichenbach Izaguirre Pardilla en Rolland kunnen allemaal prima omhoog. De vorm zal uitwijzen wie de beste gaat worden. Let ook op eventuele knechtende mannen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 26 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.