Haha, ik heb vrijwel exact hetzelfde postuur als onze Duitse vriend Max Walscheid (zowel in lengte als in kilo's).
Ik ken zijn pijn maar al te goed als het bergop gaat. Alleen al daarom kan ik hem niet thuislaten, en gaat hij mee met mijn scorito team. Dromen mag altijd: dus ik hoop dat hij zich ontpopt tot de Usain Bolt van het wielrennen en spot met alle tot nu toe geldende natuurwetten.
'@ Kevin raar
Wie vind jij zelf de beste 750 K renner
Heb niet gekozen voor Fraille , maar heb een ander , alles hangt af van de rest van je team
Wil je een renner alleen opstellen als aanvaller en opvulling in je klim etappes en heb je die nodig of wil je een puncher of wil je iemand die ook de negende plek in je tijdrit team kan innemen of in de proloog
Misschien kan je ergens nog 250 K upgraden en dan wordt de vraag wie is je dark horse binnen de 500 K renners
Dus misschien als nog weer puzzelen om je team sterker te maken , tuurlijk hoort er geluk bij , maar dat puzzelen is juist grappig en er zitten altijd renners bij die tegenvallen en renners die je net niet in je selectie hebt genomen maar eigenlijk wel wilde hebben en je hebt toch meer lol als je zelf kies .
Breaking news!!!!
Team Zadelpen heeft een overeenkomst gesloten met niemand minder dan Richie Porte! Hij zal onze fietsgroep gaan aanvoeren deze Spaanse koersdagen. Ik heb van de week zijn beelden nog eens goed bekeken en ben uiteindelijk als een blok gevallen voor hem. Het zou echt een capitale stuurfout gaan worden als u hem niet selecteert deze Vuelta.
Hier ga ik veel andere teams de loef mee af draaien. En niet bang he? Gewoon open en bloot, geen fratsen, geen geheimen, gewoon droog mede delen: Richie zit er bij!
De overige 19 zullen terzijnertijd bekend gemaakt worden.
Vamos equipo de Sillaclavija!!!
Zo, mijn team staat.
Moet zeggen dat het lastiger dan ooit was, maakte het puzzelen des te leuker!
Kan ik (helaas) niet zeggen van dit, mij zo geliefde, forum. Wat een niveau deze vuelta, man man man!
(Al is dat miss wat laf van mij om te zeggen als vaste reag(l)uurder. Wil mensen nu eenmaal niet onnodig wijzer maken, maar profiteer liever..ik beken).
Goed om te zien dat deze verloedering vd inhoud meerdere bekende namen hier nu ook aardig de keel begint uit te hangen. Men is geduldig en begripvol genoeg geweest, mascotte of niet.
Ik zie er de humor ook niet van in.
On: Geen Porte hier kan ik alvast verklappen.
De laatste die de schifting niet heeft overleefd is Pelle geworden. Als ik daar maar geen spijt van ga krijgen..
Verder in alle disciplines hoofdbrekens gehad. Balans en intuïtie (icm PCS) zijn voor mij doorslaggevend geweest vwb teamsamenstelling.
Verwachtingen heb ik dit keer niet.
Laten we maar gewoon beginnen!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.