Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 27 ... 125 126
kevinraar

Reigenbach kan top 20 rijden en eventueel Team punten van pinot

Niballie

Reigenbach gaat alleen niet mee, Reichenbach ook niet.

Laatst gewijzigd
GroetjesThuis

Haha, ik heb vrijwel exact hetzelfde postuur als onze Duitse vriend Max Walscheid (zowel in lengte als in kilo's).

Ik ken zijn pijn maar al te goed als het bergop gaat. Alleen al daarom kan ik hem niet thuislaten, en gaat hij mee met mijn scorito team. Dromen mag altijd: dus ik hoop dat hij zich ontpopt tot de Usain Bolt van het wielrennen en spot met alle tot nu toe geldende natuurwetten.

vuelta2k17

Wat denken jullie van Oliveira? Gaat die in de tijdritten in de top 20 komen of laat ie lopen om krachten te sparen.

Nylz

'@kevinraar

Teampunten van Pinot zijn toch redelijk te verwaarlozen met die ene rit die hij misschien wint?

kevinraar

Reichenbach doet niet mee dan fraile nemen?

feyenoordmessi8

Pinot komt altijd wel redelijk aan in groepjes favorieten, dus hij kan wel ritten pakken. Maar dat zal bij maximaal 2 blijven

snoek1974

'@ Kevin raar

Wie vind jij zelf de beste 750 K renner

Heb niet gekozen voor Fraille , maar heb een ander , alles hangt af van de rest van je team

Wil je een renner alleen opstellen als aanvaller en opvulling in je klim etappes en heb je die nodig of wil je een puncher of wil je iemand die ook de negende plek in je tijdrit team kan innemen of in de proloog

Misschien kan je ergens nog 250 K upgraden en dan wordt de vraag wie is je dark horse binnen de 500 K renners

Dus misschien als nog weer puzzelen om je team sterker te maken , tuurlijk hoort er geluk bij , maar dat puzzelen is juist grappig en er zitten altijd renners bij die tegenvallen en renners die je net niet in je selectie hebt genomen maar eigenlijk wel wilde hebben en je hebt toch meer lol als je zelf kies .

Nylz

'@kevinraar

Als je Triviant speelt, vraag je dan ook constant de antwoorden aan iemand anders?

Zadelpen

Misschien Cataldo. Maar ja, wanneer stel je die dan op? En mag die wel vooruit gaan rijden? Goede klimmer, no doubt about that.

Zadelpen

Breaking news!!!!

Team Zadelpen heeft een overeenkomst gesloten met niemand minder dan Richie Porte! Hij zal onze fietsgroep gaan aanvoeren deze Spaanse koersdagen. Ik heb van de week zijn beelden nog eens goed bekeken en ben uiteindelijk als een blok gevallen voor hem. Het zou echt een capitale stuurfout gaan worden als u hem niet selecteert deze Vuelta.

Hier ga ik veel andere teams de loef mee af draaien. En niet bang he? Gewoon open en bloot, geen fratsen, geen geheimen, gewoon droog mede delen: Richie zit er bij!

De overige 19 zullen terzijnertijd bekend gemaakt worden.

Vamos equipo de Sillaclavija!!!

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Laat die vent lekker zijn eigen keuzes maken jeeez.... iedereen leert van zijn fouten (hopelijk)

hartstikkebedankt

'@Zadelpen, behoort opzeggen van de overeenkomst tijdens de proeftijd nog tot de mogelijkheden?

Zadelpen

Wegens sponsorverplichtingen kan ik verder niet in gaan op de contractbesprekingen. Maar u kunt er vanuit gaan dat wij in goed overleg in elkaar gegaan zijn.

steefje9

A yates of woods. Wie helpt mij uit mijn laatste tse keus. Kunnen beide teampunten halen.. Hebben beide een goede punch...

RemcovanderMaas

Het is wel fijn dat meerdere renners aangeven niet voor een klassement te gaan en / of de Vuelta zien als leuke voorbereiding voor de WK.
Het zou nog fijner zijn als er aan paar duidelijk aan zouden geven gewoon te willen winnen .....

RemcovanderMaas

Woods heeft volgens mij een betere punch dan Adam, dus in dat geval zou ik voor Woods gaan.
Adam daarentegen Kan naast broertje Yates ook nog teampunten pakken voor Trentin.

Laatst gewijzigd
jsprunk

Is er overigens nog geen forum-subpoule?

hartstikkebedankt

Mijn god, gaat Van Asbroeck ook nog mee..

Wielerfan999

Wat een negativiteit over mijn held kevinraar hier.

Sharkdyl

Zo, mijn team staat.

Moet zeggen dat het lastiger dan ooit was, maakte het puzzelen des te leuker!
Kan ik (helaas) niet zeggen van dit, mij zo geliefde, forum. Wat een niveau deze vuelta, man man man!
(Al is dat miss wat laf van mij om te zeggen als vaste reag(l)uurder. Wil mensen nu eenmaal niet onnodig wijzer maken, maar profiteer liever..ik beken).

Goed om te zien dat deze verloedering vd inhoud meerdere bekende namen hier nu ook aardig de keel begint uit te hangen. Men is geduldig en begripvol genoeg geweest, mascotte of niet.
Ik zie er de humor ook niet van in.

On: Geen Porte hier kan ik alvast verklappen.
De laatste die de schifting niet heeft overleefd is Pelle geworden. Als ik daar maar geen spijt van ga krijgen..
Verder in alle disciplines hoofdbrekens gehad. Balans en intuïtie (icm PCS) zijn voor mij doorslaggevend geweest vwb teamsamenstelling.
Verwachtingen heb ik dit keer niet.
Laten we maar gewoon beginnen!

Stuff

'@Sharkdyl

Over verloedering gesproken, Pelle, is dat niet die voetballer met zijn kapseltje?

Sharkdyl

'@Stuff

Graziano bedoel je ;)
Daar hoor je idd ook weinig (positiefs) meer van en ook hij zat nooit in mijn Scoritoteam!
Had ik achteraf toch spijt van..

Ralph123

Ben wel benieuwd hoe duur de stagiair van Asbroeck maakt

Starlynk

'@jsprunk: 2e post van het topic ;)

https://www.scorito.com/cycling-manager/vuelta-2018/wielerflits-forum-poule?code=dc8563b4-bfa5-4ceb-ae16-f0e803626938

1 2 ... 27 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.