Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 28 ... 125 126
stevensdaan

.

Laatst gewijzigd
stevensdaan

DLC mag ook wel een tijdrit sterretje van mij. Maar wie ben ik

Phoenix0000

Woods geeft aan nog niet top te zijn na val en voor etappe in week 3 te gaan

Zadelpen

Wij zijn momenteel op stage in Catalunia. En we zitten lekker aan de paella op het strand van Tossa de Mar. Zie ik ineens een speedboot met een banaan er achter. En volgens mij zijn dat toch echt Nasi en Pietje precies die daar op zitten.

Zijn gewoon vakantie aan het vieren, dat kan nooit wat worden. Die zijn toch ook kansloos op komend wk, met dat parkoers? Waar ben je dan mee bezig vraag ik me af.

Maar goed... Dit is dan mijn grote kans op het befaamde bekertje. Wordt ons wel heel makkelijk gemaakt zo.

Onbekende gebruiker

'@phoenix: bron?

Stuff

https://www.efprocycling.com/uran-headlines-pinkargyle-squad-for-vuelta/

FF stukkie bij Woods lezen.

Treenert

'@ eenaantalzelfnietstoevoegendecriticasters: dan sla je die posts toch gewoon over i.p.v. daar negatieve energie in te steken? Dat voegt nl. ook niets toe!!

van Asbroeck wordt wellicht 1 mln om iedereen nog maar eens aan het puzzlen te zetten. :)

Bij 1 mln kan ik niet om hem heen.

Laatst gewijzigd
fringale

Ik word moedeloos van die "a day by day approach" en "one eye at the worlds" commentaren. Misschien moet ik me maar 20 sprinters pakken.

Onbekende gebruiker

Thanks @stuff!

jsprunk

Van Asbroeck op <= 1M gaat inderdaad puzzelwerk opleveren, dus hoop ik dat hij 1.5M wordt :)

jsprunk

'@fringale: dat is toch altijd zo bij de Vuelta? Bijna niemand piekt er echt naar toe, dus iedereen roept dat het afwachten is.

Pietje Precies

Haha die Zadelpen is scherp zeg. Zit je gewoon even in mijn whereabouts te neuzen? Of was het mijn rode leiderstrui die zo opviel op die gekke banaan?

Qua Nasibal heb je helemaal gelijk trouwens. Die had nooit all inclusive op vakantie moeten gaan. Het was al niet zijn sterkste seizoen, maar inmiddels komt ie zelfs geen verkeersdrempel meer over. Zou ie ooit nog zijn oude niveau halen denk je dan hè?

Mijn voorbereiding is overigens gisteren begonnen. Precies op tijd denk ik. Die gasten die begin of half augustus al in vorm zijn haken in de 3e week allemaal af. Nee, dat moeten we niet hebben. Dan worden de knikkers pas echt verdeeld en kan er zomaar weer een Yates'je gebeuren.

Allereerst heb ik natuurlijk het parcours goed bekeken en gelezen wat andere vedettes er van vinden. Daarna ook hier even alles teruggelezen, zat helaas weinig interessants tussen. Vooral veel onkruid.

Maar goed, ik voorzie weer een hoop fraaie etappes! Al zijn die fraaie etappes vaak het lastigste voor ons Scorito'ers, want zoals jij heul lang geleden al zei: "Wel leuk, van die ritten waar je niet eens weet of het een berg etappe wordt, of een sprint."

Opvallend ook dat andere mensen zulke etappes (met soms wel 3000 hoogtemeters) rustig de stempel 'sprintetappe' geven. Wat natuurlijk zomaar kan gebeuren, maar met hoeveel man? En vanuit de kopgroep of het peloton? Lastige dingen. Het zal mij niet gebeuren dat ik Alaphilippe weer niet mee heb. Absolute musthave deze ronde.

Ik heb trouwens nog een andere tip voor jullie die ik van Lieuwe kreeg doorgespeeld. Ik ga hem hier natuurlijk niet letterlijk vertellen (Sharkdyl leest immers ook mee), maar ik kan je wel vertellen dat ik morgen het internet af gaan struinen op zoek naar renners met knieklachten. En die gaan allemaal ongeacht hun prijs mee! Viva Carapaz!

kevinraar

Ik weet dat dit een wieler forum is mag ik alsjeblieft b hier iets promoten?

hartstikkebedankt

Dit is een wielerforum

kevinraar

Mag het alsjeblieft voor 1 keer daarna doe ik het nooit b meer het is dringend

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Ga je gang.

jsprunk

Alleen als je belooft daarna 3 weken geen vragen meer te stellen over je opstelling

kevinraar

er is op youtube een leuk kanaal het heet jay boy scheuders als het kan vanavond nog 3500 abonnees hebben er nog 62 abonnees nodig willen jullie alsjeblieft abonneren alvast bedankt

jsprunk

En wat gebeurt er als je de magische grens van 3500 doorbreekt?

michael rasmussen

Optimism is rising. Slongo says Nibali is better day by day. The plan could be to hang on the first week, try to be competitive the second and then go loco in the third decisive week.

"We leave without stress. But neither do we go to the Vuelta to get dropped. We try to hold on, all right. Then, if after the first stages we will see that the gap is huge and there are too many stronger riders ... well then also thinking about Innsbruck we will try to go for some stages. At that point it would be useless to accumulate fatigue."

DE HAAI GAAT MEE!

Pietje Precies

Heul dringend meneer Wakelkamp.

kevinraar

komen er nieuwe betere spullen

michael rasmussen

Cement

Flop2004

En dan ook nog gaan kijken op dat kanaal van Jay Boy...........Kevinraar doet rare dingen met de gemiddelde wielerfan.

kevinraar

je hoeft niet te kijken alleen abonneren is al genoeg

Laatst gewijzigd
1 2 ... 28 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.